“Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Απάντηση Υπουργού Παιδείας για την Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Απάντηση Υπουργού Παιδείας Νίκης Κεραμέως σε Τομεάρχη Παιδείας ΣΥΡΙΖΑ Νίκο Φίλη για την Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων (ΕΜΥ) της Βουλής.

Απάντηση Υπουργού Παιδείας

Απάντησε με Δελτίο Τύπου η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων κα Νίκη Κεραμέως, σχετικά με τη Δήλωση του Τομεάρχη Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ, κ. Νίκου Φίλη, με την οποία ζητά άμεση σύγκληση της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων (ΕΜΥ) της Βουλής.

Η Υπουργός Παιδείας επισημαίνει 5 σημεία:

  • Οι αναφερόμενες διατάξεις  θα τύχουν επεξεργασίας κατά την αρμόδια κοινή συνεδρίαση διαρκών κοινοβουλευτικών επιτροπών.
  • Είναι υποκριτικό να εγκαλεί την Κυβέρνηση στην κοινοβουλευτική τάξη Βουλευτής μίας παράταξης που έχει απαξιώσει τον Κανονισμό της Βουλής.
  • Οι πρώην Υπουργοί Παιδείας  επιλεκτικά εμφανίζονταν στη Βουλή να απαντήσουν Επίκαιρες Ερωτήσεις εν αντιθέσει με τη νυν ηγεσία.
  • Αυτοσαρκασμός οι κατηγορίες για fast track νομοθέτηση και fake news.
  • Τα συμφέροντα που υπηρετεί η Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας είναι αποκλειστικά και μόνο αυτά της χώρας και των πολιτών της.

 

Δείτε αναλυτικά την Απάντηση της Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων

Η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων Νίκη Κεραμέως, σχετικά με τη δήλωση του Τομεάρχη Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ, κ. Νίκου Φίλη, με την οποία την κατηγορεί για περιφρόνηση των κοινοβουλευτικών θεσμών και ζητά άμεση σύγκληση της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής, δήλωσε:

Κατανοούμε ότι ο αντιπολιτευτικός ρόλος του ΣΥΡΙΖΑ απαιτεί ανάληψη πρωτοβουλιών και δραστηριότητας, ωστόσο, προκειμένου να είναι γόνιμος και εποικοδομητικός, θα πρέπει να έχει περιεχόμενο και στόχευση. Εν προκειμένω, οι δηλώσεις του κ. Φίλη είναι άστοχες, ιδεολογικά φορτισμένες και μακριά από την πραγματικότητα.

Συγκεκριμένα:

▪ Οι εν λόγω διατάξεις στις οποίες αναφέρεται η ανακοίνωση θα τύχουν επεξεργασίας κατά την αρμόδια κοινή συνεδρίαση διαρκών κοινοβουλευτικών επιτροπών, στην οποία θα κληθούν ενδιαφερόμενοι φορείς, ενώ ουδέποτε περιορίστηκε -πώς θα μπορούσε, άλλωστε- το δικαίωμα της Αντιπολίτευσης στην κριτική.

Αξίζει δε να σημειωθεί ότι η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων αναγκάζεται από την ανάληψη των καθηκόντων της να επισπεύσει διαδικασίες επίλυσης σωρείας καίριων προβλημάτων που της κληροδότησε η απελθούσα ηγεσία.

▪ Είναι τουλάχιστον υποκριτικό να εγκαλεί την Κυβέρνηση στην κοινοβουλευτική τάξη Βουλευτής μίας παράταξης, η οποία έχει κατ’ εξακολούθηση απαξιώσει τον Κανονισμό της Βουλής και τις κοινοβουλευτικές διαδικασίες, χρησιμοποίησε, δε, επανειλημμένως τη συγκεκριμένη Επιτροπή για τη διεξαγωγή προσχηματικών διαλόγων, τα συμπεράσματα των οποίων ουδέποτε έλαβε υπόψη.

▪ Τα παμπάλαια ήθη διακυβέρνησης, ο αντιδημοκρατισμός και η απαξίωση της κοινοβουλευτικής διαδικασίας, που επικαλείται ο κ. Φίλης, πρέπει να αναζητηθούν στην αποχή από τον Κοινοβουλευτικό έλεγχο των πρώην Υπουργών Παιδείας της Κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, οι οποίοι επιλεκτικά εμφανίζονταν στη Βουλή να απαντήσουν επίκαιρες ερωτήσεις, αντιθέτως με τη νυν ηγεσία, που κάθε Δευτέρα ανελλιπώς απαντά στα ερωτήματα Βουλευτών, σεβόμενη τον τύπο και την ουσία του Κανονισμού της Βουλής και του Συντάγματος και έχοντας πλήρη επίγνωση της υποχρέωσής της να λογοδοτεί.

▪ Το ότι μας κατηγορεί ο ΣΥΡΙΖΑ για fast track νομοθέτηση και fake news μπορεί να εκληφθεί μόνο ως αυτοσαρκασμός.

▪ Τα συγκεκριμένα συμφέροντα που υπηρετεί η Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας είναι αποκλειστικά και μόνο αυτά της χώρας και των πολιτών της. Οι γενικόλογες κατηγορίες υποβαθμίζουν τον πολιτικό διάλογο και στοχεύουν αποκλειστικά και μόνο στη δημιουργία ψευδών εντυπώσεων.

Η παρούσα Κυβέρνηση είναι πάντοτε ανοιχτή στο διάλογο, γεγονός που αποδεικνύει καθημερινά, με τη διαρκή της επαφή με φορείς και ενδιαφερόμενους για τις πολιτικές της. Και ασφαλώς και θα διεξάγει σε βάθος διάλογο με όλα τα κόμματα εντός αλλά και εκτός της Βουλής.

Δείτε

Δήλωση Φίλη: Αρνηση σύγκλησης ΕΜΥ ενώ κρίσιμες ρυθμίσεις κατατίθενται στη Βουλή

____________________

Δείτε επίσης

Διατάξεις Υπουργείου Παιδείας: Κατατέθηκαν στη Βουλή για ψήφιση | 7 άρθρα

Σημαιοφόροι: Νέο έγγραφο ΥΠΑΙΘ με τη διαδικασία επιλογής όπως θα ψηφισθεί

Συνεδρίαση της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής ζητούν Βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ

Προϋπολογισμός 2020: Τι προβλέπει για την Παιδεία

____________________

Πριν φύγετε

Στρατηγικοί στόχοι του Κυβερνητικού Προγράμματος για την Παιδεία: Ομιλία Κεραμέως στο ΙΟΒΕ

Προσλήψεις Γ Φάσης – Επίκειται Δ Φάση – Κατανομή ΕΒΠ στις 13 ΠΔΕ | Ενημέρωση

Αιτήσεις για Γυμναστές: Eφαρμογή αντικειμένου της κολύμβησης

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση