“Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Ανησυχία ΟΛΜΕ για διορισμούς: Επιστολή στο ΥΠΑΙΘ

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Ανησυχία ΟΛΜΕ για διορισμούς: “Η απαράδεκτη καθυστέρηση σε ένα τόσο σημαντικό θέμα αφήνει να δημιουργείται κλίμα καχυποψίας και υπονοιών για τη διαδικασία αλλά και για τις προθέσεις του Υπουργείου”.

Ανησυχία ΟΛΜΕ για διορισμούς

Ανησυχεί η ΟΛΜΕ για την αδικαιολόγητη καθυστέρηση στο ζήτημα των διορισμών μονίμων εκπαιδευτικών στην Ειδική Αγωγή και αποστέλλει επιστολή στην Πολιτική Ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.

Σ αυτήν η ΟΛΜΕ:

  • Επισημαίνει πως η καθυστέρηση σε ένα τόσο σημαντικό θέμα “αφήνει να δημιουργείται κλίμα καχυποψίας και υπονοιών για τη διαδικασία αλλά και για τις προθέσεις του Υπουργείου”.
  • Υπενθυμίζει όσα ζήτησε επί του θέματος στην επιστολή της την 4η Σεπτεμβρίου 2019
  • Ζητά να ξεκινήσουν άμεσα οι διαδικασίες για τη σύσταση οργανικών θέσεων και την κατανομή ανά βαθμίδα εκπαίδευσης και ειδικότητα με βάση τις προσλήψεις αναπληρωτών το τελευταίο έτος.

Δείτε την Επιστολή της ΟΛΜΕ

ΘΕΜΑ: ΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΜΟΝΙΜΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ

 Κυρία Υπουργέ,

Κυρία Υφυπουργέ,

Κυρία Γενικέ,

Το Δ.Σ. της Ο.Λ.Μ.Ε. εκφράζει για μία ακόμη φορά την ανησυχία του για την αδικαιολόγητη καθυστέρηση στο ζήτημα των διορισμών μονίμων εκπαιδευτικών στην Ειδική Αγωγή.

Είχαμε από πολύ νωρίς επισημάνει την ανάγκη της  αποτύπωσης των πραγματικών αναγκών σε εκπαιδευτικούς στην Ειδική Αγωγή στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.

Με επιστολή μας στις 4/9/2019 είχαμε ζητήσει:
  • Οι διορισμοί των μονίμων εκπαιδευτικών στην Ειδική Αγωγή να γίνουν σύμφωνα με την εκπαιδευτική πραγματικότητα, όπως αυτή καταγράφηκε με τις προσλήψεις αναπληρωτών το τελευταίο σχολικό έτος.
  • Πριν την οριστικοποίηση των τελικών πινάκων να γίνει η κατανομή των θέσεων ανά βαθμίδα εκπαίδευσης και ειδικότητα, έτσι ώστε να μην υπάρχει καμία υπόνοια διαβλητότητας.
  • Να προχωρήσει το Υπουργείο Παιδείας άμεσα στην ίδρυση οργανικών θέσεων σύμφωνα με τις πραγματικές ανάγκες στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.

Σήμερα, ένα περίπου μήνα μετά, όχι μόνον δεν έχει γίνει τίποτε, αλλά ούτε καν έχει ανακοινωθεί από το Υπουργείο ένα χρονοδιάγραμμα των απαιτούμενων ενεργειών.

Η απαράδεκτη καθυστέρηση σε ένα τόσο σημαντικό θέμα αφήνει να δημιουργείται κλίμα καχυποψίας και υπονοιών για τη διαδικασία αλλά και για τις προθέσεις του Υπουργείου.

Το ΔΣ της Ομοσπονδίας ζητά να ξεκινήσουν άμεσα οι διαδικασίες για τη σύσταση οργανικών θέσεων και την κατανομή ανά βαθμίδα εκπαίδευσης και ειδικότητα που πρέπει να γίνει με βάση τις πραγματικές ανάγκες, όπως καταγράφονται μέσα από τις προσλήψεις αναπληρωτών το τελευταίο έτος.

________________________

Δείτε

Κατανομή 4500 θέσεων: Κάντε τη να πάψει η εκπαίδευση να δηλητηριάζεται

Ενημέρωση για κενά, διορισμούς, προσλήψεις αναπληρωτών Δευτεροβάθμιας

________________________

Δείτε επίσης

Προσλήψεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Β Φάσης για το 2019-20 | Ονόματα

Προσλήψεις εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Β Φάσης | Ονόματα

Αναβάθμιση ωραρίου μειωμένου σε πλήρες 793 εκπαιδευτικών | Υ.Α. με ονόματα

Αριθμοί προσλήψεων Β Φάσης: Εκπαιδευτικών ΕΑΕ-ΕΕΠ-ΕΒΠ

Κατανομή προσλήψεων στην Ειδική Αγωγή για το 2019-20

Πίνακες με συγκριτικά προσλήψεων των τελευταίων ετών

Ειδική Αγωγή: Αναγκαίος ο διορισμός 4.500 εκπαιδευτικών | Αρθρο Μ. Τζούφη

________________________

Δείτε ακόμη

Λειτουργικά κενά Πρωτοβάθμιας 2019-20

Λειτουργικά κενά Δευτεροβάθμιας: Ενημέρωση από τον Αιρετό Ν. Κορδή

Ωράριο ΕΕΠ – ΕΒΠ: Σε ΣΜΕΑΕ και Γενικά σχολεία | Διευκρινίσεις

Οδηγός εκπαιδευτικού: Αδειες, Ωράρια, Καθηκοντολόγια, Λειτουργία σχολείων, Ιδιωτικό Εργο και άλλα χρήσιμα που αφορούν στην εκπαιδευτική διαδικασία.

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση