Παρασκευή, 7 Αυγούστου 2020

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Ανακοίνωση άρσης μέτρων: Αρχές επόμενης εβδομάδας από τον Πρωθυπουργό-Δύσκολη άσκηση το άνοιγμα των σχολείων

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Ανακοίνωση άρσης μέτρων: Αρχές επόμενης εβδομάδας από τον Πρωθυπουργό – Δύσκολη άσκηση το άνοιγμα των σχολείων-Την Δευτέρα 27 Απριλίου 2020 ανοίγουν τα Υποθηκοφυλακεία και τα Ειρηνοδικεία-Ενημέρωση από τον Κυβερνητικό Εκπρόσωπο κο Στυλιανό Πέτσα.

Ανακοίνωση άρσης μέτρων

Ο Κυβερνητικός Εκπρόσωπος κος Στυλιανός Πέτσας κατά τη διάρκεια της πρώτης ενημέρωσης των πολιτικών συντακτών μετά το Πάσχα, σήμερα στις 12:30, σε σχετική ερώτηση για το τι θα γίνει με τα σχολεία και την επαναλειτουργία τους μετά την επιβολή μέτρων εξαιτίας της πανδημίας κορονοϊού και για το αν θα επαναλειτουργήσουν και οι υπόλοιπες τάξεις και βαθμίδες της εκπαίδευσης πλην της Γ Λυκείου, απάντησε πως:

  • Το άνοιγμα των σχολείων είναι μια δύσκολη άσκηση, μια  σύνθετη κατάσταση για την οποία χρειάζεται συνεκτίμηση των δεδομένων.
  • Η ελληνική κοινωνία έχει την ιδιαιτερότητα της συνύπαρξης στην οικογένεια ηλικιωμένων, οι οποίοι ανήκουν στις ευπαθείς ομάδες, οπότε χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή για τη λήψη της οποιασδήποτε απόφασης.
  • Η κυβέρνηση έχει την υποχρέωση να προστατεύσει τις ευπαθείς ομάδες.
Δείτε τις ερωτήσεις και τις απαντήσεις για το άνοιγμα των σχολείων
Π. Μποτσαράκος

Πώς θα λύσετε την εξίσωση και τα παιδιά να πάνε στο σχολείο και οι παππούδες και οι γιαγιάδες να μην είναι σε καραντίνα;

Β. Σαμαρά

Και μια παρεμφερής ερώτηση.

Όταν ξεκινήσει η σταδιακή άρση των μέτρων, θα αρχίσουν μαθήματα μόνο στη Γ΄ Λυκείου ή για όλες τις τάξεις;

Επίσης, θα πραγματοποιηθούν ή όχι οι προαγωγικές εξετάσεις στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση;

Στ. Πέτσας

Ξεκινώντας από το δεύτερο ερώτημα.

Θα περιμένετε να δείτε το συνολικό σχέδιο σταδιακής μετάβασης για να πάρετε απαντήσεις σε όλα αυτά τα ερωτήματα.

Είναι μια πολύ σύνθετη άσκηση και ιδίως αυτό που ρωτά ο κ. Μποτσαράκος.

Όλοι γνωρίζουμε τη σύνθεση των οικογενειών στην Ελλάδα και το γεγονός ότι αρκετά νοικοκυριά, από τα περίπου 4,5 εκατομμύρια στη χώρα μας, έχουν στη σύνθεσή τους και ομάδες πιο μεγάλης ηλικίας και ευάλωτες.

Όλα αυτά μελετώνται, σε συνεργασία του Υπουργείου Υγείας με το Υπουργείο Οικονομικών και την Ελληνική Στατιστική Αρχή, προκειμένου να έχουμε το κατάλληλο πλαίσιο.

Θα διαμορφωθεί και θα ανακοινωθεί το σχέδιο σταδιακής μετάβασης, ώστε και τα σχολεία μας -εφόσον κριθεί απαραίτητο- να ανοίξουν, με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Χωρίς προβλήματα διασποράς στο ευρύτερο κοινό και ιδίως σε, αυτούς που έχουν ενδεχομένως υποκείμενα νοσήματα ή ανήκουν στις ευάλωτες ηλικιακά ομάδες.

Ανακοίνωση των μέτρων από τον Πρωθυπουργό
  • Ο κος Πέτσας επιπροσθέτως δήλωσε πως οι αποφάσεις για τα μέτρα σταδιακής μετάβασης στην κανονικότητα θα ανακοινωθούν από τον ίδιο τον Πρωθυπουργό στις αρχές της επόμενης εβδομάδας.
Ολόκληρο το σχέδιο μετάβασης
  • Θα ανακοινωθεί δε ολόκληρο το σχέδιο μετάβασης και όχι αποσπασματικά.
Συμβολικό πρώτο άνοιγμα Υποθηκοφυλακείων – Ειρηνοδικείων
  • Επίσης ανακοίνωσε πως συμβολικά θα ανοίξουν την Δευτέρα 27 Απριλίου 2020 τα Υποθηκοφυλακεία και τα Ειρηνοδικεία της χώρας για συγκεκριμένες διαδικασίες.
  • Επίσης θα αποκατασταθούν και άλλες λειτουργίες της Δικαιοσύνης.

Δείτε όλη την ενημέρωση – video

Δείτε επίσης

Αρση περιοριστικών μέτρων: Τα βήματα του κράτους και των πολιτών-Τι θα γίνει με τα σχολεία | Video
Ενημέρωση Τσιόδρα-Χαρδαλιά 20.04: Υπάρχει σχέδιο και μέθοδος για την επιστροφή στην κανονικότητα
Κεραμέως για άνοιγμα σχολείων: Αμεσα οι ανακοινώσεις-πρώτα η δημόσια υγεία-έως 15.07 περάτωση Πανελλαδικών
Ηλίας Μόσιαλος: Πως λειτουργούν τα σχολεία στη Δανία-Τι ανέφερε για την Ελλάδα
Τσιόδρας: Η μείωση της διασποράς του ιού δεν ξέρουμε αν οφείλεται στο κλείσιμο σχολείων ή στην απαγόρευση άλλων συναθροίσεων
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση