Πέμπτη, 5 Δεκεμβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Ανησυχητική η καθυστέρηση πραγματοποίησης μόνιμων διορισμών για το 2024-Δεν έχει εκκινήσει καμία διαδικασία

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Ανησυχητική η καθυστέρηση πραγματοποίησης μόνιμων διορισμών για το 2024-Δεν έχει εκκινήσει καμία διαδικασία – Ανακοίνωση από τον ΠΑΣΑΔ.

Ανησυχητική η καθυστέρηση πραγματοποίησης μόνιμων διορισμών

Ανησυχητική είναι η καθυστέρηση της διαδικασίας για την πραγματοποίηση μόνιμων διορισμών εκπαιδευτικών για το 2024 σύμφωνα με ανακοίνωση του Πανελλήνιου Συλλόγου Αναπληρωτών Δασκάλων (ΠΑΣΑΔ).

Συγκεκριμένα ο ΠΑΣΑΔ αναφέρει ότι δεν έχει εκκινήσει καμία διαδικασία δέσμευσης πιστώσεων, συνεννόησης με τα Υπουργεία Εσωτερικών και Οικονομικών, καθορισμού αριθμού μόνιμων διορισμών, κατανομή ανά κλάδο κλπ. και οποιαδήποτε σχετική “πληροφορία” δημοσιεύεται, προέρχεται από διαρροές με ό,τι αυτό μπορεί να συνεπάγεται για την αξιοπιστία της. Ζητά δε από την πολιτική ηγεσία να κινητοποιηθεί “και να αντιληφθεί το πολιτικό κόστος της επισφάλειας των εκπαιδευτικών, αλλά και των συνεπειών που έχει για την ομαλή λειτουργία των σχολείων της χώρας η καθυστέρηση των διορισμών”.

Τέλος ο ΠΑΣΑΔ πληροφορεί ότι βρισκόμαστε εν αναμονή της έκδοσης των οριστικών πινάκων από το ΑΣΕΠ, καθώς δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμα το σύνολο των ενστάσεων.

Ακολουθεί η Ανακοίνωση του ΠΑΣΑΔ για την καθυστέρηση πραγματοποίησης μόνιμων διορισμών

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΜΟΝΙΜΟΥΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ από ΠΑΣΑΔ:

Ύστερα από επικοινωνία που είχαμε με τα αρμόδια τμήματα του Υπουργείου ενημερωθήκαμε ότι δεν έχει προχωρήσει (προς το παρόν) καμία διαδικασία σχετικά με μόνιμους διορισμούς. Αυτή τη στιγμή βρισκόμαστε εν αναμονή της έκδοσης των οριστικών πινάκων από το ΑΣΕΠ, καθώς δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμα το σύνολο των ενστάσεων.

Δεν έχει εκκινήσει καμία διαδικασία δέσμευσης πιστώσεων, συνεννόησης με τα Υπουργεία Εσωτερικών και Οικονομικών, καθορισμού αριθμού μόνιμων διορισμών, κατανομή ανά κλάδο κλπ. Οποιαδήποτε σχετική “πληροφορία” δημοσιεύεται, προέρχεται από διαρροές με ό,τι αυτό μπορεί να συνεπάγεται για την αξιοπιστία της. Η καθυστέρηση είναι ανησυχητική, αφού όλη η διαδικασία βρίσκεται ακόμη στον αέρα με τον κίνδυνο να παραμείνει στα λόγια, ενώ πέρυσι, την ίδια εποχή, είχε ήδη δημοσιευθεί το ΦΕΚ για την πρόσκληση δήλωσης περιοχών προτίμησης για τους μόνιμους διορισμούς.

Φαίνεται, λοιπόν, ότι το σχέδιο μείωσης του ποσοστού των αναπληρωτών στην εκπαίδευση, αν υπάρχει, παραμένει θολό και ασαφές. Εικάζουμε ότι, όσο πλησιάζουμε στις εκλογές, αυξάνεται η πιθανότητα να έχουμε συγκεκριμένες ανακοινώσεις. Ευελπιστούμε το σχέδιο αυτό να περιλαμβάνει σοβαρή επένδυση στο δημόσιο σχολείο και στο προσωπικό που το στελεχώνει και όχι αλχημείες αναφορικά με τη διευθέτηση κενών και εργασιακών καθηκόντων.

Σε κάθε περίπτωση το Υπουργείο Παιδείας θα έπρεπε να έχει ήδη εξασφαλίσει τον αριθμό μόνιμων διορισμών που αφορούν στην εκπαίδευση και να είναι όλα έτοιμα, εν αναμονή των οριστικών πινάκων, ειδικά τη στιγμή που και ο αριθμός των κενών μετά τις μετατάξεις έχει δημοσιοποιηθεί και είναι γνωστές οι κενές οργανικές θέσεις. Σε ό,τι αφορά τον κλάδο των δασκάλων ΠΕ70, τα κενά όπως προέκυψαν από την εγκύκλιο των μετατάξεων είναι 2230.

Ως ΠΑΣΑΔ διεκδικούμε την πλήρη κάλυψη όλων των οργανικών κενών του κλάδου μας, αλλά και όλων των κλάδων που απασχολούνται στη δημόσια εκπαίδευση σε κάθε βαθμίδα και κάθε ειδικότητα. Ζητάμε από την πολιτική ηγεσία να κινητοποιηθεί και να αντιληφθεί το πολιτικό κόστος της επισφάλειας των εκπαιδευτικών, αλλά και των συνεπειών που έχει για την ομαλή λειτουργία των σχολείων της χώρας η καθυστέρηση των διορισμών.

Όλα αυτά αναμένουμε ότι θα ξεκαθαριστούν σύντομα στη συνάντηση που έχουμε ήδη αιτηθεί με τον Γενικό Γραμματέα του Υπουργείου, κ. Κατσαρό. Οι διορισμοί δεν είναι και δεν θα πρέπει να είναι προεκλογικές παροχές. Οι διορισμοί αποτελούν ΑΝΑΓΚΗ.

ΠΑΣΑΔ

Δείτε επίσης

Ανεδαφικές οι υποσχέσεις για μείωση του αριθμού αναπληρωτών-4 με 5000 διορισμοί το 2024 

Στάσεις εργασίας καθημερινά μίας ώρας για την αποτροπή υλοποίησης της αξιολόγησης κήρυξε η ΔΟΕ 

Τεχνητή Νοημοσύνη στην Τάξη-Η Τάξη της Τεχνητής Νοημοσύνης: Οι δύο δράσεις μέσα από το κανάλι YouTube του ΙΕΠ

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply