Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Ανάληψη υπηρεσίας αναπληρωτών στις 5 Σεπτεμβρίου: Χάνονται 4 ημερομίσθια

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Ανάληψη υπηρεσίας αναπληρωτών στις 5 Σεπτεμβρίου: Χάνονται 4 ημερομίσθια – Ο ΠΑΣΑΔ καλεί το Υπουργείο να επανεξετάσει το θέμα – Ανακοίνωση.

Αναφορικά με το χρονοδιάγραμμα για τις προσλήψεις των αναπληρωτών, σύμφωνα με το οποίο η ανάληψη υπηρεσίας των αναπληρωτών της Α’ φάσης θα γίνει στις 5 Σεπτεμβρίου 2002, εξέδωσε ανακοίνωση ο Πανελλήνιος Σύλλογος Αναπληρωτών Δασκάλων (ΠΑΣΑΔ), επισημαίνοντας πως αν ισχύσει κάτι τέτοια χάνονται 4 ημερομίσθια από τους αναπληρωτές και η προσμέτρηση της προϋπηρεσίας θα ξεκινήσει από 1 Σεπτεμβρίου 2022.

Ο ΠΑΣΑΔ καλεί το Υπουργείο να επανεξετάσει το ζήτημα, ούτως ώστε οι εκπαιδευτικοί να βρίσκονται στα σχολεία από 1η Σεπτεμβρίου, “όπως απαιτεί η λογική και επιβάλλουν οι ανάγκες των σχολικών μονάδων”.

Δείτε σχετικά

Προϋπηρεσία αναπληρωτών: Από πότε προσμετράται-Τι ισχύει για την ανάληψη υπηρεσίας και την έναρξη μισθοδοσίας 

Τοποθέτηση αναπληρωτών σε σχολικές μονάδες-ΚΕΔΑΣΥ: Κριτήρια-Παράθεση νομοθεσίας 

Ακολουθεί η Ανακοίνωση του ΠΑΣΑΔ για το χρονοδιάγραμμα για τις προσλήψεις των αναπληρωτών

Σήμερα, βρισκόμαστε στη δυσάρεστη θέση να επιβεβαιώσουμε αυτά που διαβάζουμε από χθες και να επισημάνουμε τα εξής:

1. Η ανάληψη υπηρεσίας των αναπληρωτών της Α’ φάσης θα γίνει στις 5 Σεπτεμβρίου (χάνονται 4 ημερομίσθια).

2. Η προσμέτρηση της προϋπηρεσίας των αναπληρωτών της Α’ φάσης θα ξεκινήσει από 1 Σεπτεμβρίου.

Δυστυχώς, φαίνεται πως γυρνάμε σε παλιότερες εποχές όπου οι αναπληρωτές αντιμετωπίζονταν ως εκπαιδευτικοί δεύτερης κατηγορίας.

Σε εποχές που οι αναπληρωτές έφταναν στα σχολεία σε ημερομηνία μεταγενέστερη των μόνιμων συναδέλφων, χωρίς να έχουν την ευκαιρία να παραστούν στον πρώτο σύλλογο διδασκόντων, κατά τον οποίο γίνεται ο καθορισμός των δράσεων της μονάδας και καθορίζεται η κατανομή των τμημάτων.

Εκφράζουμε την έντονη δυσαρέσκεια και την αντίθεσή μας στον προγραμματισμό αυτό, που μας γυρνάει σε εποχές που θεωρούσαμε ότι έχουν περάσει ανεπιστρεπτί.

Καλούμε το Υπουργείο να επανεξετάσει το ζήτημα, ούτως ώστε ΑΠΑΝΤΕΣ οι εκπαιδευτικοί να βρισκόμαστε στα σχολεία από 1 Σεπτεμβρίου, όπως απαιτεί η λογική και επιβάλλουν οι ανάγκες των σχολικών μονάδων και όπως έχει δεσμευτεί επανειλημμένα η Υπουργός Παιδείας στις δημόσιες τοποθετήσεις της.

ΠΑΣΑΔ

Δείτε επίσης

Αναπληρωτές-προσλήψεις 2022: Τέλος οι αιτήσεις-Εν αναμονή ανακοίνωσης ονομάτων Α Φάσης-Τα επόμενα βήματα 

Οδηγός εκπαιδευτικού-ΕΕΠ-ΕΒΠ 2022: Νομοθεσία-Λειτουργία Α/θμιας και Β/θμιας-Νεοδιόριστοι-Αναπληρωτές 

Οδηγός ΕΕΠ-ΕΒΠ 2022: Η ταυτότητα των κλάδων-Δομές απασχόλησης-Καθηκοντολόγια-Ιστορική αναδρομή 

Προσλήψεις από προσωρινούς πίνακες: Τι προβλέπεται, όταν θα εκδοθούν οριστικοί, για όσους δεν θα δικαιούνται πρόσληψη 

Λειτουργικά κενά: Υπηρεσιακά στοιχεία που κοινοποιούνται αποκλειστικά και μόνο από κεντρικές υπηρεσίες του ΥΠΑΙΘ

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply