Παρασκευή, 29 Μαρτίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Αναπληρωτές: Δεν προβλέπεται μετακίνηση σε διαφορετική περιοχή από την περιοχή πρόσληψης κατόπιν αιτήσεώς τους

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Αναπληρωτές: Δεν προβλέπεται μετακίνηση σε διαφορετική περιοχή από την περιοχή πρόσληψης κατόπιν αιτήσεώς τους-Απάντηση στη Βουλή της Υφυπουργού ΠΑΙΘ κας Ζ. Μακρή.

“Σύμφωνα με το ισχύον πλαίσιο, οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί προσλαμβάνονται για την κάλυψη έκτακτων λειτουργικών αναγκών, για το λόγο αυτό, δεν προβλέπεται μετακίνηση αναπληρωτή εκπαιδευτικού σε διαφορετική περιοχή από την περιοχή πρόσληψης κατόπιν αιτήσεώς του ή υπό το πρίσμα που τίθεται στην παρούσα Ερώτηση (για λόγους συνυπηρέτησης αναπληρωτών εκπαιδευτικών συζύγων Στρατιωτικών των Ε.Δ.).

Οποιαδήποτε διαφορετική αντιμετώπιση θα δημιουργούσε ερωτηματικά όσον αφορά στη διαφάνεια της όλης διαδικασίας προσλήψεων αναπληρωτών εκπαιδευτικών, καθώς οι περιοχές προτίμησης σε συνδυασμό με τη σειρά κατάταξής τους στον αξιολογικούς πίνακες αποτελούν βασικές παραμέτρους της διαδικασίας για την πρόσληψή τους (ή όχι) σε συγκεκριμένη περιοχή”.

Τα παραπάνω ανέφερε μεταξύ άλλων

η Υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων απαντώντας στη Βουλή σ Ερώτησης του ΚΚΕ αναφορικά με τις αποσπάσεις εκπαιδευτικών οι οποίοι είναι σύζυγοι στρατιωτικών των Ενόπλων Δυνάμεων.

Στην ίδια Ερώτηση απάντησε και ο Υπουργός Εθνικής Άμυνας κος Ν. Παναγιωτόπουλος

αναφέροντας πως συνεργάζεται με το καθ’ ύλη αρμόδιο ΥΠΑΙΘ και αναμένει τη σχετική νομοθετική πρωτοβουλία του για την αναθεώρηση της κείμενης νομοθεσίας που διέπει τις υπηρεσιακές μεταβολές των εκπαιδευτικών, προκειμένου να διαμορφωθεί ένα πιο ευέλικτο και σύγχρονο σύστημα, το οποίο θα οδηγήσει στην εξεύρεση της βέλτιστης δυνατής λύσης στο ζήτημα της συνυπηρέτησης των στελεχών, οι οποίοι τυγχάνουν σύζυγοι εκπαιδευτικών.

Δείτε την Ερώτηση του ΚΚΕ ΕΔΩ

Δείτε την Απάντηση του ΥΠΑΙΘ ΕΔΩ

Δείτε την Απάντηση του Υπουργείου Αμυνας  ΕΔΩ

Δείτε επίσης

Παράλληλη Στήριξη-Αναφορά στη Βουλή: Aμεση κάλυψη όλων των μαθητών από Ειδικό Εκπαιδευτικό και Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό
Βουλή: Ερώτηση για τις ομάδες αυξημένου κινδύνου εκπαιδευτικών-ΕΕΠ-ΕΒΠ
Προϋποθέσεις μοριοδότησης σεμιναρίων: Τι απάντησε στη Βουλή η Υφυπουργός ΠΑΙΘ Ζ. Μακρή
Επίκαιρη ερώτηση για την Παράλληλη Στήριξη από την Μερόπη Τζούφη

Πριν φύγετε

Αποφάσεις πρόσληψης Β Φάσης 2021-22 αναπληρωτών εκπαιδευτικών-ΕΕΠ-ΕΒΠ
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση