Πέμπτη, 14 Νοεμβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Ανάληψη υπηρεσίας νέων Διευθυντών σχολείων Α/θμιας και Β/θμιας-Πρωτόκολλο παράδοσης/παραλαβής

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Ανάληψη υπηρεσίας νέων Διευθυντών σχολείων στην Α/θμια και Β/θμια Εκπαίδευση – Ενδεικτικό Πρωτόκολλο παράδοσης-παραλαβής – Τι προβλέπει ο νόμος.

Ανάληψη υπηρεσίας νέων Διευθυντών

Σχετικά με την ανάληψη υπηρεσίας των νέων Διευθυντών Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης ισχύει ότι προβλέπεται στο άρθρο 100 του νόμου 5043/2023, ο οποίος δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ Α 91/13-4-2023.

Σύμφωνα με το νόμο, ο χρόνος ανάληψης υπηρεσίας των Διευθυντών ή Προϊσταμένων σχολικών μονάδων, κατόπιν της επιλογής και τοποθέτησής τους, καθορίζεται στο τέλος του διδακτικού έτους ή αμέσως από τη λήξη του, αναλόγως της βαθμίδας εκπαίδευσης στην οποία ανήκουν τα νέα στελέχη.

Συγκεκριμένα αναλαμβάνουν υπηρεσία εντός των τριών (3) τελευταίων εργάσιμων ημερών του ίδιου διδακτικού έτους, όσον αφορά στα στελέχη που ανήκουν στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση και εντός του πρώτου δεκαημέρου του Ιουλίου μετά από τη λήξη του ίδιου διδακτικού έτους όσον αφορά στα στελέχη που ανήκουν στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση.

Ακολουθούν οι προβλέψεις του άρθρου 100 του νόμου 5043/2023

Άρθρο 100

Ρυθμίσεις σχετικές με τις τοποθετήσεις Διευθυντών σχολικών μονάδων και με την ανάληψη υπηρεσίας στελεχών της εκπαίδευσης – Τροποποίηση περ. ε) παρ. 3 άρθρου 39 και παρ. 1 άρθρου 42 ν. 4823/2021

2. Στην παρ. 1 του άρθρου 42 του ν. 4823/2021, περί του καθορισμού της έναρξης και της διάρκειας της θητείας των στελεχών της εκπαίδευσης, προστίθεται τέταρτο εδάφιο και η παρ. 1 διαμορφώνεται ως εξής: «1. Η επιλογή και τοποθέτηση των στελεχών της εκπαίδευσης γίνεται για τετραετή θητεία, η οποία ξεκινά με την τοποθέτησή τους και λήγει την 31η Ιουλίου του τέταρτου έτους που ακολουθεί την επιλογή, με την επιφύλαξη της παρ. 1 του άρθρου 44 και της παρ. 6 του άρθρου 60. Η επιλογή και η τοποθέτηση στις κενούμενες θέσεις γίνονται για το υπόλοιπο της θητείας. Όσοι τοποθετούνται σε θέσεις στελεχών της εκπαίδευσης εξακολουθούν να ασκούν τα καθήκοντά τους και μετά από τη λήξη της θητείας τους, μέχρι την ανάληψη υπηρεσίας των νέων στελεχών. Τα νέα στελέχη της εκπαίδευσης των περ. στ) έως και κβ) της παρ. 2 και των περ. δ) έως και ιε) της παρ. 3 του άρθρου 30, τα οποία επιλέγονται σύμφωνα με το Κεφάλαιο Β’ και τοποθετούνται το τελευταίο τρίμηνο πριν από τη λήξη του διδακτικού έτους αναλόγως της βαθμίδας εκπαίδευσης στην οποία ανήκουν, αναλαμβάνουν υπηρεσία εντός των τριών (3) τελευταίων εργάσιμων ημερών του ίδιου διδακτικού έτους όσον αφορά στα στελέχη που ανήκουν στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση και εντός του πρώτου δεκαημέρου του Ιουλίου μετά από τη λήξη του ίδιου διδακτικού έτους όσον αφορά στα στελέχη που ανήκουν στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.»

Δείτε ένα ενδεικτικό Πρωτόκολλο Παράδοσης και Παραλαβής Δημοτικού Σχολείου

ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ

ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ

Του …..ου Δημοτικού Σχολείου ………

Στον/Στην ……………. και στο γραφείο του …..ου Δημοτικού Σχολείου …………………… σήμερα

  /    /2023 και ώρα ………. συνήλθαμε οι:  1) ……………………… και 2) …………………………… και προβήκαμε, ο μεν πρώτος/η  στην παράδοση, ο δε δεύτερος/η  στην παραλαβή της κινητής και ακίνητης περιουσίας του ….ου Δημοτικού Σχολείου ………………

Η παράδοση και η παραλαβή έγινε με βάση τα βιβλία κινητής και ακίνητης περιουσίας του Σχολείου και κατόπιν σχολαστικού ελέγχου, ως εξής:

  1. Βιβλίο Μητρώου & Προόδου, Βιβλίο Πιστοποιητικών Σπουδής, Βιβλίο Πρωτοκόλλου, Βιβλίο Εμπιστευτικού Πρωτοκόλλου, Ημερολόγιο Σχολικής Ζωής, Βιβλίο Πράξεων Συλλόγου Διδασκόντων, Βιβλίο Πράξεων Διευθυντή/Διευθύντριας, Βιβλίο Βιβλιοθήκης, Βιβλίο εποπτικών μέσων διδασκαλίας & υλικού. 
  2. Τα βιβλία Αρχείου του Σχολείου.
  3. Όλα τα καταχωρημένα στο βιβλίο κινητής περιουσίας της Σχολικής Επιτροπής και στις πλατφόρμες myschool και inventory.
  4. Έπιπλα και σκεύη, όπως αναγράφονται στις αντίστοιχες σελίδες στο Βιβλίου Υλικού του Σχολείου.
  5. Εποπτικά μέσα διδασκαλίας, όπως αναγράφονται στο Βιβλίου Υλικού του Σχολείου.
  6. Όργανα Γυμναστικής, όπως αναγράφονται στο Βιβλίου Υλικού.
  7. Τον οικονομικό απολογισμό
  1. Κλειδάριθμοι λειτουργίας των διαδικασιών του σχολείου (υπολογιστών, myschool,              αλληλογραφίας, s-management, inventory, συναγερμού κ.α.)
  2. Τη στρογγυλή σφραγίδα του σχολείου.
  3. Τα κλειδιά πρόσβασης στους χώρους του σχολείου.

Το Πρωτόκολλο αυτό συντάσσεται σε 4 αντίγραφα, προκειμένου  να πάρουν από ένα ο/η  παραδώσας/παραδώσασα και ο/η  παραλαβών/παραλαβούσα, ένα να σταλεί στη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Αττικής και ένα να παραμείνει στο Αρχείο του Σχολείου.

Υπογράφεται δε, όπως ακολουθεί.

Ο/Η  ΠΑΡΑΔΩΣΑΣ/ΠΑΡΑΔΩΣΑΣΑ   Ο/Η   ΠΑΡΑΛΑΒΩΝ /ΠΑΡΑΛΑΒΟΥΣΑ

Δείτε επίσης

Ωράριο υποψηφίων Διευθυντών: Διευκρινίσεις από το Υπουργείο Παιδείας | Εγγραφο

Κλειστά σχολεία δευτεροβάθμιας λόγω εκλογών Παρασκευή 23 και Δευτέρα 26.06.2023-Ποια εξαιρούνται 

Οικονομική αναβάθμιση των εκπαιδευτικών τώρα! | Αρθρο

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply