Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Αναπληρωτές Ειδικής Φυσικής Αγωγής: Να συζητηθεί εκ νέου το θέμα της κατανομής

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Αναπληρωτές Ειδικής Φυσικής Αγωγής: Να συζητηθεί εκ νέου το θέμα της κατανομής και να πραγματοποιηθεί ανακοινοποίηση του ΦΕΚ με ανακατανομή.

Αναπληρωτές Ειδικής Φυσικής Αγωγής

Να συζητηθεί εκ νέου το θέμα της κατανομής αναφορικά με τον αριθμό που αντιστοιχεί στην ειδικότητα ΠΕ11 ΕΑΕ Φυσικής Αγωγή και να πραγματοποιηθεί ανακοινοποίηση του ΦΕΚ με ανακατανομή.

Τα παραπάνω ζητούν με υπόμνημα επιστολή διαμαρτυρίας από το ΥΠΑΙΘ, Αναπληρωτές Καθηγητές Ειδικής – Προσαρμοσμένης Φυσικής Αγωγής.

Οι Αναπληρωτές ελπίζουν στη μέριμνα του ΥΠΑΙΘ για κάλυψη με μόνιμο και επαρκώς, αριθμητικά, εξειδικευμένο προσωπικό των ΣΜΕΑΕ, μονάδων που τυγχάνουν μεγαλύτερων αναγκών συγκριτικά με οποιαδήποτε άλλη δομή.

Δείτε το Υπόμνημα αναλυτικά

ΕΠΙΣΤΟΛΗ-ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ – ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΜΕΝΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ (ΠΕ 11.01)

Αξιότιμη/ε Κυρία/ε,

Μετά την πρόσφατη ανακοίνωση της κατανομής θέσεων ανά κλάδο και ειδικότητα για τις επικείμενες προσλήψεις μόνιμων εκπαιδευτικών στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (3ΕΑ) θα θέλαμε να εκφράσουμε την βαθιά αγανάκτηση και απογοήτευσή μας ως κλάδος (ΠΕ11 ΕΑΕ Φυσικής Αγωγής) αναφορικά με τον αριθμό θέσεων που μας δόθηκε.

Να τονιστεί ότι η Φυσική Αγωγή είναι ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ κλάδος με προπτυχιακή εξειδίκευση στην ειδική αγωγή.

Με δεδομένο ότι τα τελευταία χρόνια ο αριθμός των εκπαιδευτικών ειδικής φυσικής αγωγής που εργάζονται στις ΣΜΕΑΕ της χώρας ανέρχεται στα 135-140 άτομα και στις δυο βαθμίδες εκπαίδευσης η απογοήτευση και η δυσαρέσκεια μας ήταν μεγάλη αντικρύζοντας τον ΑΠΑΞΙΩΤΙΚΟ ως προς την ειδικότητά μας αριθμό (25 στην Β’ θμια και 4!! μόλις στην Α’ θμια Εκπαίδευση).

Το υπουργείο είχε δεσμευτεί για ισότιμη κατανομή θέσεων βάσει των αναγκών που προκύπτουν στα σχολεία ειδικής αγωγής και αντανακλούν στις προσλήψεις κατά μέσο όρο των τριών τελευταίων ετών.

Αντί αυτού, με έκπληξη διαπιστώθηκε ότι τελικώς το υπουργείο βασίστηκε στα ήδη συστημένα οργανικά κενά που υπήρχαν από το 2012 ΚΑΙ ΜΟΝΟ, χωρίς να προβεί σε επικαιροποίηση των εκ νέου, συσταθέντων οργανικών κενών.

Ως εκ τούτου έριξε στον «ΚΑΙΑΔΑ» την ειδικότητα ΠΕ11 ΕΑΕ, και των εκπαιδευτικών που τόσα χρόνια με άπειρα προσόντα εξειδίκευσης υπηρετούν σε σχολεία της χώρας, αφήνοντας οικογένεια και προσωπική ζωή σε δεύτερη μοίρα.

Αυτή την νευραλγική ειδικότητα για το χώρο της Ειδικής Αγωγής επέλεξε το υπουργείο να απαξιώσει δίνοντας τις λιγότερες θέσεις και στερώντας από τα σχολεία (ΣΜΕΑΕ) ένα από τα σημαντικότερα, κατά κοινή ομολογία, μαθήματα για τους μαθητές που φοιτούν σε αυτές τις δομές

Με δεδομένο ότι τα πραγματικά κενά είναι αναμφισβήτητα όσα και οι προσλήψεις αναπληρωτών του κλάδου μας (ΠΕ11 Φυσικής Αγωγής) που γίνονται τα τελευταία χρόνια σταθερά και ανέρχονται τουλάχιστον στις 130 σε όλη την Ελλάδα (Α’θμια και Β’θμια), με την παρούσα επιστολή, αιτούμαστε :

        • Να συζητηθεί εκ νέου το θέμα της κατανομής αναφορικά με τον αριθμό που αντιστοιχεί στην ειδικότητά μας, να πραγματοποιηθεί ανακοινοποίηση του ΦΕΚ με ανακατανομή.

        • Να επικαιροποιηθούν τα συστημένα, μετά το 2012, οργανικά κενά και να συσταθούν νέα, αδιαμφισβήτητα πραγματικά, κενά στις ΣΜΕΑΕ όλης της χώρας, τόσο σε σχολεία της Αβθμιας όσο και της Βθμια Εκπαίδευσης και να δοθούν προς κάλυψη με μόνιμο διορισμό.

  • Ισότιμες και δίκαιες προσλήψεις μόνιμων εκπαιδευτικών της ειδικότητας ΠΕ11.01 με κατανομή των θέσεων διορισμού βάσει του αριθμού προσλήψεων αναπληρωτών των τριών τελευταίων ετών.

Σας αποστέλλουμε το παρόν υπόμνημα ελπίζοντας να μεριμνήσετε για κάλυψη με μόνιμο και επαρκώς, αριθμητικά, εξειδικευμένο προσωπικό στις ΣΜΕΑΕ, μονάδες που τυγχάνουν μεγαλύτερων αναγκών συγκριτικά με οποιαδήποτε άλλη δομή.

Με εκτίμηση,

Αναπληρωτές Καθηγητές Ειδικής – Προσαρμοσμένης Φυσικής Αγωγής

 __________________

Δείτε σχετικά

Διορισμοί με βάση τα πραγματικά κενά: Ανακοίνωση του Αιρετού ΚΥΣΠΕ Ν. Φασφαλή
Οριστικοί Πίνακες 2ΕΑ ΕΕΠ
ΦΕΚ Οριστικού Πίνακα 1ΕΑ: Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ)
Κατανομή 4500 θέσεων Ειδικής Αγωγής: 1.817 Α/θμια – 1.642 Β/θμια – 1.041 ΕΕΠ-ΕΒΠ

__________________

Δείτε επίσης

Αιρετοί ΚΥΣΕΕΠ για κατανομή: Απορίες – Ερωτήματα – Παράθεση στοιχείων
Αριθμοί προσλήψεων ΕΕΠ-ΕΒΠ και Οργανικά κενά για το 2018-19 και 2017-18 | Πίνακες
Ανάλυση κατανομής ΕΕΠ-ΕΒΠ: Πίνακες – Σενάριο ισοκατανομής – Η επόμενη μέρα
Κατανομή διορισμών Ειδικής: Πίνακες και Διάγραμμα | Tου Πάνου Ντούλα
Κατανομή και διορισμοί: Ενημερωτικό σημείωμα Αιρετού Ν. Κορδή

__________________

Πριν φύγετε

ΕΛΜΕ Ρεθύμνου: Να αποκατασταθεί η αδικία με τους Κοινωνιολόγους
Μετάλλαξη δασκάλου σε Κοινωνιολόγο: «Οταν το όνομα σου δίνει και τη χάρη»
ΣΑΚΕΑ: «Εξαφάνιση» του κλάδου ΠΕ78 Κοινωνικών Επιστημών από την Ειδική και Γενική Δευτεροβάθμια
Αποκλεισμός κοινών ειδικοτήτων από την Πρωτοβάθμια ΕΑΕ | Ανακοίνωση
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση