Σάββατο, 14 Σεπτεμβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Αναβολή συζήτησης της αγωγής του Υπ. Παιδείας κατά ΔΟΕ-ΟΛΜΕ για απεργία-αποχή από την αξιολόγηση για 16.02

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Αναβολή συζήτησης της αγωγής του Υπουργού Παιδείας κατά ΔΟΕ-ΟΛΜΕ για την απεργία-αποχή από την αξιολόγηση για 16 Φεβρουαρίου 2024.

Αναβολή συζήτησης της αγωγής του Υπουργού Παιδείας

Την Παρασκευή 16 Φεβρουαρίου 2024 θα συζητηθεί τελικά, λόγω αναβολής, ενώπιον του Μονομελούς Πρωτοδικείου Αθηνών η προγραμματισμένη για σήμερα κατεπείγουσα αγωγή κατά της ΔΟΕ και ΟΛΜΕ για την απεργία-αποχή από τις διαδικασίες της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών, η οποία κατατέθηκε εχθές Τετάρτη 7 Φεβρουαρίου από τον Υπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού κο Κυριάκο Πιερρακάκη.

Με την αγωγή ζητείται:

1. Να αναγνωρισθεί ότι είναι παράνομη (τυπικά, καθώς και ως καταχρηστική) η κηρυχθείσα από τις εναγόμενες απεργία – αποχή των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, που καλύπτονται συνδικαλιστικά από αυτές, από κάθε διαδικασία ή ενέργεια που συνδέεται με την εφαρμογή του ν. 4823/21, όπως αυτές συμπληρώθηκαν και περαιτέρω ρυθμίστηκαν στην Υπουργική Απόφαση 9950/ΓΔ5/ΦΕΚ Β 388/27-1-2023 «Ρύθμιση ειδικότερων και λεπτομερειακών θεμάτων σχετικά με την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και των μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης καθώς και τη διαδικασία διενέργειάς της», καθώς και των διατάξεων των εφαρμοστικών τούτων εγκυκλίων.

2. Να απαγορευτεί η συνέχιση της ως άνω απεργίας – αποχής.

3. Να καταδικαστούν οι εναγόμενες σε -άλλως και επικουρικώς να απειληθεί εναντίον τους- χρηματική ποινή δέκα χιλιάδων (10.000) ευρώ για κάθε μεμονωμένη παραβίαση της απόφασης που θα εκδοθεί,

4. Να κηρυχθεί προσωρινώς εκτελεστή η απόφαση που θα εκδοθεί, συνολικώς, ήτοι αναφορικώς προς όλα τα παραπάνω αιτήματά μου,

5. Να καταδικαστούν οι εναγόμενες στην εν γένει δικαστική δαπάνη του Ελληνικού Δημοσίου.

Τι επικαλείται το ΥΠΑΙΘΑ, μεταξύ άλλων:

Λόγω του ακραίου κατεπείγοντος, καθώς από τις 31/1/2024 έχει παρέλθει η καταληκτική ημερομηνία για τις πρώτες ενέργειες αξιολόγησης και 9/2/2024 παρέρχεται και δεύτερη καταληκτική ημερομηνία για τη διαδικασία ατομικής αξιολόγησης των εκπαιδευτικών (εγκύκλιος 5302/ΓΔ5/17-1-2024), ενώ η ένδικη απεργιακή κινητοποίηση έχει, σύμφωνα με τις εναγόμενες, ξεκινήσει και αν δεν εκδοθεί απόφαση απολύτως άμεσα, θα ματαιωθεί ο σκοπός των επίμαχων διατάξεων που καθιερώνουν την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, καθώς ο νομοθέτης έκρινε απολύτως σκόπιμο και αναγκαίο ότι οι διαδικασίες για τη βελτίωση της ατομικής απόδοσης των εκπαιδευτικών και την προαγωγή και βελτίωση της ποιότητας και της αποτελεσματικότητας του παιδαγωγικού, διδακτικού και υποστηρικτικού έργου που προσφέρεται, στο πλαίσιο της δημόσιας εκπαίδευσης…

Τι λέει η ΔΟΕ για την αγωγή

Η ΔΟΕ με ανακοίνωσή της επισημαίνει μεταξύ άλλων ότι η απεργία-αποχή είναι σε ισχύ μέχρι να εκδικαστεί η υπόθεση, να βγει απόφαση και να επιδοθεί στις Ομοσπονδίες – Δείτε αναλυτικά ΕΔΩ

Δείτε επίσης

Αγωγή του Υπουργού Παιδείας για την απεργία-αποχή από την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών

Παρουσιάστηκε το νομοσχέδιο για τα μη κρατικά Πανεπιστήμια και τίθεται σε Δημόσια Διαβούλευση 

Συγκροτήθηκε το Συμβούλιο Επιλογής Περιφερειακών Διευθυντών Εκπαίδευσης | Η Απόφαση 

Ισότιμη πρόσβαση στην εκπαίδευση μαθητών με αναπηρία: Παράθεση στοιχείων από το ΥΠΑΙΘΑ στη Βουλή 

Πανελλαδική απεργία ΑΔΕΔΥ στις 28.02.2024: “Τα ΚΕΡΔΗ τους ή οι ΖΩΕΣ μας” 

ΠΟΣΥΠ-πειθαρχικά: Ανεδαφικές οι καταληκτικές ημερομηνίες καταχώρισης στοιχείων στην πλατφόρμα e-peitharxika

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση