Κυριακή, 26 Μαΐου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Ανακοίνωση αποτελεσμάτων Πανελλαδικών 2022 πιθανά Παρασκευή 29 Ιουλίου 2022

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Ανακοίνωση αποτελεσμάτων Πανελλαδικών 2022 πιθανά αύριο Παρασκευή 29 Ιουλίου 2022-Τι είπε η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων κα Νίκη Κεραμέως στον ΣΚΑΪ

Ανακοίνωση αποτελεσμάτων Πανελλαδικών 2022

“Για 1η φορά μετά από 59 χρόνια, τα αποτελέσματα των Πανελλαδικών εξετάσεων θα βγουν τέλος Ιουλίου αντί για τέλος Αυγούστου. Με σεβασμό στην αγωνία των υποψηφίων και των οικογενειών τους και στην ανάγκη για τον βέλτιστο προγραμματισμό τους”.

Τα παραπάνω δήλωσε μεταξύ άλλων κατά τη διάρκεια συνέντευξης στην εκπομπή “Σήμερα” του ΣΚΑΪ με το δημοσιογράφο Δημήτρη Οικονόμου, η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων κα Νίκη Κεραμέως.

Ετσι όπως όλα δείχνουν αύριο μέχρι το μεσημέρι θα έχουν ανακοινωθεί οι Βάσεις των Πανελλαδικών 2022 με μια μικρή πιθανότητα να ανακοινωθούν ακόμα και σήμερα το βράδυ.

UPDATE

Βάσεις Πανελλαδικών 2022: Ανακοινώθηκαν τα αποτελέσματα ΓΕΛ και ΕΠΑΛ και ΙΕΚ 

Όπως μάλιστα είπε η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων, ο υποψήφιος αν έχει γραφτεί στη σχετική ηλεκτρονική πλατφόρμα μπορεί να λάβει τα αποτελέσματα  με sms στο κινητό του.

Τόνισε επιπροσθέτως ότι θα υπάρξει αύξηση στους εισαχθέντες στα δημόσια ΙΕΚ.

Ανακοίνωση αποτελεσμάτων Πανελλαδικών 2022

Γενικώς οι υποψήφιοι  θα μπορούν να πληροφορούνται τα αποτελέσματα μέσω της ιστοσελίδας του υπουργείου https://results.it.minedu.gov.gr  πληκτρολογώντας:

α) τον οκταψήφιο κωδικό αριθμό τους και

β) τα τέσσερα αρχικά γράμματα των προσωπικών τους στοιχείων (Επώνυμο – Όνομα – Πατρώνυμο – Μητρώνυμο).

Ταυτόχρονα, τα αποτελέσματα θα αποσταλούν ηλεκτρονικά στις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, προκειμένου να προωθηθούν στα σχολεία ευθύνης τους, για να εκτυπωθούν καταστάσεις των επιτυχόντων και να αναρτηθούν στα Λύκεια.

Υπενθυμίζουμε πως οι καταστάσεις που θα αναρτηθούν στα Λύκεια θα περιέχουν μόνο τον κωδικό κάθε υποψηφίου και τα στοιχεία της επιτυχίας του και όχι τα ονομαστικά στοιχεία του.

Δείτε επίσης

Αριθμός εισακτέων Πυροσβεστικής-ΕΛ.ΑΣ-ΑΕΝ-Λιμενοφυλάκων-Σημαιοφόρων-ΕΛΑΚΤ: Τροποποιήσεις Αποφάσεων 

Αντιστοιχία Τμημάτων Σχολών Μηχανικών Πανεπιστημίου με Τμήματα Πολυτεχνικής Σχολής ΑΕΙ | Απόφαση 

Νόμος 4957/2022 για τα ΑΕΙ: Με τις διατάξεις για νεοδιόριστους, παράταση θητείας Δ/ντών-Νέο Ολοήμερο-Παιδαγ. Επάρκεια

Θέσεις διοικήσεων δημοσίου θα διεκδικούν και απόφοιτοι κολεγίων: Αρθρο 394 του νόμου 4957/2022 

Δίκτυο Σχολικών Βιβλιοθηκών: Ποιες σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης εντάσσονται από το σχ. έτος 2022-23 

Πιστοποιητικό Παιδαγωγικής και Διδακτικής Επάρκειας: Τι προβλέπεται στο άρθρο 99 του ν. 4957/2022-Μεταβατική περίοδος 

ΔΟΑΤΑΠ-Διαδικασία αναγνώρισης πτυχίων-Περιπτώσεις κατάργησης ατομικής αίτησης-Νόμος 4957/2022 

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση