Σάββατο, 7 Δεκεμβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Αναπληρωτές-προσλήψεις 2022: Τέλος οι αιτήσεις-Εν αναμονή ανακοίνωσης ονομάτων Α Φάσης-Τα επόμενα βήματα

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Αναπληρωτές-προσλήψεις 2022: Τέλος οι αιτήσεις-Εν αναμονή ανακοίνωσης προσληφθέντων Α Φάσης-Τα βήματα από εδώ και πέρα μέχρι την ανάληψη υπηρεσίας.

Αναπληρωτές-προσλήψεις 2022

Περατώθηκε η προθεσμία υποβολής, μέσω του Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Διαχείρισης Προσωπικού Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης (ΟΠΣΥΔ), των αιτήσεων-δηλώσεων προτίμησης περιοχών υποψήφιων εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ για για πρόσληψη ως προσωρινών αναπληρωτών ή/και ωρομισθίων το σχολικό έτος 2022-2023.

Αυτή τη στιγμή στο ΟΠΣΥΔ δεν υπάρχει πια η δυνατότητα απενεργοποίησης της αίτησης-δήλωσης των υποψηφίων, πιθανότατα για λόγους πραγματοποίησης δοκιμών του συστήματος, με την προοπτική να επανέλθει αργότερα η δυνατότητα απενεργοποίησης της αίτησης.

Σύμφωνα με την πρόβλεψη του άρθρου 45 του νόμου 4692/2020, οι προσλήψεις των αναπληρωτών εκπαιδευτικών, μελών ΕΕΠ και ΕΒΠ πραγματοποιούνται με τη σειρά των κλάδων/ειδικοτήτων που αναφέρεται στην παράγραφο 2 του άρθρου 29 του ν. 4521/2018 – ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Τι αναμένουμε από εδώ και πέρα

Σύμφωνα με τις μέχρι στιγμής πληροφορίες από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, αναμένονται τα ακόλουθα σχετικά με τη διαδικασία πρόσληψης αναπληρωτών για το 2022-23.

1. Ανακοίνωση ονομάτων προσληφθέντων αναπληρωτών εκπαιδευτικών και μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ – Παρασκευή 26 Αυγούστου 2022 με μια μικρή πιθανότητα ανακοίνωσης ονομάτων την Πέμπτη 25 Αυγούστου 2022 αργά το βράδυ.

2. Ολοκλήρωση τοποθετήσεων μόνιμων αποσπασθέντων εκπαιδευτικών και μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ από ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΕΕΠ, ώστε να πάρουν σειρά οι αναπληρωτές μέχρι 30 Αυγούστου 2022.

3. Αποφάσεις προσλήψεων αναπληρωτών εκπαιδευτικών και μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ Τετάρτη 31 Αυγούστου 2022.

4. Δηλώσεις προτίμησης σχολικών μονάδων από αναπληρωτές την Πέμπτη 1η Σεπτεμβρίου 2022.

5. Ανακοίνωση των σχολικών μονάδων τοποθέτησης των αναπληρωτών και ανάληψη υπηρεσίας από Δευτέρα 5 Σεπτεμβρίου 2022.

Υπενθυμίζουμε πως η προσμέτρηση της μισθοδοσίας άρχεται από την ημέρα ανάληψης υπηρεσίας.΄

Δείτε: Η διαδικασία μετά την ανακοίνωση των ονομάτων σε 10 απλά βήματα 

Αριθμός προσλήψεων 2022-23

Ο αριθμός των προσλήψεων αναπληρωτών και μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ κατά την Α Φάση για το 2022 αναμένεται να είναι πάνω κάτω 25.000, όσες δηλαδή ήταν και πέρσι το σχολικό έτος 2021-22.

Συνολικά για όλο το έτος, οι προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών και μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) για το 2022-23 θα ξεπεράσουν τις 40.000, συμπεριλαμβανομένων και των προσλήψεων για το νέο διευρυμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου σχολείου.

Για τα ΚΕΔΑΣΥ, τις ΕΔΥ και τις ΣΜΕΑΕ θα έχουμε μια μικρή αύξηση πιστώσεων σε σχέση με πέρσι και για τις ανάγκες της Παράλληλης Στήριξης η αύξηση των πιστώσεων για πρόσληψη αναπληρωτών θα είναι μεγαλύτερη. Βέβαια εδώ και οι εγκρίσεις Παράλληλης Στήριξης θα είναι αυξημένες σε σχέση με πέρσι.

Από τις συνολικές πιστώσεις, ένα μεγάλο μέρος θα δοθεί για πρόσληψη αναπληρωτών εκπαιδευτικών και μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ στην Α Φάση προσλήψεων. Πολύ μεγάλο μέρος θα δοθεί στις προσλήψεις για ΚΕΔΑΣΥ/ΕΔΥ.

Δείτε αναλυτικά ΕΔΩ

Τι έγινε πέρσι, το 2021, στην Α Φάση προσλήψεων αναπληρωτών

Στις 26 Αυγούστου προσλήφθηκαν:

24.806 εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση, στη Γενική Εκπαίδευση και στα Μουσικά Σχολεία καθώς και μελη Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ),.

Στις 27 Αυγούστου προσλήφθηκαν: 

Επιπλέον 89 αναπληρωτές ΠΕ05 Γαλλικής και 133 ΠΕ07 Γερμανικής μετά από ανακοινοποίηση του πίνακα προσλήψεων

Συνολικά οι προσλήψεις αναπληρωτών Α΄ φάσης για το 2021-22 ανήλθαν σε 25.028.

Συγκεκριμένα:

Στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση:

α) 6.699 εκπαιδευτικοί κλάδων/ειδικοτήτων ΕΑΕ και κλάδων γενικής εκπαίδευσης στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση (ΕΑΕ) και

β) 8.124 εκπαιδευτικοί κλάδων/ειδικοτήτων στη γενική εκπαίδευση.

Στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση:

α) 1.716 εκπαιδευτικοί κλάδων/ειδικοτήτων ΕΑΕ και κλάδων γενικής εκπαίδευσης στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση (ΕΑΕ),

β) 3.575 εκπαιδευτικοί κλάδων/ειδικοτήτων στη γενική εκπαίδευση, και

γ) 202 εκπαιδευτικοί κλάδου ΠΕ79.01 σε Μουσικά Σχολεία για τη διδασκαλία μουσικών ειδικεύσεων

Μέλη Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ):

α) 1.168 στις Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ)

β) 1.857 στην Εξειδικευμένη Εκπαιδευτική Υποστήριξη (παράλληλη)

γ) 606 στα Κέντρα Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕΔΑΣΥ)

δ) 829 στα Σχολικά Δίκτυα Εκπαιδευτικής Υποστήριξης (ΣΔΕΥ) στα ΚΕΔΑΣΥ

Στη Σιβιτανίδειο Δημόσια Σχολή Τεχνών και Επαγγελμάτων, προσλήφθηκαν 29 αναπληρωτές κλάδων/ειδικοτήτων Β/θμιας Εκπ/σης.

Στο Γενικό Εκκλησιαστικό Λύκειο-Γυμνάσιο Νεαπόλεως προσλήφθηκε ένας (1) αναπληρωτής για τις ανάγκες Παράλληλης Στήριξης

Πριν φύγετε

Οδηγός εκπαιδευτικού-ΕΕΠ-ΕΒΠ 2022: Νομοθεσία-Λειτουργία Α/θμιας και Β/θμιας-Νεοδιόριστοι-Αναπληρωτές 

Οδηγός ΕΕΠ-ΕΒΠ 2022: Η ταυτότητα των κλάδων-Δομές απασχόλησης-Καθηκοντολόγια-Ιστορική αναδρομή 

Προσλήψεις από προσωρινούς πίνακες: Τι προβλέπεται, όταν θα εκδοθούν οριστικοί, για όσους δεν θα δικαιούνται πρόσληψη 

Λειτουργικά κενά: Υπηρεσιακά στοιχεία που κοινοποιούνται αποκλειστικά και μόνο από κεντρικές υπηρεσίες του ΥΠΑΙΘ

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply