Κυριακή, 9 Αυγούστου 2020

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Απάντηση ΕΠΕΚΕ ΣΥΡΙΖΑ για τις κάμερες: Δεν πρόκειται για “καινοτομία”, αλλά για ένα βαθιά αντιπαιδαγωγικό μέτρο

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +
Απάντηση ΕΠΕΚΕ ΣΥΡΙΖΑ στο Υπουργείο Παιδείας για τις κάμερες: Δεν πρόκειται για “καινοτομία”, αλλά για ένα βαθιά αντιπαιδαγωγικό μέτρο που δεν εφαρμόζεται σε κανένα σχολείο στον κόσμο.

Απάντηση ΕΠΕΚΕ ΣΥΡΙΖΑ

Ανακοίνωση-απάντηση εξέδωσε η ΕΠΕΚΕ Παιδείας ΣΥΡΙΖΑ, στο Δελτίο Τύπου που εξέδωσε το Γραφείο Τύπου του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, με αφορμή την Ανακοίνωση της ΕΠΕΚΕ Παιδείας ΣΥΡΙΖΑ για την  πρόβλεψη ζωντανής αναμετάδοσης του μαθήματος στην τάξη στη νέα ρύθμιση για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση. 
Σύμφωνα με την Ανακοίνωση η Υπουργός Παιδείας προσπαθεί να παρουσιάσει τη ρύθμιση της ζωντανής αναμετάδοσης του μαθήματος ως “τεχνολογική καινοτομία” “μπροστά στην κατακραυγή και την απουσία της ελάχιστης υποστήριξης από τους καθηγητές, τους δασκάλους, τους γονείς και τους μαθητές”.

Δείτε την Ανακοίνωση ΕΠΕΚΕ Παιδείας ΣΥΡΙΖΑ

No cameran!
Η απόπειρα διαστρέβλωσης της χτεσινής δήλωσης του Νίκου Φίλη και της Μερόπης Τζούφη, τομεαρχών Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ, φανερώνει τον πανικό, την πλήρη άγνοια και την οργανωτική ανικανότητα της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Παιδείας.

Ο ΣΥΡΙΖΑ στήριξε από την πρώτη στιγμή την εξ αποστάσεως εκπαίδευση, ως αναγκαίο μέτρο σε αυτές τις ασυνήθιστες περιστάσεις.

Η αρμόδια υπουργός αντίθετα, απέτυχε στοιχειωδώς να πράξει το ίδιο.
  • Απέτυχε να εξοπλίσει τους χιλιάδες εκείνους μαθητές που παρά τις ψευδείς διακηρύξεις της για «γενναίες προμήθειες», παρέμειναν ως σήμερα χωρίς υπολογιστή.
  • Απέτυχε να στηρίξει τους εκπαιδευτικούς που πάσχιζαν να μεταδώσουν μάθημα από το σπίτι τους, με όποια μέσα είχαν στη διάθεσή τους, χωρίς την παραμικρή παιδαγωγική καθοδήγηση και υποστήριξη.
  • Απέτυχε να αξιοποιήσει και να αναβαθμίσει το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο και κατέφυγε σε ιδιωτική πλατφόρμα, χωρίς διασφάλιση των προσωπικών δεδομένων εκπαιδευτικών και μαθητών.

Το μόνο που πέτυχε ήταν η υπερκοστολογημένη επικοινωνιακή καμπάνια, με καλοσχεδιασμένα γραφικά, διαφημιστικά σποτ και αναρτήσεις στα κοινωνικά δίκτυα.

Η επόμενή της κίνηση ήταν να ανοίξει τα σχολεία βεβιασμένα, χωρίς διασφάλιση ότι οι κλειστοί τους χώροι δεν θα αποτελέσουν πυρήνες αναζωπύρωσης της πανδημίας.
Συνειδητοποιώντας δε ότι αρκετοί γονείς προσανατολίζονται να μη στείλουν τα παιδιά τους στο σχολείο και έχοντας διαταράξει την εξ αποστάσεως εκπαίδευση -που σε ένα κάποιο βαθμό κάλυπτε τις ανάγκες- κατέφυγε χτες σε ένα βήμα πρωτόγνωρο.
Στη νομοθέτηση της βιντεοσκόπησης και ζωντανής αναμετάδοσης του μαθήματος με τους μαθητές στην τάξη, ξεσηκώνοντας δικαίως την εκπαιδευτική κοινότητα.

Μπροστά στην κατακραυγή και την απουσία της ελάχιστης υποστήριξης από τους καθηγητές, τους δασκάλους, τους γονείς και τους μαθητές, με μόνη εξαίρεση μετρημένους στα δάκτυλα δημοσιογράφους σε φιλικά της ΜΜΕ, η πανικόβλητη υπουργός προσπαθεί να παρουσιάσει την πρωτοφανή αυτή ρύθμιση ως «τεχνολογική καινοτομία».

Φυσικά, κανείς δεν πείθεται.
Οι κάμερες δεν έχουν καμία θέση μέσα στις σχολικές αίθουσες. Δεν πρόκειται για «καινοτομία», αλλά για ένα βαθιά αντιπαιδαγωγικό μέτρο που δεν εφαρμόζεται σε κανένα σχολείο στον κόσμο.

 Δείτε σχετικά

Τροπολογία για εξ αποστάσεως εκπαίδευση σε πραγματικό χρόνο ταυτόχρονα με τη φυσική τάξη και άδεια ειδικού σκοπού
Απόσυρση τροπολογίας “μπιγκ μπραδερ στην τάξη” ζητούν οι Τομεάρχες Παιδείας ΣΥΡΙΖΑ Νίκος Φίλης και Μερόπη Τζούφη
Υπουργείο για ΕΠΕΚΕ Παιδείας ΣΥΡΙΖΑ: Οι μάσκες, καίτοι εν μέσω πανδημίας, έπεσαν

Δείτε επίσης

Διαχείριση ύποπτου κρούσματος κορονοϊού στην εκπαιδευτική μονάδα | Οδηγίες 
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση