Το ΔΣ της ΟΛΜΕ συναντήθηκε στις 14/03, κατόπιν αιτήματός του με τον Υπουργό Παιδείας κ. Γαβρόγλου παρουσία της Υφυπουργού κας Τζούφη και άλλων υπηρεσιακών παραγόντων.
“Η αναλογία των διορισμών θα είναι περίπου ίδια με την αναλογία προσλήψεων αναπληρωτών στην Ειδική Αγωγή”
Στα παραπάνω δεσμεύθηκε ο Υπουργός Παιδείας Κ. Γαβρόγλου, όπως αναφέρει σε Δελτίο Τύπου η Ο.Λ.Μ.Ε. αναφορικά με τη συνάντηση της Πέμπτης 14 Μαρτίου 2019.
Για τους διορισμούς στην Ειδική Αγωγή, η Ο.Λ.Μ.Ε. στο Δελτίο Τύπου, αναφέρει:
- Το ΥΠΠΕΘ δεσμεύτηκε ότι η αναλογία των προσλήψεων-διορισμών θα είναι περίπου ίδια με την αναλογία των προσλήψεων αναπληρωτών στην Ειδική Αγωγή.
- Επίσης δεσμεύτηκε για τη συγκεκριμενοποίηση του τρόπου καθορισμού των οργανικών θέσεων στα τμήματα ένταξης της Β/βάθμιας Εκπ/σης.
- Ανέφερε ότι πρόθεση του Υπουργείου είναι η προκήρυξη για τους 10.500 διορισμούς στη γενική παιδεία να είναι δεσμευτική και η απόφαση του Υπουργικού Συμβουλίου.
Το Δελτίο Τύπου της Ο.Λ.Μ.Ε.
Αθήνα, 15/03/2019
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Από τη συνάντηση του ΔΣ της ΟΛΜΕ με τον Υπ. Παιδείας (14/3/19)
Για το Νέο Λύκειο:
- στην εισαγωγή του μαθήματος των Λατινικών ως μαθήματος επιλογής,
- στη μη προσμέτρηση του βαθμού του Απολυτηρίου για την 1η χρονιά εφαρμογής του συστήματος (2020) στην εισαγωγή των αποφοίτων στην Γ/βάθμια Εκπ/ση
- στις Α δηλώσεις των μαθητών για τις σχολές προτίμησής τους για τον χαρακτηρισμό των τμημάτων ελεύθερης πρόσβασης, ότι θα γίνουν τον Οκτώβρη.
- Υποβαθμίζεται η γενική παιδεία στο Λύκειο καθώς μειώνεται η διδασκαλία βασικών γνωστικών αντικειμένων σε όλα τα πεδία των επιστημών, με αποτέλεσμα να είναι ελλειμματική η μάθηση και η απόκτηση των απαραίτητων γενικών γνώσεων των μαθητών.
- Μετατρέπεται η Γ΄ τάξη του Λυκείου σε προπαρασκευαστικό έτος για την πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.
- Φροντιστηριοποιείται πλήρως η όλη λειτουργία της Γ΄ τάξης και υπονομεύεται ο παιδαγωγικός χαρακτήρας του Λυκείου, και ότι δεν θα υπάρξει ουσιαστική μείωση της παραπαιδείας.
- Διευρύνονται οι μορφωτικές και κοινωνικές ανισότητες και διακρίσεις με την κατηγοριοποίηση των φοιτητών σε αυτούς που πηγαίνουν σε σχολές «χαμηλής ζήτησης» και σε αυτούς που πηγαίνουν σε σχολές «υψηλής ζήτησης».
- Διπλασιάζεται το άγχος των εξετάσεων με την θεσμοθέτηση εξετάσεων σε επίπεδο Ομάδας Σχολείων για την απόκτηση του Εθνικού Απολυτηρίου και αυτών σε πανελλήνιο επίπεδο για την πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Για τους διορισμούς στην Ειδική Αγωγή και γενικότερα:
- Το ΥΠΠΕΘ δεσμεύτηκε ότι η αναλογία των προσλήψεων-διορισμών θα είναι περίπου ίδια με την αναλογία των προσλήψεων αναπληρωτών στην Ειδική Αγωγή.
- Επίσης δεσμεύτηκε για τη συγκεκριμενοποίηση του τρόπου καθορισμού των οργανικών θέσεων στα τμήματα ένταξης της Β/βάθμιας Εκπ/σης.
- Ανέφερε ότι πρόθεση του Υπουργείου είναι η προκήρυξη για τους 10.500 διορισμούς στη γενική παιδεία να είναι δεσμευτική και η απόφαση του Υπουργικού Συμβουλίου.
Για την ώρα έναρξης των μαθημάτων:
Για το 25% των διαθέσιμων:
Ίδρυση Εθνικού Κέντρου Επιμόρφωσης:
Για τις σχολικές εκδρομές:
Παρακαλούμε μην παραλείπετε να αναφέρετε το especial.gr ως πηγή, με ενεργό link προς τη διεύθυνση https://www.especial.gr/analogia-diorismwn-me-proslhpseis-anaplhrwtwn-deltio-tupou-olme/ όταν αναδημοσιεύετε το περιεχόμενό μας.