Δευτέρα, 20 Μαΐου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Ανοιγμα σχολείων-self-test-προσωπικά δεδομένα: Η τοποθέτηση του Αναπλ. Υπ. Υγείας Β. Κοντοζαμάνη

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Ανοιγμα σχολείων-selftest-προσωπικά δεδομένα: Η τοποθέτηση του Αναπληρωτή Υπουργού Υγείας Βασίλη Κοντοζαμάνη επί του θέματος.

Ανοιγμα σχολείων-selftest-προσωπικά δεδομένα

Στη χρήση των αυτοδιαγωνιστικών τεστ (selftest) ως κεντρική πολιτική της Κυβέρνησης για τη διαχείριση της πανδημίας, αναφέρθηκε εχθές Παρασκευή 26 Μαρτίου ο Αναπληρωτής Υπουργός Υγείας Βασίλης Κοντοζαμάνης, κατά τη διάρκεια της ενημέρωσης διαπιστευμένων συντακτών για τον κορονοϊό.

Ο κος Κοντοζαμάνης τόνισε πως

“πρόκειται για ένα καθολικό μέτρο, προαιρετικό για το μεγαλύτερο μέρος του πληθυσμού, υποχρεωτικό όμως για ομάδες πληθυσμού οι οποίες έχουν σχέση με κρίσιμες δραστηριότητες της κοινωνίας μας, που θέλουμε με ασφάλεια να επανεκκινήσουμε”.

selftest και άνοιγμα σχολείων

Αναφερόμενος στο άνοιγμα των σχολείων ο κος Κοντοζαμάνης είπε πως “για να σιγουρευτούμε ότι τα σχολεία θα ανοίξουν ξανά με ασφάλεια, η Κυβέρνηση θα νομοθετήσει την υποχρεωτική χρήση self-test μία φορά την εβδομάδα για τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές”.

selftest και προσωπικά δεδομένα

Σε ερώτηση δημοσιογράφου η οποία αφορούσε στο άνοιγμα των σχολείων και στο κατά πόσο υπάρχουν θέματα με τα προσωπικά δεδομένα, ο Υπουργός απάντησε πως έχουν εξεταστεί όλα τα νομικά θέματα και δεν υπάρχει κανένα απολύτως θέμα.

Τέλος αναφορικά με τα selftest, σύμφωνα με τον κο Κοντοζαμάνη
  • Η διάθεσή τους θα ξεκινήσει στις αρχές Απριλίου από τα φαρμακεία της χώρας. Κάθε πολίτης δικαιούται ένα τεστ την εβδομάδα για διάστημα 2 μηνών.
  • Σε περίπτωση θετικού αποτελέσματος, τότε οι πολίτες με δεύτερο ταχύ τεστ, που μπορεί να διεξαχθεί δωρεάν σε δημόσια δομή, θα μπορούν να επιβεβαιώνουν το αρχικό αποτέλεσμα.
  • Θα δοθούν οδηγίες τις επόμενες ημέρες για τη διαδικασία που σχετίζεται με την εφαρμογή των απαραίτητων πρωτοκόλλων για κάθε περίπτωση, όπως για παράδειγμα απουσία από το σχολείο και την εργασία.

Δείτε επίσης

Απόφαση για σχολεία την επόμενη εβδομάδα-Υποχρεωτικό το τεστ για μαθητές και εκπαιδευτικούς
Ρεκόρ ειδικών σχολείων σε αναστολή λόγω κρουσμάτων covid: Ενημέρωση ΠΟΣΕΕΠΕΑ
Γραμμή Ψυχοκοινωνικής Υποστήριξης 10306: 24ωρης λειτουργίας | Εγγραφο
Ομάδα εργασίας αποτίμησης νομοθετικού πλαισίου και βελτιωτικών αλλαγών εκπαίδευσης ΑμεΑ ή και ειδικές εκπ/κές ανάγκες
 Ενημέρωση για μεταθέσεις ΕΕΠ-ΕΒΠ 2020-21: Ολες οι λεπτομέρειες της διαδικασίας
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση