Τετάρτη, 22 Μαΐου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Ανεδαφικές οι υποσχέσεις για μείωση του αριθμού αναπληρωτών-4 με 5000 διορισμοί το 2024

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Ανεδαφικές οι υποσχέσεις για μείωση του αριθμού των αναπληρωτών-4 με 5.000 οι διορισμοί για το 2024 – Υπήρχε πρόθεση κάλυψης όλων των κενών στην Ειδική Αγωγή με διορισμούς αλλά…

Μείωση του αριθμού των αναπληρωτών;

Απαντώντας σε ερωτήματα εκπαιδευτικών σχετικά με το πόσοι θα είναι οι μόνιμοι διορισμοί για το 2024, ο χρήστης “Πατρέας” στο forum pde αναφέρει ότι πιθανά θα είναι 4 με 5.000 και από τη στιγμή που οι διορισμοί του 2024 δεν πρόκειται να καλύψουν όλα τα εναπομείναντα μετά τις Μεταθέσεις οργανικά κενά, σε συνδυασμό με τη μη σύσταση οργανικών θέσεων και σύμφωνα πάντα με το ισχύον πλαίσιο λειτουργίας, θα έχουμε έναν αριθμό πλέον των 50.000 αναπληρωτών που θα προσληφθούν.

Ετσι, σύμφωνα με τον “Πατρέα”, με το ισχύον πλαίσιο λειτουργίας, πάντα θα έχουμε ένα πολύ μεγάλο αριθμό Αναπληρωτών και ως εκ τούτου καθίστανται ανεδαφικές οι υποσχέσεις που έχουν κατά καιρούς ακουστεί για μείωση του αριθμού Αναπληρωτών, μιας και δεν υφίσταται συγκεκριμένο πλάνο.

Δείτε

Πόσοι αναπληρωτές θα χρειασθούν το 2024-25 ακόμα και με όλα τα οργανικά κενά καλυμμένα 

Αναφορικά με την κατανομή των μόνιμων διορισμών αυτή αποφασίζεται, σύμφωνα πάντα με τον “Πατρέα” “τελευταία στιγμή από ελάχιστα άτομα της εκάστοτε ηγεσίας”.

Υπήρχε πρόθεση αλλά…

Εδώ πρέπει να επισημάνουμε ότι εξ όσων γνωρίζουμε η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού (ΥΠΑΙΘΑ) κατέβαλε προσπάθεια να καλυφθούν όλα τα οργανικά κενά – και μετά τη σύσταση νέων οργανικών θέσεων εκπαιδευτικών και μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ – στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (ΕΑΕ) με μόνιμους διορισμούς, επιχειρηματολογώντας προς αυτή την κατεύθυνση, πλην όμως ουδέποτε ευοδώθηκε αυτή η προσπάθεια για λόγους που μόνον η πολιτική ηγεσία γνωρίζει, με αποκορύφωμα την απόσυρση διάταξης για τη σύσταση των νέων 1.555 οργανικών θέσεων μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ από το νομοσχέδιο του ΥΠΑΙΘΑ «Ενίσχυση του Δημόσιου Πανεπιστημίου-Πλαίσιο λειτουργίας μη κερδοσκοπικών παραρτημάτων ξένων πανεπιστημίων».

Δείτε επίσης

Χρόνο αναμονής αξιολόγησης μαθητών από ΚΕΔΑΣΥ έως 3 μήνες προβλέπει η Εθνική Στρατηγική για τα Δικαιώματα ΑμεΑ 

Παιδαγωγικά μέτρα αντιμετώπισης σχολικής βίας και εκφοβισμού-148 αναφορές στην πλατφόρμα stop-bullying 

Μπόνους παραγωγικότητας στο Δημόσιο: 9 ερωτήσεις-απαντήσεις για το σύστημα κινήτρων και ανταμοιβής δημοσίων υπαλλήλων

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση