Πέμπτη, 18 Ιουλίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Αναβάθμιση Ειδικής Αγωγής-εκπαιδευτικών υπηρεσιών: 4 δράσεις 766.486,00 €

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Αναβάθμιση Ειδικής Αγωγής-εκπαιδευτικών υπηρεσιών: Προγράμματα Σπουδών συμπερίληψης και ΣΜΕΑΕ-Πρωτόκολλα πρώιμης και έγκαιρη εκπαιδευτικής παρέμβασης-Αποτίμηση του θεσμού των Τμημάτων Ένταξης και της Παράλληλης Στήριξης-Προϋπολογισμός 766.486,00 €.

Η εκπόνηση Οδηγού Προγραμμάτων Σπουδών με κεντρικό άξονα τις αρχές της συμπεριληπτικής/ ενταξιακής εκπαίδευσης, η σύνταξη Αναλυτικών Προγραμμάτων Σπουδών και διδακτικών εγχειριδίων για τις ΣΜΕΑΕ, η δημιουργία πρωτοκόλλων για την πρώιμη και έγκαιρη εκπαιδευτική παρέμβαση και η αποτίμηση του θεσμού των Τμημάτων Ένταξης και της Παράλληλης Στήριξης, είναι οι επιμέρους δράσεις υλοποίησης του Προγράμματος “Αναβάθμιση της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης και των εκπαιδευτικών υπηρεσιών, δημιουργία συμπεριληπτικού σχολείου”, για το οποίο το Υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων απευθύνει Πρόσκληση κατάθεσης προτάσεων στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ).

Η υποβολή προτάσεων έργων (πράξεων),

έχει να κάνει με την ένταξη και χρηματοδότηση στο πλαίσιο Αξόνων Προτεραιότητας Επιχειρησιακών Προγραμμάτων.

Η συγχρηματοδοτούμενη δημόσια δαπάνη

που διατίθεται για την ένταξη πράξεων με την παρούσα πρόσκληση ανέρχεται σε 766.486,00 €

Η δράση καλύπτει το χρονικό διάστημα 20212023.

Η υλοποίηση της Δράσης στοχεύει

στην αναβάθμιση της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης και των εκπαιδευτικών υπηρεσιών Ειδικής Αγωγής καθώς επίσης και στη δημιουργία ενός συμπεριληπτικού σχολείου στη Γενική Αγωγή.

Πιο συγκεκριμένα, η Δράση θα υλοποιηθεί μέσω των παρακάτω 4 υποδράσεων:

1. Εκπόνηση Οδηγού που θα διατρέχει όλα τα νέα Προγράμματα Σπουδών Γενικής Αγωγής με κεντρικό άξονα τις αρχές της συμπεριληπτικής/ ενταξιακής εκπαίδευσης.

Ο οδηγός θα αφορά σε κάθε θεματική περιοχή των ΠΣ στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.

2. Σύνταξη Αναλυτικών Προγραμμάτων Σπουδών και διδακτικών εγχειριδίων για τις ΣΜΕΑΕ, δηλαδή τις σχολικές μονάδες των Ειδικών Νηπιαγωγείων (συμπεριλαμβανομένου του ΕΕΠ πρώιμης), των Ειδικών Δημοτικών σε 7 περιοχές παρέμβασης – μαθήματα και των ΕΕΕΕΚ σε 4 ομάδες προσανατολισμού 16 αντικείμενα.

3. Πρώιμη και έγκαιρη εκπαιδευτική παρέμβαση που αφορά τη δημιουργία πρωτοκόλλων έγκαιρου εντοπισμού και σχεδίων δράσης με στόχο την έγκαιρη ανίχνευση ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών και παρέμβαση για άμεση παροχή της αναγκαίας εκπαιδευτικής υποστήριξης.

4. Αποτίμηση Παράλληλης Στήριξης και Τμημάτων Ένταξης που αφορά την αποτίμηση του θεσμού των Τμημάτων Ένταξης και της Παράλληλης Στήριξης προκειμένου να διαπιστωθούν δυνατότητες βελτίωσης.

Η αποτίμηση θα πραγματοποιηθεί με έρευνα πεδίου όπου θα συμμετάσχουν σχολικές μονάδες, εκπαιδευτικοί, γονείς, φορείς, ΚΕΣΥ και θα πραγματοποιηθεί από εξωτερικό ανάδοχο που θα προκύψει μετά από πρόσκληση.

Δείτε την υπ. αριθμ. 119904/5-11-2021Πρόσκληση για αναβάθμιση της Ειδικής Αγωγής

Δείτε επίσης

Μίνι Pisa-εξετάσεις διαγνωστικού χαρακτήρα για μαθητές Στ’ Δημοτικού και Γ’ Γυμνασίου
Αγγλικά στο νηπιαγωγείο-επιμόρφωση: 3η περίοδος-αιτήσεις Συντονιστών ΕΕ- εκπαιδευτικών ΠΕ06-ΠΕ60
Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στις δεξιότητες μέσω εργαστηρίων: 3η περίοδος-Αιτήσεις από 5 έως 19.11
Αυτοτραυματική συμπεριφορά-Eπιμορφωτικό σεμινάριο του Συντονιστή ΕΑΕΕ Κ. Ντίνα
Ημερίδες ειδικής αγωγής ΙΕΠ: Οδηγίες εγγραφής και σύνδεσης
Ερευνα ΚΑΝΕΠ ΓΣΕΕ: Το “μετέωρο βήμα” της επαγγελματικής αποκατάστασης των Ελλήνων φοιτητών
Διαθέσιμο στους ενδιαφερόμενους το σεμινάριο ΠΔΕ Αττικής και Ημέρες Erasmus 2021
Δήλωση edupass: 6 ερωτήσεις και απαντήσεις-Ποιοι-πότε και πως την υποβάλλουν

Πριν φύγετε

Μήνυση εκπαιδευτικού για βιασμό, κατά του Προϊσταμένου της στη Λάρισα-Ενημερώθηκε το ΥΠΑΙΘ
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση