Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Αντιστοιχίες Τμημάτων, Εισαγωγικών Κατευθύνσεων και Προγρ. Σπουδών ΑΕΙ-ΑΕΑ 2022-23

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Αντιστοιχίες Τμημάτων, Εισαγωγικών Κατευθύνσεων και Προγραμμάτων Σπουδών των Α.Ε.Ι. και των Ανώτατων Εκκλησιαστικών Ακαδημιών, ακαδημαϊκού έτους 2022-2023 – Απόφαση του Υφυπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων κου Άγγελου Συρίγου.

Αντιστοιχίες Τμημάτων

Με την υπ. αριθμ. 84620/Z1/8-7-2022 Απόφαση του Υφυπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων κου Άγγελου Συρίγου, καθορίζεται η αντιστοιχία Τμημάτων, Εισαγωγικών Κατευθύνσεων και Προγραμμάτων Σπουδών των Α.Ε.Ι. και των Ανώτατων Εκκλησιαστικών Ακαδημιών (AEA), ακαδημαϊκού έτους 2022-2023.

Η αντιστοιχία καθορίζεται για τις μετεγγραφές του ακαδημαϊκού έτους 2022-2023.

Για την Απόφαση ελήφθη υπόψη και η απόφαση του Ανώτατου Συμβουλίου της Εθνικής Αρχής Ανώτατης Εκπαίδευσης, που ελήφθη στην υπ’ αρ. 36/8-7-2022 συνεδρίαση του και διαβιβάστηκε στο ΥΠΑΙΘ, με το, υπό στοιχεία 28132 EJ/8-7-2022 έγγραφο του Προέδρου της Αρχής, με την οποία διατυπώθηκε η γνώμη της ΕΘΑΑΕ για τις αντιστοιχίες των Τμημάτων, Εισαγωγικών Κατευθύνσεων και Προγραμμάτων Σπουδών των ΑΕΙ και των Ανώτατων Εκκλησιαστικών Ακαδημιών, ακαδημαϊκού έτους 2022-2023.

Ανακοίνωση βάσεων

Υπενθυμίζουμε ότι σύμφωνα με δηλώσεις της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων οι βάσεις των Πανελλαδικών εξετάσεων 2022 αναμένεται να ανακοινωθούν πριν το δεκαπενταύγουστο.

Αναφορικά με τις πληροφορίες που αναφέρουν πως θα πέσουν οι βάσεις, η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων έχει δηλώσει πως μπορεί να υπάρξει κάποια μείωση στις περιζήτητες σχολές.

Αναλυτικά η Απόφαση του Υφυπουργού ΠΑΙΘ Α. Συρίγου

ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ

Καθορίζουμε την αντιστοιχία των Τμημάτων, Εισαγωγικών Κατευθύνσεων και Προγραμμάτων Σπουδών των Α.Ε.Ι. και των Ανώτατων Εκκλησιαστικών Ακαδημιών, για τις μετεγγραφές του ακαδημαϊκού έτους 2022-2023, ως ακολούθως:

Δείτε σε μορφή pdf την Απόφαση εδώ

Δείτε το ΦΕΚ Β 3599-8-7-2022

Δείτε επίσης

Βαθμολογίες ειδικών μαθημάτων 2022: Στατιστικά βαθμολογικών επιδόσεων ΓΕΛ-ΕΠΑΛ 

Βαθμολογίες Πανελλαδικών 2022: Πλήθος υποψηφίων-Στατιστικά επιδόσεων

Εγκύκλιος: Τρόπος διεξαγωγής επαναληπτικών Πανελλαδικών 2022 

Πριν φύγετε

Νέο ΕΣΠΑ 2021-2027 για την Παιδεία: Ενδεικτικές δράσεις του Προγράμματος 

Νομοσχέδιο για ΑΕΙ: Κατατέθηκε για συζήτηση και ψήφιση στη Βουλή με 464 άρθρα 

Βαλκανική Μαθηματική Ολυμπιάδα Νέων (ΒΜΟΝ): Μεγάλη Επιτυχία-Έξι μετάλλια για την Ελληνική ομάδα

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply