Κυριακή, 22 Ιουνίου 2025

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Αναπληρωτές Φιλόλογοι: 3.309 κενά Φιλολόγων και κανείς δεν βλέπει το πρόβλημα;

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Αναπληρωτές Φιλόλογοι: 3.309 κενά Φιλολόγων και κανείς δεν βλέπει το πρόβλημα; – Επιστολή στο Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού.

Αναπληρωτές Φιλόλογοι

Την άμεση κάλυψη όλων των υφιστάμενων κενών θέσεων φιλολόγων με μόνιμους διορισμούς ζητούν με επιστολή τους προς το ΥΠΑΙΘΑ Αναπληρωτές Φιλόλογοι Ειδικής και Γενικής Αγωγής.

Με την επιστολή τους οι αναπληρωτές Φιλόλογοι επιδιώκουν να αναδειχθεί η αναγκαιότητα για επαρκείς διορισμούς – κάλυψη των συνολικά 3.309 κενών θέσεων – ζητώντας από το Υπουργείο Παιδείας να σταθεί αρωγός στις δίκαιες διεκδικήσεις τους και να προχωρήσει στις απαιτούμενες ενέργειες για τη στήριξη της εκπαιδευτικής κοινότητας.

Ακολουθεί η επιστολή

«3.309 κενά φιλολόγων και κανείς δεν βλέπει το πρόβλημα;»

Ανοιχτή επιστολή προς την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας

Θέμα: Αίτημα για άμεση κάλυψη των κενών θέσεων φιλολόγων με μόνιμους διορισμούς

Αξιότιμη κυρία Υπουργέ,

Αξιότιμοι κύριοι Υφυπουργοί,

Αξιότιμε κύριε Γ. Γραμματέα,

Με την παρούσα επιστολή εκφράζουμε την έντονη ανησυχία και το διαρκές αίτημα του κλάδου μας για την άμεση κάλυψη όλων των υφιστάμενων κενών θέσεων φιλολόγων με μόνιμους διορισμούς.

Ειδικότερα, καταγράφονται τα εξής κενά:

Γενική Αγωγή:

  • 524 οργανικά κενά (λόγω συνταξιοδοτήσεων)
  • 885 λειτουργικά κενά Α’ φάσης (στοιχεία ΔΔΕ)

Ειδική Αγωγή:

  • 349 κενά σε ΣΜΕΑΕ, Τμήματα Ένταξης και ΚΕΔΑΣΥ
  • 1.551 κενά σε Παράλληλη Στήριξη

Η άμεση κάλυψη των συνολικά 3.309 κενών θέσεων είναι απαραίτητη για:

  • Τη διασφάλιση της διδασκαλίας σε πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα και σε μαθήματα που αξιολογούνται μέσω της Τράπεζας Θεμάτων
  • Την καλλιέργεια της κριτικής σκέψης και των γλωσσικών δεξιοτήτων των μαθητών
  • Την ισότιμη πρόσβαση στην εκπαίδευση για μαθητές με αναπηρία ή/και ΕΕΑ

Η σταθερή παρουσία καταρτισμένων εκπαιδευτικών αποτελεί αναγκαία συνθήκη για την ομαλή λειτουργία του δημόσιου σχολείου και την επίτευξη των παιδαγωγικών στόχων.

Αιτούμαστε:

  1. Την άμεση προκήρυξη και υλοποίηση μόνιμων διορισμών για την κάλυψη όλων των παραπάνω αναγκών στη Γενική και Ειδική Αγωγή.
  2. Τη διατήρηση των οργανικών θέσεων σε Ωνάσεια, Πρότυπα, Πειραματικά και Εκκλησιαστικά σχολεία.
  3. Την ίδρυση νέων Τμημάτων Ένταξης σε Γυμνάσια και Λύκεια.
  4. Τη δημιουργία νέων οργανικών θέσεων στα ΚΕΔΑΣΥ.
  5. Την αλλαγή του αλγόριθμου υπολογισμού κενών στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.

Είμαστε βέβαιοι πως η ηγεσία του Υπουργείου θα σταθεί αρωγός στις δίκαιες διεκδικήσεις των εκπαιδευτικών και θα προχωρήσει στις απαιτούμενες ενέργειες για τη στήριξη της εκπαιδευτικής κοινότητας.

Με τιμή,

Οι Αναπληρωτές Φιλόλογοι

Ειδικής και Γενικής Αγωγής

Δείτε επίσης

Οργανικά κενά 2025: Εκπαιδευτικών Α/θμιας και Β/θμιας και μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ | Πίνακες 

Ζαχαράκη-ΔΟΕ: Καμία υπαναχώρηση για την αξιολόγηση-10.000 διορισμοί-Κοντά η Α με τη Β Φάση προσλήψεων 

Πρότυπη δίκη για τα δώρα: Κάλεσμα ΑΔΕΔΥ για συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από το ΣτΕ στις 6 Ιουνίου 2025

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply