Πέμπτη, 19 Σεπτεμβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Αποτίμηση Εργαστηρίων Δεξιοτήτων: Ερωτηματολόγιο καλούνται να συμπληρώσουν οι εκπαιδευτικοί

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Αποτίμηση Εργαστηρίων Δεξιοτήτων: Ερωτηματολόγιο καλούνται να συμπληρώσουν οι εκπαιδευτικοί εντός του χρονικού διαστήματος από την Τετάρτη 15 Ιουνίου 2022 έως την Πέμπτη 30 Ιουνίου 2022.

Ερωτηματολόγιο αποτίμησης της διδακτικής ενότητας “Εργαστήρια Δεξιοτήτων” καλούνται να συμπληρώσουν οι Προϊστάμενοι/νες, οι Διευθυντές/τριες των Νηπιαγωγείων και των Δημοτικών Σχολείων και οι Διευθυντές/τριες των Γυμνασίων όλων των τύπων των σχολικών μονάδων, σε συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς που δίδαξαν τη συγκεκριμένη ενότητα, εντός του χρονικού διαστήματος από την Τετάρτη 15 Ιουνίου 2022 έως την Πέμπτη 30 Ιουνίου 2022.

Σύμφωνα με το έγγραφο

με θέμα “Αποτίμηση διδακτικής ενότητας με τίτλο «Εργαστήρια Δεξιοτήτων» κατά το σχολικό έτος 2021-2022” που εστάλη στις Δ/νσεις Εκπ/σης και στα σχολεία:

Η διδακτική ενότητα “Εργαστήρια Δεξιοτήτων” που εισήχθη σύμφωνα με το άρθρο 1 του ν. 4692/2020 (Α΄ 111) όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 52 του ν. 4807/2021 (Α΄ 96), στο πρόγραμμα σπουδών και στο εβδομαδιαίο ωρολόγιο πρόγραμμα όλων των τύπων σχολικών μονάδων υποχρεωτικής εκπαίδευσης, νηπιαγωγείων, δημοτικών και γυμνασίων έχει ως στόχο τη μεγαλύτερη και πιο ενεργό συμμετοχή των μαθητών/τριών στην εκπαιδευτική διαδικασία και την ανάπτυξη των ήπιων δεξιοτήτων.

Λαμβάνοντας υπόψη την με υπ. αριθ. 7324/15-6-2022 εισήγηση του ΙΕΠ, προκειμένου να γίνει μια πρώτη αποτίμηση της δράσης, παρακαλούνται οι Προϊστάμενοι/νες, οι Διευθυντές/τριες των Νηπιαγωγείων και των Δημοτικών Σχολείων και οι Διευθυντές/τριες των Γυμνασίων όλων των τύπων των σχολικών μονάδων, σε συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς που δίδαξαν τη συγκεκριμένη ενότητα, να συμπληρώσουν το ερωτηματολόγιο αποτίμησης.

Το ερωτηματολόγιο θα διανεμηθεί μέσω μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που θα αποσταλεί από το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο (διεύθυνση αποστολέα netmessages@sch.gr) με θέμα «Αποτίμηση της  διδακτικής ενότητας “Εργαστήρια Δεξιοτήτων” στο πρόγραμμα σπουδών των σχολικών μονάδων υποχρεωτικής εκπαίδευσης, κατά το σχολικό έτος 2021-2022» στη γραμματοθυρίδα κάθε σχολικής μονάδας.

Στο μήνυμα θα περιέχεται η διαδικτυακή διεύθυνση του ερωτηματολογίου, η οποία θα είναι μοναδική για κάθε σχολείο.

Παρακαλείσθε για τη συμπλήρωσή του εντός του χρονικού διαστήματος από την Τετάρτη 15 Ιουνίου 2022 έως την Πέμπτη 30 Ιουνίου 2022.

Δείτε σε μορφή pdf το έγγραφο εδώ

Δείτε επίσης

Εγκύκλιος Παράλληλης Στήριξης 2022-23: Η διαδικασία-Εγκρίσεις στήριξης από εκπ/κούς-Σχολ. Νοσηλευτές-ΕΒΠ 

Επιτροπή εξοπλισμού ΣΜΕΑΕ για σύνταξη τεχνικών προδιαγραφών: Απόφαση συγκρότησης 

Ο “χάρτης” του ΕΕΠ-ΕΒΠ στην εκπαίδευση: 4 κρίσιμοι λόγοι για πλήρη κάλυψη των κενών με διορισμούς 

Καθηκοντολόγια ΕΕΠ-ΕΒΠ σε ΣΜΕΑΕ-ΚΕΔΑΣΥ-ΕΔΥ-ΕΠΑΛ-Γενικά σχολεία | Νομοθεσία 

Αδειες μόνιμων εκπαιδευτικών-ΕΕΠ και ΕΒΠ: Αναλυτικός οδηγός Υπ. Παιδείας-Ποιες δικαιούνται-Νομοθετικό πλαίσιο 

Αδειες αναπληρωτών εκπαιδευτικών-ΕΕΠ και ΕΒΠ: Αναλυτικός οδηγός Υπ. Παιδείας-Ποιες δικαιούνται-Νομοθετικό πλαίσιο 

Αδειες άνευ αποδοχών-νεοδιόριστοι: Δίδονται όπως και στους λοιπούς εκπαιδευτικούς-Όχι πάνω από 5 έτη

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση