Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Απάντηση Υπουργείου Παιδείας σε ΣΥΡΙΖΑ σχετικά με τις αντιστοιχίες τμημάτων ΑΕΙ για τις μετεγγραφές φοιτητών

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Απάντηση Υπουργείου Παιδείας σε ΣΥΡΙΖΑ σχετικά με τις αντιστοιχίες τμημάτων ΑΕΙ για τις μετεγγραφές φοιτητών – Ανακοίνωση.

Απάντηση Υπουργείου Παιδείας σε ΣΥΡΙΖΑ

Ανακοίνωση εξέδωσε το ΥΠΑΙΘ με την οποία απαντά στην ανακοίνωση του Τμήματος Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ, σχετικά με τις αντιστοιχίες τμημάτων για τις μετεγγραφές του ακαδημαϊκού έτους 2020-2021

Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, προς αποκατάσταση της αλήθειας, όπως αναφέρει, επισημαίνει τα εξής:
Η γνώμη της ΑΔΙΠ στις 4 Ιουνίου 2019

Στις 4 Ιουνίου 2019 η Αρχή Διασφάλισης και Πιστοποίησης της Ποιότητας στην Ανώτατη Εκπαίδευση (ΑΔΙΠ) διατύπωσε, ως όφειλε εκ της νομοθεσίας, εγγράφως γνώμη, σύμφωνα με την οποία, σε ό,τι αφορά στις μετεγγραφές, η αντιστοίχιση των νέων Τμημάτων των Ανωτάτων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων -που ιδρύθηκαν ή υπέστησαν μεταβολές με τους νόμους 4559/2018 (Α’ 142), 4589/2019 (Α’ 13) και 4610/2019 (Α’ 70) – θα έπρεπε να εξεταστεί μετά την παρέλευση των δύο πρώτων ετών της λειτουργίας τους, αφού πρώτα θα έχουν πιστοποιηθεί.

Ο τότε Υπουργός Παιδείας κος Γαβρόγλου δεν έλαβε υπόψη την εισήγηση της ΑΔΙΠ

Ο τότε υπουργός Παιδείας διατύπωσε αναληθώς στη σχετική Υπουργική Απόφαση (104100/Ζ1-27-06-19), ότι είχε παρέλθει άπρακτη η προθεσμία για τη διατύπωση γνώμης από την ΑΔΙΠ αναφορικά με τις αντιστοιχίες των νέων Τμημάτων Πανεπιστημίων, προκειμένου να μη λάβει υπόψη του την εισήγηση της ανεξάρτητης Αρχής!

Η γνώμη της ΕΘΑΑΕ (διάδοχο σχήμα της ΑΔΙΠ)

Στις 29 Μαΐου 2020, η Εθνική Αρχή Ανώτατης Εκπαίδευσης (ΕΘΑΑΕ), διάδοχο σχήμα της ΑΔΙΠ, διατύπωσε, ως όφειλε σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, γνώμη επί των αντιστοιχιών των Τμημάτων των Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων (Α.Ε.Ι.) και των Ανώτατων Εκκλησιαστικών Ακαδημιών (Α.Ε.Α.) για το ακαδημαϊκό έτος 2020-2021, οι οποίες αφορούν αποκλειστικά το θεσμό των μετεγγραφών και δεν σχετίζονται σε καμία περίπτωση με τα επαγγελματικά δικαιώματα.

Τα κριτήρια της ΕΘΑΑΕ

Η γνώμη της ΕΘΑΑΕ βασίστηκε σε κριτήρια συνάφειας των προγραμμάτων σπουδών, όπως:

  • η ύπαρξη κοινών μαθημάτων σε ποσοστό τουλάχιστον 70%,
  • η ύπαρξη του ελάχιστου προβλεπόμενου αριθμού μελών ΔΕΠ με συναφή γνωστικά αντικείμενα με τα μαθήματα του προγράμματος σπουδών,
  • το πλήθος και η ύπαρξη συνάφειας μεταξύ των προσφερόμενων κατευθύνσεων σπουδών,
  • η διάρκεια σπουδών σε εξάμηνα,
  • τα έτη από την έναρξη λειτουργίας του προγράμματος σπουδών και η συνακόλουθη ωριμότητα της ακαδημαϊκής τους συγκρότησης,
  • η τυχόν ένταξη στις διατάξεις του άρθρου 46 του ν.4485/2017 (integrated master).
Αποδεκτή η εισήγηση της ΕΘΑΑΕ

Η σημερινή πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, έλαβε υπόψη της τη σχετική εισήγηση για τις εν λόγω αντιστοιχίες ενόψει του ακαδημαϊκού έτους 2020 – 2021, και την έκανε αποδεκτή, αποδεικνύοντας στην πράξη ότι σέβεται απόλυτα και έχει πλήρη εμπιστοσύνη στις Ανεξάρτητες Αρχές, εν αντιθέσει με όσα συνέβαιναν επί διακυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ.

Η πραγματικότητα

Αυτή είναι η αδιαμφισβήτητη πραγματικότητα. Όλα τα υπόλοιπα που ανακοινώνονται εσχάτως από τον ΣΥΡΙΖΑ για το συγκεκριμένο θέμα ανήκουν στη σφαίρα της παραπολιτικής, των μικροπολιτικών σκοπιμοτήτων και της ιδεοληψίας.

Δείτε σχετικά

Νόμος 4692-2020: “Αναβάθμιση του σχολείου και άλλες διατάξεις” | ΦΕΚ A 111-12.06.2020

Δείτε επίσης

Προκήρυξη θέσεων εκπαιδευτικών σε Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία για το 2020-21
Επιτροπή για σχολική βία και εκφοβισμό: Προστέθηκαν άλλα 2 μέλη | Νέο ΦΕΚ
Συγκρότηση εκλεκτορικών σωμάτων ΑΕΙ: Θέματα εκλογής-Τροποποίηση απόφασης
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση