“Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Ανακοίνωση Υπουργείου Παιδείας για Φίλη: “Πρωτοφανές φιάσκο–Aνευ προηγουμένου κοροϊδία της Εθνικής Αντιπροσωπείας”

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +
Ανακοίνωση Υπουργείου Παιδείας για Φίλη: “Πρωτοφανές φιάσκο – Aνευ προηγουμένου κοροϊδία της Εθνικής Αντιπροσωπείας” – Για το στικάκι που παρέδωσε στη Βουλή αναφορικά με τα προσωπικά δεδομένα.

Ανακοίνωση Υπουργείου Παιδείας

Ανακοίνωση εξέδωσε το Γραφείο Τύπου του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, ως προς την αναφορά του Βουλευτή και Τομεάρχη Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ Νίκου Φίλη σήμερα στη Βουλή, κατά τη διάρκεια της συζήτησης της Επίκαιρης Ερώτησης, για τα προσωπικά δεδομένα μαθητών και εκπαιδευτικών κατά τη διενέργεια τής εξ αποστάσεως εκπαίδευσης.
Ο κος Φίλης κατέθεσε στη Βουλή στικάκι το οποίο όπως δήλωσε περιείχε στοιχεία διαρροής δεδομένων  από τη διαδικασία της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης.
Το ΥΠΑΙΘ με την ανακοίνωσή του χαρακτηρίζει “φιάσκο” την κατάθεση των στοιχείων από τον Τομεάρχη Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ, αναφέροντας, μεταξύ άλλων πως “τα στοιχεία έχουν καταχωριστεί  οικειοθελώς από τους ίδιους τους εκπαιδευτικούς και χρησιμεύουν, εν γνώσει τους, ως οδηγός για την καταχώριση στοιχείων από τους συναδέλφους τους”.
Δείτε αναλυτικά την Ανακοίνωση του Γραφείου Τύπου του ΥΠΑΙΘ
“Πρωτοφανές φιάσκο – Άνευ προηγουμένου κοροϊδία της Εθνικής Αντιπροσωπείας” – Ανακοίνωση του Γραφείου Τύπου του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων ως προς την αναφορά του κ. Φίλη σήμερα στη Βουλή 

Το περίφημο “στικάκι” του κ. Φίλη, περιείχε ένα αρχείο εις διπλούν, σε μορφή excel και pdf, με καταγραφή στατιστικών στοιχείων από τη σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση, τα οποία εντοπίζονται στο διαδίκτυο και συγκεκριμένα σε blog Υπεύθυνου Πληροφορικής και Νέων  Τεχνολογιών  Διεύθυνσης  Δευτεροβάθμιας  Εκπαίδευσης.

Παρά τη δημόσια τοποθέτηση του κ. Φίλη για την οποία κρίνεται και ο ίδιος και το κόμμα του από τους Έλληνες πολίτες, σημειώνεται ότι:

-Πρώτον, δεν πρόκειται για καμία  διαρροή δεδομένων. Τα στοιχεία έχουν  καταχωριστεί  οικειοθελώς από τους ίδιους τους εκπαιδευτικούς και χρησιμεύουν, εν γνώσει τους, ως οδηγός για την καταχώριση στοιχείων από τους συναδέλφους τους.

– Δεύτερον, τα αρχεία δεν περιλαμβάνουν κανένα προσωπικό δεδομένο μαθητών.

– Τρίτον, καταγράφονται μόνο αριθμητικά, μη προσωπικά, αποτελέσματα της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, δηλαδή αποκλειστικά και μόνο συνολικοί αριθμοί μαθητών που συμμετείχαν σε συνεδρίες, ποσοστό συμμετοχής, διάρκεια σε λεπτά κτλ.

Καταρρέουν, συνεπώς, με τον πλέον εκκωφαντικό τρόπο οι ισχυρισμοί του κ. Φίλη περί διαρροής και περί δημοσίευσης προσωπικών δεδομένων μαθητών.

Περιμέναμε ότι θα διαψευσθούν παταγωδώς οι δήθεν αποκαλύψεις της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης, η οποία εξ αρχής εναντιώθηκε σε κάθε μορφής εξ αποστάσεως εκπαίδευση, αντιπροτείνοντας το απόλυτο σκοτάδι για την εκπαιδευτική κοινότητα.

Είναι αυταπόδεικτο ότι για κάθε λύση ψάχνουν ένα πρόβλημα, για κάθε πρόοδο αναζητούν έναν ανύπαρκτο εχθρό. Αλλά ότι – άθελα ή εσκεμμένα – συγχέουν τη διαρροή προσωπικών δεδομένων με την οικειοθελή ανάρτηση στατιστικών στοιχείων, αυτό δεν το περιμέναμε.

 Δείτε επίσης

Αναβάθμιση του σχολείου και άλλες διατάξεις: Κατατέθηκε για ψήφιση στη Βουλή το νομοσχέδιο του ΥΠΑΙΘ
Ειδικά σχολεία Πρωτοβάθμιας: Τρόπος επαναλειτουργίας-Οδηγίες ΕΟΔΥ | Εγκύκλιος
Ειδικά σχολεία Δευτεροβάθμιας: Τρόπος επαναλειτουργίας-Οδηγίες ΕΟΔΥ | Εγκύκλιος
Απόφαση τρόπου επαναλειτουργίας ειδικών σχολείων και Πρωτοβάθμιας | ΦΕΚ
Τρόπος επαναλειτουργίας Δημοτικών-Νηπιαγωγείων: Προσέλευση-διαρρύθμιση αιθουσών-Διαλείμματα-Καθαριότητα-Συνεδριάσεις
Οδηγίες ΕΟΔΥ: Για Δημοτικά-Νηπιαγωγεία-Παιδικούς-Βρεφονηπιακούς σταθμούς

Πριν φύγετε

Αδειες μονίμων υπαλλήλων-ΙΔΑΧ-ΙΔΟΧ: Κατάλογος-Εγκύκλιος του Υπουργείου Εσωτερικών
Αδεια ειδικού σκοπού-εγκύκλιος: Λοιπές διευκολύνσεις γονέων-Ειδική άδεια απουσίας ομάδων αυξημένου κινδύνου
Οδηγίες για ταυτόχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση σε Διευθυντές και εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας

 

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση