Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Απεργιακό “πάγωμα” ΣΜΕΑΕ-ΚΕΣΥ 18 Μαρτίου: Συγκέντρωση στις 12:00 στο Υπουργείο Μακεδονίας-Θράκης

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Απεργιακό “πάγωμα” ΣΜΕΑΕ-ΚΕΣΥ 18 Μαρτίου: Συγκέντρωση στις 12:00 στο Υπουργείο Μακεδονίας-Θράκης – Ανακοίνωση ΣΕΕΠΕΑ Κεντρικής Μακεδονίας.

Απεργιακό “πάγωμα” ΣΜΕΑΕ-ΚΕΣΥ

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΙΔΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΒΟΗΘΗΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

 ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α.)

Θεσ/νίκη  14-3-2021 

Αρ. Πρωτ: 106

Πληροφορίες:                                                                                  

email:seepeakm@gmail.com                                                

 24ΩΡΟ ΑΠΕΡΓΙΑΚΟ «ΠΑΓΩΜΑ» ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΜΕΑΕ ΚΑΙ ΚΕΣΥ ΣΤΙΣ 18 ΜΑΡΤΗ!
 ΚΑΛΟΥΜΕ
ΕΛΜΕ ΚΑΙ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

 Συνεχίζει να αποτελεί πρόκληση η συνολική προσπάθεια της πολιτικής ηγεσίας του Υ.ΠΑΙ.Θ. να αφήνει εκτεθειμένα τα Ειδικά Σχολεία και τα ΚΕΣΥ της χώρας, με ανύπαρκτα μέτρα:

Ελλιπής έως ανύπαρκτη ιχνηλάτηση και τήρηση πρωτοκόλλων, εκατοντάδες κρούσματα, συγχρωτισμός στα λεωφορεία και στις αίθουσες, ελλιπή ή ανύπαρκτα τεστ, σοβαρές ελλείψεις  κτιριακών υποδομών.

Το επιχείρημα περί προστασίας της ψυχολογίας των μαθητών με αναπηρία και των οικογενειών τους δεν πιάνει πια! Αν πραγματικά νοιάζονταν για την ψυχολογία τους

  • δε θα «πολεμούσαν» τους γονείς τους που «πολεμούν» ένα χρόνο τώρα, χτυπώντας τα εργασιακά τους δικαιώματα καθως και την πρόσβαση των παιδιών σε δωρεάν θεραπευτικά προγράμματα .
  • δε θα αστυνόμευαν τις απογευματινές τους βόλτες, τις τόσο απαραίτητες, στα πάρκα και στις πλατείες
  • δε θα άφηναν υγειονομικά εκτεθειμένους, τα παιδιά, τους δασκάλους και τους θεραπευτές τους.
 Διεκδικούμε:
  • Να διενεργούνται μαζικά, περιοδικά τεστ σε ΣΜΕΑΕ και ΚΕΣΥ, ώστε να ελέγχεται η διασπορά. Σε περίπτωση επιβεβαιωμένου κρούσματος να γίνονται οι αναγκαίες ιχνηλατήσεις και να υπάρξει κατάλληλη φροντίδα των πασχόντων.
  • Να έχουν όλα τα σχολεία σχολικό Νοσηλευτή.
  • Να καλυφθούν οι σοβαρότατες ελλείψεις προσωπικού στα ΚΕΣΥ.
  • Να επιλυθούν άμεσα τα σοβαρότατα στεγαστικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα ΚΕΣΥ και τα ΣΜΕΑΕ της Περιφερειακής μας Διεύθυνσης, εξαιτίας των οποίων καθίσταται αδύνατη η τήρηση των υγειονομικών μέτρων
  • Να προσληφθεί επιπλέον προσωπικό καθαριότητας .
  • Να γίνεται αυστηρός έλεγχος από την Περιφέρεια για το εάν τηρούνται τα υγειονομικά πρωτόκολλα στη μεταφορά των μαθητών. Να αυξηθούν τα δρομολόγια ώστε να μειωθεί ο κίνδυνος.
  • Να συνεχίζονται οι αναγκαίες επιστημονικές παρεμβάσεις με ευθύνη του Υπουργείου για τους μαθητές των ΣΜΕΑΕ στα οποία αναστέλλεται η εκπαιδευτική διαδικασία.

ΑΠΕΡΓΙΑ 18 ΜΑΡΤΗ

ΚΑΝΕΝΑΣ ΕΕΠ, ΕΒΠ, ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ

ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ 12 μ. ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΘΡΑΚΗΣ

 ( Η απεργία στηρίζεται στην απόφαση της ΠΟΣΕΕΠΕΑ  09/02/21 αρ. πρωτ. 08 )

  Για το Δ.Σ.

 Η Πρόεδρος                             Ο Γ. Γραμματέας

 Κούκνακου Άννα                   Λασιόπουλος Αθανάσιος                                   

 Δείτε επίσης

ΠΟΣΕΕΠΕΑ: Προγραμματισμός απεργιακών κινητοποιήσεων σε περιοχές πολύ αυξημένου κινδύνου από 04.03.2021
Οι λόγοι που οδήγησαν στο κλείσιμο των σχολείων σε όλη τη χώρα για 2 εβδομάδες
Νέο ΦΕΚ μέτρων κορονοϊού: Εως 22.03.2021-Κλειστά σχολεία-νέες περιοχές στο επίπεδο πολύ αυξημένου κινδύνου
Οδηγίες εξ αποστάσεως εκπαίδευσης από Τρίτη 16.03.2021: Παράθεση εγγράφων από το Υπ. Παιδείας
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση