Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Ανακοίνωση ΠΟΣΕΕΠΕΑ για τις οργανικές ΕΕΠ-ΕΒΠ και το δημοσίευμα της Εφημερίδας των Συντακτών

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Ανακοίνωση ΠΟΣΕΕΠΕΑ για τις οργανικές ΕΕΠ-ΕΒΠ και το δημοσίευμα της Εφημερίδας των Συντακτών με τη φράση “μεταφέρονται στο πουθενά”.

Ανακοίνωση ΠΟΣΕΕΠΕΑ για τις οργανικές

Ακολουθεί Ανακοίνωση της ΠΟΣΕΕΠΕΑ σχετικά με άρθρο στην Εφημερίδα των Συντακτών για το υπό  Διαβούλευση Πολυνομοσχέδιο του ΥΠΑΙΘΑ, όπου η δημοσιογράφος αναφερόμενη στις συσταθείσες νέες οργανικές θέσεις μελών ΕΕΠΕΒΠ χρησιμοποίησε τη φράση “μεταφέρονται στο πουθενά”, λέγοντας επακριβώς “καταργεί 3.300 οργανικές θέσεις στη β/θμια εκπαίδευση και από αυτές μεταφέρει 1.700 στην α/θμια και 1.600 (Σ.Σ.: 1.555) στο πουθενά”.

_________________________________

_________________________________

Η ΠΟΣΕΕΠΕΑ καλεί την Εφημερίδα των Συντακτών και την αρθρογράφο  να αναγνωρίσει το λάθος της και να προβεί στις απαραίτητες ενέργειες για την αποκατάσταση της αλήθειας και της αξιοπρέπειας των επαγγελματιών του ΕΕΠ και του ΕΒΠ.

Ακολουθεί η Ανακοίνωση της ΠΟΣΕΕΠΕΑ.

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΕΙΔΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ (Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α.) 

Πανεπιστημίου 59, 4ος όρ., Τ.Κ. 105 64, Αθήνα,

e-mail: poseepea@yahoo.gr

ιστολόγιο: www.poseepea.blogspot.gr

Ανακοίνωση ΠΟΣΕΕΠΕΑ

Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Συλλόγων Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (ΠΟΣΕΕΠΕΑ) εκφράζει τη βαθιά της απογοήτευση και καταδικάζει απερίφραστα τη χρήση του όρου «πουθενά» σε πρόσφατο άρθρο της Εφημερίδας των Συντακτών, αναφορικά με το Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό (ΕΕΠ) και το Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό (ΕΒΠ). Η χρήση αυτού του όρου είναι απαράδεκτη και υποτιμητική, καθώς αγνοεί και μειώνει την καθοριστική συμβολή του ΕΕΠ και ΕΒΠ στην εκπαίδευση.

Η ΠΟΣΕΕΠΕΑ ζητά την άμεση ανάκληση του όρου και την επανόρθωση του άρθρου με σαφή αναγνώριση του σημαντικού ρόλου που διαδραματίζουν οι επαγγελματίες του ΕΕΠ και του ΕΒΠ. Το Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό και το Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό εργάζονται ακούραστα για να υποστηρίξουν μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, προσφέροντας εξατομικευμένη διδασκαλία, θεραπεία και υποστήριξη, που είναι απαραίτητες για την εκπαιδευτική και κοινωνική τους ενσωμάτωση.

Η συμβολή του ΕΕΠ και του ΕΒΠ είναι κρίσιμη όχι μόνο στην ειδική εκπαίδευση, αλλά και στη γενική εκπαίδευση, καθώς προάγουν την ισότιμη πρόσβαση και συμμετοχή όλων των μαθητών στο σχολικό περιβάλλον. Οι επαγγελματίες αυτοί περιλαμβάνουν λογοθεραπευτές, εργοθεραπευτές, ψυχολόγους, κοινωνικούς λειτουργούς, σχολικούς νοσηλευτές, φυσιοθεραπευτές, και ειδικό  βοηθητικό προσωπικό, των οποίων η εργασία ενισχύει την ανάπτυξη των μαθητών, ενδυναμώνει τις δεξιότητές τους και συμβάλλει στην αντιμετώπιση των εκπαιδευτικών προκλήσεων που αντιμετωπίζουν. Το σύνολο του ΕΕΠ-ΕΒΠ στην προσπάθεια αυτή που κάνει έχει να αντιμετωπίσει σε καθημερινή βάση τις υλικοτεχνικές ελλείψεις που υπάρχουν στους σχολικούς χώρους, την εργασιακή επισφάλεια καθώς και τις αντίξοες συνθήκες, όπως μικρή αναλογία ΕΒΠ και Θεραπευτών για την κάλυψη μαθητών σε ΣΜΕΑΕ και ως εκ τούτου οι διαμορφωτές κοινής γνώμης θα όφειλαν να είναι συμπαραστάτες όλου αυτού του πράγματος. Είναι  επιτακτική ανάγκη η σύσταση αυτών των 1550 θέσεων όπως και πολύ παραπάνω θέσεων που χρειάζεται το ΕΕΠ-ΕΒΠ. Η Ομοσπονδία παρ’ολα αυτά αντιτίθεται σε κάθε ενέργεια που δεν είναι προς  το συμφέρον του μαθητικού πληθυσμού.

Η ΠΟΣΕΕΠΕΑ καλεί την Εφημερίδα των Συντακτών και την αρθρογράφο  κ. Ά. Α. να αναγνωρίσει το λάθος της και να προβεί στις απαραίτητες ενέργειες για την αποκατάσταση της αλήθειας και της αξιοπρέπειας των επαγγελματιών του ΕΕΠ και του ΕΒΠ. Είναι απαραίτητο να δοθεί η δέουσα σημασία στον πολύτιμο ρόλο του ΕΕΠ και ΕΒΠ, προκειμένου να διασφαλιστεί η συνεχής στήριξη και αναγνώριση των προσπαθειών τους για μια ποιοτική και δίκαιη εκπαίδευση για όλους τους μαθητές.

Με εκτίμηση,

Πρόεδρος                             Γενική Γραμματέας

Ιωάννης Φασουλάκης        Τζωρτζάτου Αννα

Δείτε επίσης

Συνεδρίασε για Μετατάξεις το ΚΥΣΕΕΠ: Ενημέρωση Αιρετών Γ. Μπουλμέτη και Β. Βούγια 

Οδηγός ΕΕΠ-ΕΒΠ: Ιστορική διαδρομή-προσλήψεις-διορισμοί-καθηκοντολόγια-νομοθεσία 

Ανασυγκροτήθηκε το ΚΥΣΕΕΠ: Ορίστηκε νέος Αντιπρόεδρος 

Πολυνομοσχέδιο σε διαβούλευση: Διορισμοί & Μεταθέσεις εκπ/κών ΑμεΑ-Επιλογή προϊσταμένων ΚΕΔΑΣΥ-Σχολική βία

Πιερρακάκης στη Βουλή: Και του χρόνου θα γίνει ότι και φέτος με τους 10.000 διορισμούς-Τι είπε για προσλήψεις αναπληρωτών

Διάταξη-Ψηφιακό Φροντιστήριο: Πριμοδότηση προϋπηρεσίας και μονάδων μετάθεσης για μόνιμους και αναπληρωτές

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply