Δευτέρα, 16 Ιουνίου 2025

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Αντιστοιχία Επαγγελματικών Δικαιωμάτων Ναυπηγών Μηχανικών του Πανεπιστημίου Δυτ. Αττικής με Ναυπηγούς Μηχανικούς Πολυτεχνικής Σχολής ΑΕΙ

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Αντιστοιχία Επαγγελματικών Δικαιωμάτων τμήματος Ναυπηγών Μηχανικών του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής με το τμήμα Ναυπηγών Μηχανικών Πολυτεχνικής Σχολής ΑΕΙ με Κοινή Υπουργική Απόφαση των Υπουργών Παιδείας, Θρησκευμάτων & Αθλητισμού, Υποδομών & Μεταφορών και Περιβάλλοντος & Ενέργειας.

Αντιστοιχία Επαγγελματικών Δικαιωμάτων

Καθορίστηκε η αντιστοιχία Επαγγελματικών Δικαιωμάτων του τμήματος Ναυπηγών Μηχανικών του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής με το τμήμα Ναυπηγών Μηχανικών Πολυτεχνικής Σχολής ΑΕΙ.

Ακολουθεί η Ανακοίνωση των Υπουργείων Παιδείας, Θρησκευμάτων & Αθλητισμού, Υποδομών & Μεταφορών και Περιβάλλοντος & Ενέργειας.

Αντιστοιχία Επαγγελματικών Δικαιωμάτων του τμήματος Ναυπηγών Μηχανικών του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής με το τμήμα Ναυπηγών Μηχανικών Πολυτεχνικής Σχολής ΑΕΙ

Με Κοινή Υπουργική Απόφαση (ΚΥΑ) που υπέγραψαν ο Υπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού κ. Κυριάκος Πιερρακάκης, ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστος Σταϊκούρας, και ο Υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας κ. Θόδωρος Σκυλακάκης, καθορίστηκε η αντιστοιχία των επαγγελματικών δικαιωμάτων των αποφοίτων του τμήματος Ναυπηγών Μηχανικών του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής (ΠΑΔΑ) με το τμήμα Ναυπηγών Μηχανικών Πολυτεχνικής Σχολής ΑΕΙ.

Ως έναρξη ισχύος αντιστοίχισης ορίστηκε η 24η Ιουλίου 2020, ημερομηνία κατά την οποία αποφοίτησε ο πρώτος φοιτητής του εγκεκριμένου πενταετούς προγράμματος σπουδών, του τμήματος Ναυπηγών Μηχανικών του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής (ΠΑΔΑ).

Με βάση την ΚΥΑ, το Τμήμα Ναυπηγών Μηχανικών του ΠΑΔΑ θα θεωρείται αντίστοιχο με το Τμήμα της Πολυτεχνικής Σχολής, δίνοντας έτσι τη δυνατότητα στους αποφοίτους, με βάση τις γνώσεις και τις δεξιότητες που αποκτούν με την ολοκλήρωση των σπουδών τους, να ασκήσουν τις ίδιες επαγγελματικές δραστηριότητες.

Δείτε επίσης

Διεθνές Παιδαγωγικό Συνέδριο ΔΠΕ Πιερίας: Σχολικό κλίμα-σύγχρονες προκλήσεις και προοπτικές – Στις 25 και 26.05.2024 

Ψυχομετρικά εργαλεία ΚΕΔΑΣΥ για διάγνωση Ειδικών Εκπ/κών Αναγκών-Ανάθεση στο Τμήμα Ψυχολογίας ΕΚΠΑ 

Χρόνο αναμονής αξιολόγησης μαθητών από ΚΕΔΑΣΥ έως 3 μήνες προβλέπει η Εθνική Στρατηγική για τα Δικαιώματα ΑμεΑ 

Εθνική Στρατηγική-Δικαιώματα ΑμεΑ: Συμπερίληψη στις βαθμίδες εκπ/σης-Πρώιμη παρέμβαση 

Σχολικά γεύματα-Λαμία: Στη Βουλή η τροφική δηλητηρίαση παιδιών και η πυρκαγιά στη βιομηχανική μονάδα παρασκευής

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply