Παρασκευή, 4 Οκτωβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Ανοιγμα Πινάκων Ειδικής Αγωγής: Ερώτηση στη Βουλή από το ΚΚΕ για το χρονοδιάγραμμα

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Ανοιγμα Πινάκων Ειδικής Αγωγής: Ερώτηση στη Βουλή από το ΚΚΕ για συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα για την έγκαιρη έκδοση των νέων οριστικών πινάκων κατάταξης.

Ανοιγμα Πινάκων Ειδικής Αγωγής

Κατατέθηκε στη Βουλή Ερώτηση για το άνοιγμα των πινάκων Ειδικής Αγωγής από το Κομμουνιστικό Κόμμα Ελλάδας (ΚΚΕ). Οι Βουλευτές του ΚΚΕ ζητούν από το ΥΠΑΙΘ το χρονοδιάγραμμα για το άμεσο “άνοιγμα” των πινάκων της ΕΑΕ, κατά το τρέχον σχολικό έτος.

Δείτε την Ερώτηση του ΚΚΕ
ΕΡΩΤΗΣΗ

Προς την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων

Θέμα: Για το άνοιγμα των πινάκων της Ειδικής Αγωγής στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Οι πίνακες Ειδικής Αγωγής, στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, δημοσιεύτηκαν σε ΦΕΚ τον Ιούνιο του 2020 και σύμφωνα με την παράγραφο δ του άρθρου 64 του Ν. 4692/2020 είναι σε ισχύ για δύο σχολικά έτη, άρα μέχρι τον Ιούνιο του 2022.

Οι πίνακες παραμένουν «κλειστοί» από τον Μάιο του 2019

για τους εκπαιδευτικούς και από τον Ιούνιο του 2019 για το ΕΕΠ και ΕΒΠ. Οι εκπαιδευτικοί και τα μέλη ΕΕΠ/ΕΒΠ που αποφοίτησαν κατά τη διάρκεια αυτών των ετών δεν μπορούν να ενταχθούν στους πίνακες της ΕΑΕ και αυτόματα χάνουν κάθε πιθανότητα να προσληφθούν.

Ταυτόχρονα,

όσοι αναπληρωτές βρέθηκαν εκτός πινάκων λόγω του λάθους με το παράβολο των τριών ευρώ παραμένουν αποκλεισμένοι, χάνοντας παράλληλα χρόνια προϋπηρεσίας. Οι συμβασιούχοι εκπαιδευτικοί βιώνουν την ανασφάλεια της περιπλάνησης, την αβεβαιότητα και το άγχος της ανεργίας, που αντικειμενικά προκαλεί η ευέλικτη απασχόληση.

Παλεύουν κάθε χρόνο να δουλέψουν και να συγκεντρώσουν προϋπηρεσία, αφήνοντας πίσω τον τόπο κατοικίας τους και την οικογένειά τους, με οικονομικό αλλά και προσωπικό κόστος, ενώ ταυτόχρονα χρυσοπληρώνουν τα πτυχία και τις κάθε λογής πιστοποιήσεις του Ν. 4589/19 που καθιέρωσε η προηγούμενη Κυβέρνηση και διατηρεί η σημερινή, με την ελπίδα ότι την επόμενη χρονιά θα καταφέρουν να βρεθούν στο σχολείο.

Οι κλειστοί πίνακες, εκτός από τον αποκλεισμό πάρα πολλών εκπαιδευτικών από το δικαίωμα στην εργασία, εντείνουν την αγωνία για το μέλλον όλων εκείνων που στην πραγματικότητα θα έπρεπε να καλύπτουν τα χιλιάδες κενά στην εκπαίδευση με σταθερές σχέσεις εργασίας- και αντί αυτού στερούνται ακόμα και το δικαίωμα να μπορούν κάθε χρόνο να καταθέσουν το σύνολο των μορίων που έχουν συγκεντρώσει.

ΕΡΩΤΑΤΑΙ η κ. Υπουργός:

– Ποιο είναι το χρονοδιάγραμμα για το άμεσο «άνοιγμα» των πινάκων της ΕΑΕ, κατά το τρέχον σχολικό έτος.

– Υπάρχει συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα για την έγκαιρη έκδοση των νέων οριστικών πινάκων κατάταξης και την πραγματοποίηση μαζικών μόνιμων διορισμών σε γενική και ειδική αγωγή για την κάλυψη των χιλιάδων κενών στα σχολεία;

Δείτε σχετικά
Δείτε επίσης
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση