Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Αναμορφωμένοι πίνακες 3ΕΑ/2019: Κοινοποιήθηκαν από το ΑΣΕΠ

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Αναμορφωμένοι πίνακες 3ΕΑ/2019: Yποψηφίων εκπαιδευτικών (ΕΑΕ) κλάδων ΠΕ60 Νηπιαγωγών και ΠΕ88.01 Γεωπόνων κατηγορίας ΠΕ-Κοινοποιήθηκαν από το ΑΣΕΠ.

Αναμορφωμένοι πίνακες 3ΕΑ/2019

Σε κοινοποίηση αναμορφωμένων τελικών πινάκων κατάταξης με σειρά προτεραιότητας υποψηφίων εκπαιδευτικών (ΕΑΕ) κλάδων ΠΕ60 Νηπιαγωγών και ΠΕ88.01 Γεωπόνων, της Προκήρυξης 3ΕΑ/2019 κατηγορίας ΠΕ, προέβη το Ανώτατο Συμβούλιο Επιλογής Προσωπικού (ΑΣΕΠ).

Συγκεκριμένα οι αναμορφωμένοι τελικοί πίνακες κατάταξης έχουν να κάνουν με:

ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΜΕ ΣΕΙΡΑ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΩΤ/ΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤ/ΘΜΙΑΣ (ΕΑΕ) ΣΕΙΡΑ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ (Α ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΟΣ) ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΠΕ) ΠΕ60 ΝΗΠΙΑΓΩΓOI (ΘΕΣΗ 118).

ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΜΕ ΣΕΙΡΑ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΩΤ/ΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤ/ΘΜΙΑΣ (ΕΑΕ) ΣΕΙΡΑ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ (ΚΥΡΙΟΣ) ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΠΕ) ΠΕ88.01 ΓΕΩΠΟΝΟΙ (ΘΕΣΗ 141).

Δείτε σε μορφή pdf Εκδοση αναμορφωμένων τελικών πινάκων κατάταξης με σειρά προτεραιότητας υποψηφίων εκπαιδευτικών (ΕΑΕ) κλάδων ΠΕ60 και ΠΕ88.01, Προκήρυξης 3ΕΑ/2019 κατηγορίας ΠΕ

Δείτε σχετικά

Αναμορφωμένοι Πίνακες AΣΕΠ 2ΓΕ/2019: ΠΕ01, ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04.01, ΠΕ04.02, ΠΕ04.04, ΠΕ06
ΑΣΕΠ: Νέοι αναμορφωμένοι Πίνακες 3ΕΑ/2019 κλάδων ΠΕ70 και ΠΕ71
Αναμορφωμένοι Πίνακες Προκήρυξης 3ΕΑ ΑΣΕΠ Ειδικής Αγωγής
Αναμορφωμένοι τελικοί πίνακες 4ΕΑ/2019 Προκήρυξης ΑΣΕΠ: Κλάδων ΤΕ01.13, ΤΕ01.30 & ΤΕ 16
Αναμορφωμένοι Πίνακες 1ΕΑ-2ΕΑ ΑΣΕΠ μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ)
Νέοι Πίνακες ΑΣΕΠ ΠΕ21-ΠΕ23-ΠΕ29: Αναμορφωμένοι Πίνακες Προκήρυξης 2ΕΑ/2019

Δείτε επίσης

ΦΕΚ: Νέο Πρωτόκολλο κορονοϊού στις σχολικές μονάδες-Αρχές Διαχείρισης ύποπτων ή επιβεβαιωμένων κρουσμάτων
Ομάδες αυξημένου κινδύνου-νέο ΦΕΚ: Τι ισχύει για τους υπαλλήλους του Δημοσίου που ανήκουν στις ομάδες αυτές
Ευρωπαϊκά προγράμματα ανταλλαγής μαθητών-εκπαιδευτικών: Επιτρέπεται η υλοποίησή τους
Πρωτόκολλα κορονοϊού σχολείων: Αν. Υπουργός Υγείας Γκάγκα: Είναι αυστηρά-Καθηγητής Παυλάκης: Δεν είναι βιώσιμα
Εμβολιασμένοι μαθητές-self test: Για ποιο λόγο δεν θα συνεχίσουν να κάνουν

Πριν φύγετε

Εξωδιδακτικές εργασίες ΕΕΠ-ΕΒΠ-Ωράριο: Παράθεση υπηρεσιών που ανατίθενται από τον Διευθυντή σχολείου
Εξωδιδακτικές εργασίες εκπαιδευτικών: Ποιες ανατίθενται από τον Διευθυντή ή τον Προϊστάμενο της σχολικής μονάδας
 ΦΕΚ: Πιλοτική Εφαρμογή Προγραμμάτων Σπουδών στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση