Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Ανακοίνωση ΕΣΑμεΑ: Εκτός πραγματικότητας το Υπουργείο Παιδείας-Ρίχνει τους εκπαιδευτικούς ΑμεΑ στον κοινωνικό Καιάδα

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Ανακοίνωση ΕΣΑμεΑ: Εκτός πραγματικότητας το Υπουργείο Παιδείας-Ρίχνει τους εκπαιδευτικούς ΑμεΑ στον κοινωνικό Καιάδα-Αγνοεί τα αιτήματα της εκπαιδευτικής κοινότητας και του αναπηρικού κινήματος.

Ανακοίνωση ΕΣΑμεΑ

Με ανακοίνωσή της η ΕΣΑμεΑ επανέρχεται στο θέμα της διαδικασίας τοποθέτησης των νεοδιόριστων, αλλά και των αναπληρωτών εκπαιδευτικών, ΕΕΠ και ΕΒΠ με αναπηρία και χρόνια πάθηση και όσων προστατεύουν άτομο με αναπηρία, οι οποίοι πρέπει να έχουν προτεραιότητα στην τοποθέτηση στο νομό όπου θα κληθούν να υπηρετήσουν.

Η ΕΣΑμεΑ θεωρεί πως το ΥΠΑΙΘ αγνοεί επιδεικτικά τα αιτήματα της εκπαιδευτικής κοινότητας και του αναπηρικού κινήματος, έχοντας συστηματική άρνηση να εισακούσει τα αιτήματα που θα επιτρέψουν στους εκπαιδευτικούς με αναπηρία και χρόνιες παθήσεις και στους εκπαιδευτικούς που έχουν στη φροντίδα τους άτομα με βαριά αναπηρία, να εργαστούν ουσιαστικά σε ισότιμη βάση με όλους.

_____________________

Ανακοίνωση ΕΣΑμεΑ
“Εκτός πραγματικότητας το Υπουργείο Παιδείας: Ρίχνει τους εκπαιδευτικούς ΑμεΑ στον κοινωνικό Καιάδα”

Στις αρχές του μήνα η ΕΣΑμεΑ έστειλε για πολλοστή φορά επείγουσα επιστολή στην υπουργό Παιδείας, καθώς έλαβε δεκάδες διαμαρτυρίες από ολόκληρη την Ελλάδα,

  • από διάφορους συλλόγους,
  • εκπαιδευτικούς φορείς,
  • από τους ίδιους τους εκπαιδευτικούς με αναπηρία και χρόνιες παθήσεις, καθώς και
  • από εκπαιδευτικούς που έχουν στη φροντίδα τους άτομα με βαριά αναπηρία,

οι οποίοι είναι αγανακτισμένοι, από τη διαπίστωση ότι λόγω της χαμηλής μοριοδότησης που λαμβάνουν με το νέο σύστημα προσλήψεων, δεν μπορούν να διοριστούν κοντά στον τόπο μόνιμης κατοικίας τους.

Για μία ακόμη φορά, με τις προσκλήσεις διορισμών που δημοσίευσε τις προηγούμενες ημέρες, το υπουργείο Παιδείας αποδεικνύει για μια ακόμη φορά ότι κωφεύει απέναντι στα αιτήματα του αναπηρικού κινήματος, αλλά και στις πραγματικές ανάγκες των εκπαιδευτικών με αναπηρία και χρόνιες παθήσεις, καθώς και των εκπαιδευτικών που έχουν στη φροντίδα τους άτομα με βαριά αναπηρία, καθώς δεν άλλαξε τις ρυθμίσεις που είχε επισημάνει έγκαιρα η ΕΣΑμεΑ.

Η ΕΣΑμεΑ επισημαίνει διαρκώς,

από τον Φεβρουάριο του 2019, ότι οι εκπαιδευτικοί με αναπηρία ή/ και χρόνια πάθηση και οι εκπαιδευτικοί που προστατεύουν άτομα με βαριά αναπηρία, καλούνται να αντιμετωπίσουν σωρεία προβλημάτων κατά την τοποθέτησή τους σε σχολικές μονάδες, λόγω του ότι δεν λαμβάνεται υπόψη ο τόπος κατοικίας τους στο διορισμό τους και αναγκάζονται κάθε φορά να μετακομίσουν με ολόκληρη την οικογένειά τους σε διαφορετικό τόπο ή να απομακρυνθούν οι ίδιοι από την οικογενειακή τους εστία ή ακόμα και να βρεθούν σε κάποιο απομακρυσμένο μέρος χωρίς νοσοκομειακή περίθαλψη, η οποία είναι τόσο απαραίτητη σε περίπτωση χρόνιας πάθησης.

Το υπουργείο Παιδείας από το 2019

αγνοεί επιδεικτικά τα αιτήματα της εκπαιδευτικής κοινότητας και του αναπηρικού κινήματος και μάλιστα πέρασε και διάταξη που δυσχεραίνει ακόμη περισσότερο τη ζωή των εκπαιδευτικών με αναπηρία, με χρόνια πάθηση και όσων προστατεύουν άτομο με αναπηρία.

Πλέον οι νεοδιοριζόμενοι

τοποθετούνται σε κενή θέση σχολικής μονάδας της περιοχής διορισμού και υποχρεούνται να παραμείνουν στη θέση τοποθέτησής τους για χρονικό διάστημα τουλάχιστον δύο σχολικών ετών, επί ποινή αποκλεισμού τους σε περίπτωση αντικειμενικής αδυναμίας τους να παρουσιαστούν στην εκάστοτε θέση!

Η ΕΣΑμεΑ διαμαρτύρεται

εδώ και καιρό τονίζοντας ότι είναι απαραίτητο να μην ισχύει ο χρονικός περιορισμός της παρ. 5 του άρθρου 62 του ν. 4589/2019 για απόσπαση ή μετάθεση σε εκπαιδευτικούς, Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π. με αναπηρία ή χρόνια πάθηση και σε όσους προστατεύουν άτομο με βαριά αναπηρία.

Παράλληλα ζητούσε και ζητά

έστω και εκπρόθεσμα να υπάρξει ρύθμιση, ώστε κατά την τοποθέτηση των εκπαιδευτικών, Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π. με αναπηρία ή χρόνια πάθηση και όσων προστατεύουν άτομο με αναπηρία σε σχολική μονάδα, να λαμβάνεται υπόψη και ο τόπος κατοικίας τους, καθώς και να μην τοποθετούνται σε πολλαπλές σχολικές μονάδες, λόγω δυσκολιών μετακίνησης που μπορεί να αντιμετωπίζουν ή επιβάρυνση της υγείας τους.

Όσον αφορά στη διαδικασία τοποθέτησης,

θα έπρεπε τουλάχιστον οι νεοδιόριστοι αλλά και οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί, Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π. με αναπηρία, χρόνια πάθηση και όσοι προστατεύουν άτομο με αναπηρία να έχουν προτεραιότητα στην τοποθέτηση στο νομό όπου θα κληθούν να υπηρετήσουν.

Το υπουργείο Παιδείας όμως,

αποφάσισε να βάλει απέναντί του τους εκπαιδευτικούς με αναπηρία και χρόνιες παθήσεις, τους εκπαιδευτικούς που έχουν στη φροντίδα τους άτομα με βαριά αναπηρία αλλά και ολόκληρο το αναπηρικό κίνημα.

Αποτελεί όνειδος

για την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας να ρίχνει στον κοινωνικό Καιάδα μια κοινωνική ομάδα που παρά τις δυσκολίες της αναπηρίας της έχει όρεξη και μεράκι να εργαστεί στον ευαίσθητο τομέα της εκπαίδευσης και να μην μείνει σπίτι της.

Αποτελεί κόλαφο

η συστηματική άρνηση του υπουργείου να εισακούσει τα αιτήματα που θα επιτρέψουν στους εκπαιδευτικούς με αναπηρία και χρόνιες παθήσεις και στους εκπαιδευτικούς που έχουν στη φροντίδα τους άτομα με βαριά αναπηρία, να εργαστούν ουσιαστικά σε ισότιμη βάση με όλους.

Είναι απορίας άξιο

ότι αυτό συμβαίνει τη στιγμή που η Κυβέρνηση καταρτίζει Εθνικό Πρόγραμμα για την Αναπηρία, στη βάση της δικαιωματικής προσέγγισης που έχει επιφέρει η επικύρωση της Σύμβασης του ΟΗΕ για τα δικαιώματα των ατόμων με αναπηρία από τη χώρα μας.

Δείτε σχετικά

ΕΣΑμεΑ για τοποθετήσεις εκπαιδευτικών-ΕΕΠ-ΕΒΠ με αναπηρία: Το Υπουργείο κωφεύει
ΠΟΣΕΕΠΕΑ για τοποθετήσεις αναπληρωτών: Να γίνονται απευθείας σε σχολεία και ΚΕΣΥ με βάση τον Αξιολογικό Πίνακα
ΕΣΑμεΑ για διορισμούς: Προστασία εκπ/κών-ΕΕΠ-ΕΒΠ ΑμεΑ στις Τοποθετήσεις-Μεταθέσεις

Δείτε επίσης

Κλήρωση ΑΣΕΠ ισοβαθμούντων μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ Προκηρύξεων 1ΕΑ και 2ΕΑ/2019 | 31 Ιουλίου 2020
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

2 Σχόλια

  1. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ σε

    ΔΥΣΤΥΩΣ ΒΙΩΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΝΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ, ΤΗΝ ΑΝΑΛΓΗΣΙΑ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ . ΟΥΤΕ ΣΕ ΤΡΙΤΟΚΟΣΜΙΚΕΣ ΧΩΡΕΣ, ΔΕΝ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΟΥΝ ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΟΝΙΜΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑ ΤΟΥΣ . ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΖΟΦΕΡΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΒΥΙΣΕΙ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΤΟΥΣ ΣΕ ΑΠΟΓΝΩΣΗ. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ ΝΟΗΜΩΝ ΠΟΥ ΝΑ ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΙ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΞΕΦΥΓΕΙ ΠΙΟ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΕΣΑΙΩΝΑ; ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΛΕΞΗ ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΣΤΟ ΛΕΞΙΛΟΓΙΟ ΤΟΥΣ;. ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΞΟΔΟΣ Ο ΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥΣ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ ΤΟΥΣ ΓΙΑΤΙ ΤΟΥΣ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΤΟΥΣ, ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΥΠΟΚΑΘΙΣΤΟΥΝ ΤΗΝ ΟΡΑΣΗ, ΤΗΝ ΑΚΟΗ,, ΤΑ ΠΟΔΙΑ,, ΚΛΠ. ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΤΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΕΤΑΓΓΙΣΕΙΣ Η ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝΤΑΙ,, ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΥΠΟΧΡΕΩΝΟΥΝ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΕΚΕΙ ΣΤΗΝ ΦΥΛΑΚΗ ΤΟΥΣ, 2 ΧΡΟΝΙΑ ; ΑΙΣΧΟΣ. ΣΥΓΧΑΡΗΤΉΡΙΑ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΤΗΣ ΕΣΑμεΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙΣ ΤΗΣ

  2. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ σε

    ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΒΙΩΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΝΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ, ΤΗΝ ΑΝΑΛΓΗΣΙΑ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ. . ΟΥΤΕ ΣΕ ΤΡΙΤΟΚΟΣΜΙΚΕΣ ΧΩΡΕΣ, ΔΕΝ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΟΥΝ ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΟΝΙΜΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑ ΤΟΥΣ . ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΖΟΦΕΡΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΒΥΘΙΣΕΙ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΤΟΥΣ ΣΕ ΑΠΟΓΝΩΣΗ.. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ ΝΟΗΜΩΝ ΠΟΥ ΝΑ ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΙ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΞΕΦΥΓΕΙ ΠΙΟ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΕΣΑΙΩΝΑ; ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΛΕΞΗ ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΣΤΟ ΛΕΞΙΛΟΓΙΟ ΤΟΥΣ;. ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΞΟΔΟΣ Ο ΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥΣ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ ΤΟΥΣ, ΓΙΑΤΙ ΤΟΥΣ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΤΟΥΣ, ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΥΠΟΚΑΘΙΣΤΟΥΝ ΤΗΝ ΟΡΑΣΗ, ΤΗΝ ΑΚΟΗ,, ΤΑ ΠΟΔΙΑ,, ΚΛΠ. ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΤΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΕΤΑΓΓΙΣΕΙΣ Η ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝΤΑΙ,, ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΥΠΟΧΡΕΩΝΟΥΝ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΕΚΕΙ ΣΤΗΝ ΦΥΛΑΚΗ ΤΟΥΣ, 2 ΧΡΟΝΙΑ ; ΑΙΣΧΟΣ. ΣΥΓΧΑΡΗΤΉΡΙΑ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΤΗΣ ΕΣΑμεΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙΣ ΤΗΣ Το σχόλιό σας θα ελεγχθεί πρώτα από συντονιστή. Πηγή: http://www.especial.gr

Γράψτε μία απάντηση