“Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Αναμόρφωση Υπηρεσιακών Μεταβολών: Ενημερωτικό σημείωμα του Ν. Κορδή

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Αναμόρφωση Υπηρεσιακών Μεταβολών: Ενημερωτικό σημείωμα του Αιρετού στο ΚΥΣΠΕ Νεκτάριου Κορδή με αφορμή τη λειτουργία της Επιτροπής στο ΥΠΑΙΘ.

Αναμόρφωση Υπηρεσιακών Μεταβολών

Με αφορμή τη λειτουργία της Επιτροπής για την αναμόρφωση του θεσμικού πλαισίου των Υπηρεσιακών Μεταβολών, ο Αιρετός ΚΥΣΔΕ Νεκτάριος Κορδής παραθέτει, σήμερα Τρίτη 18/02/2020, αναλυτικό Ενημερωτικό Σημείωμα.

Σ αυτό ο Αιρετός κοινοποιεί:
  • Την πρόταση των Συνεργαζόμενων Εκπαιδευτικών Κινήσεων (ΣΥΝΕΚ), την οποία κατέθεσαν στο  19ο Συνέδριο της ΟΛΜΕ.
  • Αναλυτική καταγραφή των εργασιακών ζητημάτων των εκπαιδευτικών
  • Ανάλυση του ζητήματος των Μεταθέσεων – Αποσπάσεων με παράθεση συμπληρωματικών παρατηρήσεων στο πλαίσιο των Υπηρεσιακών Μεταβολών.
  • Το Υπόμνημα για τους αναπληρωτές το οποίο υπέβαλε η ΟΛΜΕ στο Υπουργείο το 2016.
  • Τη θέση του για το γεγονός πως δεν υπάρχει κάποια εξέλιξη για την επιλογή των 116 Διευθυντών Εκπαίδευσης, των Σχολικών Συμβούλων και των Διευθυντών Σχολικών μονάδων.
  • Την απαίτηση για μια ξεκάθαρη απάντηση από πλευράς ΥΠΑΙΘ, στα δημοσιεύματα που μιλούν για έξωση των Αιρετών από τα Συμβούλια Επιλογής Στελεχών ή την παρουσία τους ως παρατηρητών.
Αναφορικά με το ζήτημα των Υπηρεσιακών Μεταβολών και των εργασιακών σχέσεων ο Αιρετός αναφέρει, μεταξύ άλλων, τα εξής:
Υπηρεσιακές Μεταβολές
  • Με αφορμή τη λειτουργία της επιτροπής, να τονίσω ότι και στο παρελθόν είχαν λειτουργήσει αντίστοιχες επιτροπές που δεν κατέληξαν σε νομοθετικά αποτελέσματα!
  • Παρόλα αυτά υπάρχει μια ουσιαστική εμπειρία και επεξεργασία θέσεων που πρέπει να αξιοποιηθεί αυτή τη φορά!
  • Έφτασε η ώρα πλέον να δούμε όλες τις παραμέτρους των υπηρεσιακών μεταβολών, και να βγει ένας νόμος – πλαίσιο (αντίστοιχος του 1566/1985), που θα αφορά όλα τα θέματα της κινητικότητας των εκπαιδευτικών και όχι πολύ πιο μικροί νόμοι με μεμονωμένα αντικείμενα (π.χ. μονό μεταθέσεις – αποσπάσεις).
  • Ο ένας νόμος βοηθά στην καταπολέμηση της γραφειοκρατίας και δεν αφήνει περιθώρια παρερμηνείας του τι ισχύει τελικά από όλη τη νομοθεσία που υπάρχει μέχρι σήμερα.
  • Η πολυνομία στην εκπαίδευση πολλές φορές δημιουργεί αξεπέραστες δυσκολίες και αδικεί αρκετούς εκπαιδευτικούς!
  • Το ζήτημα των αλλαγών στο καθεστώς των υπηρεσιακών μεταβολών αποτελεί κυρίαρχο ζήτημα για τους εκπαιδευτικούς.
Εργασιακές σχέσεις
  • Οι εργασιακές σχέσεις αποτελούν για πολλά έτη την καθημερινότητα του εκπαιδευτικού!
  • Σε κάθε περίπτωση θεωρούμε ότι οι συνθήκες εργασίας των εκπαιδευτικών αποτελούν και συνθήκες μάθησης των μαθητών μας!
  • Με δεδομένο ότι το 73% των μονίμων εκπαιδευτικών είναι πάνω από 50 ετών, τα εργασιακά ζητήματα πρέπει αν είναι κυρίαρχα στα αιτήματά μας!
Δείτε αναλυτικά το δεκασέλιδο Ενημερωτικό του Αιρετού Ν. Κορδή / 18-02-2020

Δείτε σχετικά

Αποφάσεις ΚΥΣΠΕ 13/02/2020 και Ομάδα Εργασίας αναθεώρησης πλαισίου Μεταθέσεων-Αποσπάσεων

Δείτε επίσης

Σχεδιασμός Αξιολόγησης σχολείων: Βασικοί άξονες-Ποιοι θα αξιολογήσουν-Επιλογή Σχολικών Συμβούλων
Ζαχαράκη στην ΕΡΤ: Θα ενισχύσουμε την παρουσία των Κοινωνικών Λειτουργών και Ψυχολόγων στα σχολεία
Πληρωμές αναπληρωτών: Ενημέρωση από Επιτελική Δομή ΕΣΠΑ για Ενιαία Αρχή Πληρωμής
Δικαιολογητικά διορισμών | Κατάλογος

Πριν φύγετε

Δημοσιοϋπαλληλικός Κώδικας: Επικαιροποιημένος – Οι αλλαγές στις άδειες
Ζητούνται στοιχεία ανταπόκρισης των ΚΕΣΥ στα αιτήματα Αξιολόγησης
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση