Δευτέρα, 30 Νοεμβρίου 2020

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Ανακοίνωση ΟΛΤΕΕ: Αδικία στο διαμοιρασμό του ηλεκτρονικού εξοπλισμού στους μαθητές

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Ανακοίνωση ΟΛΤΕΕ: Αδικία στο διαμοιρασμό του ηλεκτρονικού εξοπλισμού στους μαθητές για την διεξαγωγή των εξ αποστάσεως μαθημάτων.

Ανακοίνωση ΟΛΤΕΕ

Ανακοίνωση διαμαρτυρίας εξέδωσε η Ομοσπονδία Λειτουργών Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης (ΟΛΤΕΕ) αναφορικά με τον διαμοιρασμό του τεχνολογικού εξοπλισμού στους μαθητές για την διεξαγωγή των εξ αποστάσεως μαθημάτων.

Η ΟΛΤΕΕ ζητά
  • Να γίνει με διαφάνεια, ανακατανομή των συσκευών λαμβάνοντας υπόψη τις ιδιαίτερες συνθήκες περιοχών που επλήγησαν από καταστροφές
  • Ισοκατανομή στους διάφορους τύπους σχολείων και περιοχών με οικονομικά προβλήματα και με κριτήριο το πλήθος των μαθητών που φοιτά σε κάθε σχολείο.
Επισημαίνει δε πως
  • Οι ανάγκες της σχολικής κοινότητας για τεχνολογικό εξοπλισμό είναι τώρα και όχι τον Φεβρουάριο που αναμένει το Υπουργείο νέες παραλαβές.
Δείτε την ανακοίνωση της ΟΛΤΕΕ

Αθήνα, 17-11-2020

Αριθμ. Δ.Τ.: 027

Αδικία στο διαμοιρασμό του ηλεκτρονικού εξοπλισμού

H ομοσπονδία μας διαμαρτύρεται και αναρωτιέται, με ποιο σκεπτικό και ακολουθώντας ποιες οδηγίες, η Γενική Διεύθυνση Οικονομικών Υπηρεσιών του υπουργείου σας, μοιράζει τον εξοπλισμό που δωρίζουν οι ιδιώτες και τα ιδρύματα, στα παιδιά μας για την διεξαγωγή των εξ αποστάσεως μαθημάτων;

Διαβάζοντας τις αποφάσεις κατανομής δωριζόμενων αγαθών, που έχουν δημοσιευθεί, παρατηρούμε ότι υπάρχει μια ανισομέρεια στο διαμοιρασμό των συσκευών στις περιφέρειες και στους τύπους σχολείων ανά την Ελλάδα. Και βέβαια τα παιδιά που φοιτούν στα ΕΠΑ.Λ. είναι η μειοψηφία.

Οι παρακάτω αποφάσεις σας για την κατανομή του εξοπλισμού, το πιστοποιούν:

ΨΤ6Ω46ΜΤΛΗ-ΘΦΨ

ΩΧΖΘ46ΜΤΛΗ-Υ3Ξ

6ΑΟΠ46ΜΤΛΗ-8Τ8

ΩΥΚ246ΜΤΛΗ-ΨΕΚ

6ΑΖΦ46ΜΤΛΗ-Χ2Μ

ΨΝΜΨ46ΜΤΛΗ-Ζ3Ζ

Ψ0ΜΔ46ΜΤΛΗ-ΜΥΓ

ΨΖΙΔ46ΜΤΛΗ-5ΟΛ

Φαίνεται ότι το Υ.ΠΑΙ.Θ. ξεχνάει πως υπάρχουν περιοχές με ειδικές συνθήκες στην Ελλάδα, με τις καταστροφές από σεισμούς και πλημμύρες να έχουν ισοπεδώσει υποδομές, σπίτια και περιουσίες. Ποια μέριμνα έχει λάβει για αυτές τις περιοχές που καταστράφηκαν;

Επίσης θέλουμε να υπενθυμίσουμε ότι υπάρχουν και τα Εσπερινά Λύκεια που έχουν μεγάλες ανάγκες καθώς βέβαια και τα ΕΝΕΓΥΛ και τα ΕΕΕΕΚ.

Προφανώς το Υ.ΠΑΙ.Θ.

θεωρεί, ότι οι μαθητές και κατ’ επέκταση και οι οικογένειές τους που φοιτούν στα ΕΠΑ.Λ., δεν έχουν μεγάλες ανάγκες διότι:

  • Έχουν υψηλά εισοδήματα
  • Δεν πληρούν τόσοι πολλοί τα κοινωνικά κριτήρια που θέτει η Γενική Διεύθυνση Οικονομικών Υπηρεσιών
  • Οι γονείς των μαθητών δεν είναι σε μεγάλο ποσοστό άνεργοι και
  • Δεν υπάρχουν πολλές ειδικές δυσκολίες στη μάθηση των μαθητών των ΕΠΑ.Λ.

Για άλλη μια φορά προωθείτε την «Αριστεία» δίνοντας εκατοντάδες συσκευές σε Πειραματικά και Πρότυπα σχολεία, αφήνοντας στη όποια μοίρα τους χιλιάδες μαθητές και οικογένειες χαμηλού εισοδήματος με σοβαρά οικονομικά και άλλα προβλήματα να λαμβάνουν απουσίες και να μην συμμετέχουν στη εξ αποστάσεως εκπαιδευτική διαδικασία.

Η ΟΛΤΕΕ επισημαίνει το πρόβλημα και αναμένει την άμεση θεραπεία και αυτού του ζητήματος

Απαιτούμε

Να γίνει με διαφάνεια, ανακατανομή των συσκευών λαμβάνοντας υπόψη τις ιδιαίτερες συνθήκες περιοχών που επλήγησαν από καταστροφές

Ισοκατανομή στους διάφορους τύπους σχολείων και περιοχών με οικονομικά προβλήματα και με κριτήριο το πλήθος των μαθητών που φοιτά σε κάθε σχολείο.

Τονίζουμε ότι

οι ανάγκες της σχολικής κοινότητας για τεχνολογικό εξοπλισμό είναι τώρα και όχι τον Φεβρουάριο που αναμένει το Υπουργείο νέες παραλαβές. Μέχρι τότε θα είναι μη αναστρέψιμη η κατάσταση. Υπήρχαν 8 μήνες για να βρεθεί μία λύση.

Τέλος αναρωτιόμαστε ότι ως πότε ο ιδιωτικός τομές θα αντικαθιστά την απουσία και τις υποχρεώσεις του Ελληνικού κράτους;

Από το Διοικητικό Συμβούλιο της Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.

Δείτε επίσης

Διάθεση ηλεκτρονικών συσκευών σε σχολικές μονάδες | Οδηγίες
Οδηγίες εξ αποστάσεως εκπαίδευσης Δημοτικών-Νηπιαγωγείων | Εγκύκλιος 
Δείτε τις οδηγίες διάθεσης ηλεκτρονικών συσκευών από το ΥΠΑΙΘ: Η διαδικασία και τα κριτήρια 
ΦΕΚ Σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης: Δημοτικά-Νηπιαγωγεία, Ωρολόγιο Πρόγραμμα-ΚΕΣΥ-ΠΕΚΕΣ
 Οδηγός Webex Meetings για εκπαιδευτικούς: Mε εικόνες-μετάφραση βασικών όρων και επιλογών στα Ελληνικά
Τάμπλετ στα σχολεία από ΕΣΠΑ και δωρεές αξίας άνω των 24 εκ. ευρώ

Πριν φύγετε

Διαπεριφερειακά διαδικτυακά τμήματα μαθητών ευπαθών ομάδων | Κατάλογος
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση