Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Ανακοίνωση ΠΕΑΔ για Β Φάση προσλήψεων: 1.800 κενά στη Γενική – 900 στην Ειδική

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Ανακοίνωση ΠΕΑΔ για Β Φάση προσλήψεων: 1.800 κενά στη Γενική, πάνω από 900 στην Ειδική – Καλεί το Υπουργείο Παιδείας να προχωρήσει γρήγορα και στην επόμενη φάση προσλήψεων.

Ανακοίνωση ΠΕΑΔ για Β Φάση

Η Πανελλήνια Ένωση Αναπληρωτών Δευτεροβάθμιας (ΠΕΑΔ) εξέδωσε Ανακοίνωση σύμφωνα με την οποία και αναφορικά με τις προσλήψεις εκπαιδευτικών Β Φάσης επισημαίνει:

  • Μετά και τις πρόσφατες προσλήψεις τα κενά που παραμένουν για τη μεν Γενική Αγωγή υπολογίζονται στα 1.800, για τη δε Ειδική Αγωγή σε πάνω από 900.
  • Η Β/θμια Γενική Αγωγή διεκδικεί τον ρόλο του φτωχού συγγενή.
  • Για την Προσφυγική Εκπαίδευση δεν υπήρξε καμία πρόσληψη.

Εν κατακλείδι η ΠΕΑΔ καλεί το Υπουργείο Παιδείας να προχωρήσει γρήγορα και στην επόμενη φάση προσλήψεων.

Δείτε αναλυτικά την Ανακοίνωση της ΠΕΑΔ

Η Π.Ε.Α.Δ. ως ο αναγνωρισμένος θεσμικός εκπρόσωπος των αναπληρωτών στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, μετά τις προσλήψεις την Παρασκευή 27/9 (β’ φάση) έχει να παρατηρήσει τα εξής:

  1. Παρά το γεγονός ότι τα κενά στην Β/θμια Εκπαίδευση είχαν ήδη χαρτογραφηθεί σε σημαντικότατο ποσοστό ενόψει των προσλήψεων της α’ φάσης (5/9), εκείνες άφησαν ακάλυπτο το 63%!!! Το επαναλαμβανόμενο αυτό φαινόμενο τα τελευταία χρόνια προκαλεί αρνητικές συνέπειες (α) στην έγκαιρη κάλυψη των κενών στα Γυμνάσια και τα Λύκεια της χώρας, με συνακόλουθη την υστέρηση στην εκκίνηση των μαθημάτων, ειδικά των πανελλαδικά εξεταζόμενων και (β) επιφέρει στρεβλώσεις στις προσλήψεις αφού στην α’ φάση αυξάνεται για πολλούς η πιθανότητα να βρεθούν πολύ μακριά από τους τόπους μόνιμης διαμονής τους.
  2. Η Β/θμια Γενική Αγωγή διεκδικεί –δυστυχώς- τον ρόλο του φτωχού συγγενή, αν και οι περισσότερες αλλαγές σε αναλυτικά προγράμματα και προγράμματα σπουδών την αφορούν, ειδικά τις λεγόμενες βασικές ειδικότητες.
  3. Τα στοιχεία μετά και τις πρόσφατες προσλήψεις αποδεικνύουν ότι τα κενά που παραμένουν για τη μεν Γενική Αγωγή υπολογίζονται στα 1.800, για τη δε Ειδική Αγωγή σε πάνω από 900!

Συμπέρασμα:

Με βάση παραπάνω, σχολικές μονάδες της Δευτεροβάθμιας Γενικής, Επαγγελματικής και Ειδικής Εκπαίδευσης παραμένουν με κενά που προσεγγίζουν το 50%!

(π.χ. ενημερωτικό αιρετών στο ΚΥΣΔΕ, ενημερωτικό αιρετών ΠΥΣΔΕ Κορινθίας αναφέρει την κάλυψη μόνο του 40% των κενών, ενώ αντίστοιχα είναι τα πράγματα στην Κεντρική Μακεδονία, στην Αχαΐα, την Ηλεία και σε πολλές ακόμη περιοχές).

Επίσης, για την Προσφυγική Εκπαίδευση δεν έχουμε καμία πρόσληψη!
Καλούμε το Υπουργείο να προχωρήσει γρήγορα και στην επόμενη φάση προσλήψεων!

Ζητούμε από το Υπουργείο να καθιερώσει έγκαιρο και έγκυρο προγραμματισμό προκειμένου να ξεκινούν πραγματικά τα σχολεία με όλους τους απαραίτητους εκπαιδευτικούς στις θέσεις τους! Για άλλη μια σχολική χρονιά τα μαθήματα σε πολλά ακόμη Γυμνάσια και τα Λύκεια θα αρχίσουν να διεξάγονται υπό συνθήκες κανονικότητας από τον Οκτώβριο και μετά! Γιατί;

Τόσο οι μαθητές και οι μαθήτριες που δικαιούνται να ξεκινούν ταυτόχρονα τα μαθήματά τους, όσο και οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί που δικαιούνται να εργάζονται σε συνθήκες που τιμούν και σέβονται την προσφορά τους στη δημόσια εκπαίδευση διεκδικούμε το …αυτονόητο!!!

________________________

Δείτε επίσης

Προσλήψεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Β Φάσης για το 2019-20 | Ονόματα

Προσλήψεις εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Β Φάσης | Ονόματα

Αναβάθμιση ωραρίου μειωμένου σε πλήρες 793 εκπαιδευτικών | Υ.Α. με ονόματα

Αριθμοί προσλήψεων Β Φάσης: Εκπαιδευτικών ΕΑΕ-ΕΕΠ-ΕΒΠ

Κατανομή προσλήψεων στην Ειδική Αγωγή για το 2019-20

Πίνακες με συγκριτικά προσλήψεων των τελευταίων ετών

Ειδική Αγωγή: Αναγκαίος ο διορισμός 4.500 εκπαιδευτικών | Αρθρο Μ. Τζούφη

________________________

Δείτε ακόμη

Λειτουργικά κενά Πρωτοβάθμιας 2019-20

Λειτουργικά κενά Δευτεροβάθμιας: Ενημέρωση από τον Αιρετό Ν. Κορδή

Ωράριο ΕΕΠ – ΕΒΠ: Σε ΣΜΕΑΕ και Γενικά σχολεία | Διευκρινίσεις

Οδηγός εκπαιδευτικού: Αδειες, Ωράρια, Καθηκοντολόγια, Λειτουργία σχολείων, Ιδιωτικό Εργο και άλλα χρήσιμα που αφορούν στην εκπαιδευτική διαδικασία.

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply