Δευτέρα, 7 Οκτωβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Απαντήσεις ΣΥΡΙΖΑ σε Κυβερνητικό Εκπρόσωπο για τις δηλώσεις για τα προβλήματα στην Τηλεκπαίδευση

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Απαντήσεις ΣΥΡΙΖΑ σε Κυβερνητικό Εκπρόσωπο για τις δηλώσεις για τα προβλήματα στην Τηλεκπαίδευση-Να φύγει η Cisco-Να ενισχυθούν τα δημόσια συστήματα τηλεκπαίδευσης.

Απαντήσεις ΣΥΡΙΖΑ

Ανακοίνωση-απάντηση στις σημερινές δηλώσεις για τα προβλήματα στην Τηλεκπαίδευση, του Κυβερνητικού Εκπροσώπου κου Στέλιου Πέτσα, εξέδωσε η ΕΠΕΚΕ Παιδείας ΣΥΡΙΖΑ.

Επίσης το Παρατηρητήριο για την Παιδεία του ΣΥΡΙΖΑ σχολιάζει τις δηλώσεις του Κυβερνητικού Εκπροσώπου και το Γραφείο Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία εξέδωσε σχετική ανακοίνωση.

Η ΕΠΕΚΕ Παιδείας θεωρεί πως ο κος Πέτσας:
  • Με φτηνές δικαιολογίες και χωρίς ίχνος συγνώμης, προσπάθησε να υποβαθμίσει το σημερινό blackout στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση.
  • Μίλησε όχι ως κυβερνητικός αξιωματούχος, αλλά ως εξουσιοδοτημένος υπάλληλος της εταιρείας Cisco.
Επιπροσθέτως

θέτει 4 ερωτήματα αναφορικά με τη διαδικασία της Τηλεκπαίδευσης και ζητά να φύγει η Cisco και να ενισχυθούν τα δημόσια συστήματα τηλεκπαίδευσης.

Ακόμη

Το Παρατηρητήριο για την Παιδεία του ΣΥΡΙΖΑ σχολιάζει τις δηλώσεις του Κυβερνητικού Εκπροσώπου για την πλήρη κάλυψη στην Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων κα Νίκη Κεραμέως.

Τέλος

το Γραφείο Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία εξέδωσε σχετική ανακοίνωση

____________________

Απαντήσεις ΣΥΡΙΖΑ
Δείτε αναλυτικά την Ανακοίνωση ΕΠΕΚΕ Παιδείας
Να φύγει η Cisco – Να ενισχυθούν τώρα τα δημόσια συστήματα τηλεκπαίδευσης

Απάντηση στις σημερινές δηλώσεις του κυβερνητικού εκπροσώπου Στέλιου Πέτσα

Δυστυχώς για την ποιότητα της Δημοκρατίας μας, ο κ. Πέτσας μίλησε όχι ως κυβερνητικός αξιωματούχος, αλλά ως εξουσιοδοτημένος υπάλληλος της εταιρείας Cisco.

Με φτηνές δικαιολογίες και χωρίς ίχνος συγνώμης, προσπάθησε να υποβαθμίσει το σημερινό blackout στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση.

Παράλληλα, απέφυγε να απαντήσει στο ερώτημα «τι έπραξε η κυβέρνηση και το υπουργείο Παιδείας» μετά την έγκαιρη προειδοποίηση αρμόδιων φορέων, όπως το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο, ότι το σύστημα της Cisco δεν μπορεί να αντέξει τον αυξημένο φόρτο των 600.000 μαθητών και κινδυνεύει με κατάρρευση.

Όπερ και εγένετο.

Αντίθετα

με τον κυβερνητικό εκπρόσωπο, οι εκπαιδευτικοί, οι μαθητές και οι οικογένειες που δικαιολογημένα οργίζονται με όσα επικίνδυνα, ανεύθυνα και τραγελαφικά πράττει η κυβέρνηση των «αρίστων», θέτουν αμείλικτα ερωτήματα:

1. Μετά το σημερινό blackout

θα συνεχίσει η κυβέρνηση να εμπιστεύεται την εταιρία Cisco ή θα την αποπέμψει;

Είναι αποδεκτό το πρόβλημα μιας εταιρίας να είναι μετατρέπεται σε πρόβλημα όλης της χώρας, ελλείψει εναλλακτικού δημόσιου συστήματος σύγχρονης τηλεκπαίδευσης;

Υπάρχουν ρήτρες καλής εκτέλεσης και λειτουργίας στη σύμβαση Cisco – υπουργείου Παιδείας ή η έννοια της «δωρεάς» έχει απαλλάξει από κάθε ευθύνη την αμερικάνικη πολυεθνική;

Θα συνεχίσει η κυβέρνηση να κρύβει τη σύμβαση δωρεάς Cisco – υπουργείου, την οποία η αντιπολίτευση έχει ζητήσει επανειλημμένα να κατατεθεί στη Βουλή;

2. Γιατί η κυβέρνηση

δεν ενίσχυσε με 200.000 εικονικές τάξεις τα δημόσια συστήματα τηλεκπαίδευσης και ειδικά, το «ΙΤΥΕ ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ» και το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο, τα οποία σήκωσαν το μεγαλύτερο βάρος της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στην προηγούμενη φάση της πανδημίας;

Σήμερα, 8 μήνες μετά και με ελάχιστο κόστος, οι δημόσιες υποδομές θα ήταν σε θέση να καλύψουν τις ανάγκες και στις τρεις βαθμίδες της εκπαίδευσης.

3. Γνωρίζει

ο κυβερνητικός εκπρόσωπος ότι η Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα (ΑΠΔΠΧ) διαπίστωσε, με πόρισμά της στις 7 Σεπτεμβρίου, σωρεία παραβάσεων του Ευρωπαϊκού Κανονισμού Ασφάλειας (GDPR) και πως το υπουργείο αντί να διακόψει αμέσως τη συνεργασία με την Cisco, την αναβάθμισε;

Επίσης, γνωρίζει πως εξαιτίας της μη-συμμόρφωσης του ΥΠΑΙΘ με τις συστάσεις της Αρχής, όλο το εγχείρημα της τηλεκπαίδευσης «βρίσκεται στον αέρα», με ότι αυτό συνεπάγεται από νομικής άποψης για τα προσωπικά δεδομένα μαθητών και εκπαιδευτικών;

Ακόμη, είναι ενήμερος πως κατά την πρώτη φάση της πανδημίας οι εκπαιδευτικοί είχαν τη δυνατότητα να επιλέγουν και άλλες πλατφόρμες, ενώ τώρα υποχρεούνται να χρησιμοποιούν αποκλειστικά την πλατφόρμα Webex;

4. Γιατί ακόμη και σήμερα

το υπουργείο δεν έχει επικαιροποιήσει τις ανάγκες των μαθητών και των σχολείων σε ηλεκτρονικό εξοπλισμό;

Μπορεί η κυβέρνηση να δώσει επίσημα στοιχεία για το πόσοι είναι οι ηλεκτρονικοί υπολογιστές που έχουν διανεμηθεί σε σχολεία και μαθητές μέσω του κρατικού προϋπολογισμού;

Επιπρόσθετα, τι γίνεται με την τηλεκπαίδευση στους καταυλισμούς των προσφύγων και στις άλλες ευάλωτες ομάδες;

5. Λαμβάνοντας υπόψη

τις εγκληματικές παραλείψεις και τα αμέτρητα λάθη της κυβέρνησης στη διαχείριση της πανδημίας και το νέο κλείσιμο των σχολείων, πως ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Στέλιος Πέτσας να χαρακτηρίζει «αστείο» το αίτημα της παραίτησης της υπουργού Παιδείας Νίκης Κεραμέως;

Η κυβέρνηση αγνοεί

ότι το 92.5% των εκπαιδευτικών, οι οποίοι -μόλις προχθές- απείχαν από την εκλογική παρωδία της υπουργού Παιδείας, την αποδοκίμασαν με πρωτοφανή τρόπο και στην ουσία την «παραίτησαν»;

Τι άλλο περιμένει η κυβέρνηση και ο πρωθυπουργός ώστε να προβούν σε αυτήν την κοινωνικά και πολιτικά αναγκαία πράξη;

__________________________

Απαντήσεις ΣΥΡΙΖΑ
Κυβέρνηση για τηλεκπαίδευση: «Η ντροπή, ντροπή δεν έχει»

 Το Παρατηρητήριο για την Παιδεία του ΣΥΡΙΖΑ σχολιάζει τις δηλώσεις του Κυβερνητικού Εκπροσώπου για την πλήρη κάλυψη στην Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων κα Νίκη Κεραμέως.

Δείτε το σχετικό video

Ο σχολιασμός

 «Η ντροπή, ντροπή δεν έχει» για την κυβέρνηση της ΝΔ. Αποδείχθηκε σήμερα, στην πλήρη κάλυψη που παρείχε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Στέλιος Πέτσας στη Νίκη Κεραμέως, έπειτα από την κατάρρευση της ψηφιακής πλατφόρμας Webex της Cisco.

Την πλατφόρμα που χρησιμοποιεί κατά αποκλειστικότητα το υπουργείο Παιδείας, χωρίς να είναι γνωστοί οι όροι της σύμβασης.

Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος,

απαντώντας σχετικά με το αίτημα του ΣΥΡΙΖΑ για παραίτηση της υπουργού Παιδείας, αρκέστηκε στην απάντηση: «είναι αστείο».

Όσον αφορά τα τεχνικά προβλήματα στην πλατφόρμα, ο Στέλιος Πέτσας απέδωσε την ευθύνη στην εταιρία Cisco, προσπαθώντας μάλιστα να προσδώσει ευρωπαϊκές διαστάσεις στο πρόβλημα.

Τέλος,

χαρακτήρισε «νίκη του υπουργείου Παιδείας και των μεταρρυθμίσεων» τη διενέργεια ηλεκτρονικών εκλογών για τα υπηρεσιακά συμβούλια των εκπαιδευτικών, στις οποίες οι εκπαιδευτικοί απείχαν σε ποσοστό 92% έπειτα από τις μεθοδεύσεις και την επιμονή της υπουργού Παιδείας Νίκης Κεραμέως.

Μάλιστα κατηγόρησε τους εκπαιδευτικούς πως «δεν επιθυμούν την πρόοδο», ενώ έκανε λόγο για «φασίζουσες συμπεριφορές».

__________________________

Απαντήσεις ΣΥΡΙΖΑ
Η Ανακοίνωση του Γραφείου Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία

Μετά τις δηλώσεις Πέτσα, το γραφείο τύπου του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία εξέδωσε ανακοίνωση, επισημαίνοντας ότι:

Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος κ. Πέτσας με απύθμενο θράσος χαρακτήρισε «αστείο» το αυτονόητο αίτημα για παραίτηση της κας Κεραμέως μετά το νέο φιάσκο με την τηλεκπαίδευση. Τα μόνα που θα ήταν αστεία, αν δεν ήταν τραγικά για χιλιάδες οικογένειες μαθητών είναι:

  • η απίστευτη ολιγωρία επί 8 μήνες, παρά τις προειδοποιήσεις, στην προετοιμασία της τηλεκπαίδευσης, αφού το δεύτερο κύμα της πανδημίας ήταν δεδομένο,
  • η άρνηση δωρεάν προμήθειας με τεχνικό εξοπλισμό των μαθητών, με αποτέλεσμα οικογένειες να αναγκάζονται σε δυσβάσταχτα έξοδα για να ανταπεξέλθουν ταυτόχρονα σε τηλεργασία και τηλεκπαίδευση.
  • οι πρωτοφανείς παλινωδίες της κυβέρνησης που το πρωί επιχειρηματολογούσε γιατί δεν θα κλείσουν τα σχολεία και το βράδυ ανακοίνωνε το κλείσιμό τους,
  • η ασύστολη προχειρότητα και ανικανότητα του «επιτελικού κράτους» να κάνει έστω μία δοκιμή της πλατφόρμας πριν την επίσημη έναρξη λειτουργίας και να έχει έστω ένα plan Β,
  • οι μάσκες «αλεξίπτωτα» που μοίρασαν στους μαθητές, αφού πρώτα αρνούνταν να τους τις χορηγήσουν.

Με λίγα λόγια, το μόνο που είναι αστείο κ. Πέτσα, είναι οι γελοίες δικαιολογίες για να καλύψετε την Υπουργό που με τις παλινωδίες της περνά κάθε μέρα σαν οδοστρωτήρας πάνω από τη δημόσια Παιδεία.

Δείτε σχετικά

Στέλιος Πέτσας: Αστείο το αίτημα παραίτησης της Υπ. Παιδείας-Νίκη του ΥΠΑΙΘ οι εκλογές αιρετών
Αναστασία Γκίκα: Σε συγκυρία ευρωπαϊκής εμβέλειας το πρόβλημα Webex-Κάποιοι βιάστηκαν να κατηγορήσουν το ΥΠΑΙΘ
Σύμβαση Cisco για το σύστημα τηλε-εκπαίδευσης: Την άμεση κατάθεση της στη Βουλή ζητά το ΚΙΝΑΛ
Παραίτηση Υπουργού Παιδείας ζητά η ΕΠΕΚΕ Παιδείας ΣΥΡΙΖΑ
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση