Πέμπτη, 16 Μαΐου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Από Τρίτη 15 Νοεμβρίου οι προσλήψεις αναπληρωτών: Kαι 400 Κοιν. Λειτ. και Ψυχολόγων-Η κατανομή ΠΕ30 και ΠΕ23

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Από Τρίτη 15 Νοεμβρίου οι προσλήψεις αναπληρωτών: Kαι 400 Κοινωνικών Λειτουργών και Ψυχολόγων-Η κατανομή ΠΕ30 και ΠΕ23 – Ενημέρωση της Γ. Μπουλμέτη και του Β. Βούγια.

Από Τρίτη 15 Νοεμβρίου οι προσλήψεις

Ενημέρωση της Γ. Μπουλμέτη και του Β. Βούγια – 11/11/2022

Τελικά από Τρίτη 15 Νοεμβρίου 2022 και μετά προγραμματίζεται από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων η διενέργεια προσλήψεων αναπληρωτών εκπαιδευτικών και μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ), για τις ανάγκες της Παράλληλης Στήριξης και της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΕΑΕ), σύμφωνα με σημερινές πληροφορίες μας.

Προσλήψεις 400 Κοινωνικών Λειτουργών ΠΕ30 και Ψυχολόγων ΠΕ23

Αναφορικά με τις προσλήψεις 400 Κοινωνικών Λειτουργών ΠΕ30 και Ψυχολόγων ΠΕ23, από το Πρόγραμμα “Υποστήριξη σχολικών Μονάδων Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης από Ψυχολόγους και Κοινωνικούς Λειτουργούς”, αυτές θα συμπεριληφθούν στη Φάση προσλήψεων που αναμένεται και θα αφορούν συγκεκριμένα:

Δείτε την κατανομή Κ.Λ και Ψυχολόγων

Σε 245 προσλήψεις Κοινωνικών και Λειτουργών (ΠΕ30) και Ψυχολόγων (ΠΕ23) σε σχολεία Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (146 Ψυχολόγοι ΠΕ23 και 99 Κοινωνικοί Λειτουργοί ΠΕ30) και 155 προσλήψεις Κοινωνικών και Λειτουργών (ΠΕ30) και Ψυχολόγων (ΠΕ23) σε σχολεία Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (95 Ψυχολόγοι ΠΕ23 και 60 Κοινωνικοί Λειτουργοί ΠΕ30). Σύνολο 400 (241 Ψυχολόγοι ΠΕ23 και 159 Κοινωνικοί Λειτουργοί ΠΕ30).

Υπενθυμίζουμε πως δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ Β 5653/7-11-2022 η υπ. αριθμ. 0135190/ΓΔ4 Απόφαση της Υφυπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων κας Ζέττας Μακρή, με την οποία καθορίζονται οι ομάδες σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Γενικής Εκπαίδευσης, στις οποίες θα ασκούν καθήκοντα μέλη Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) του κλάδου ΠΕ23-Ψυχολόγων και του κλάδου ΠΕ30-Κοινωνικών Λειτουργών για το σχολικό έτος 2022-2023.

Η κάλυψη των 400 θέσεων αυτών θα πραγματοποιηθεί με πρόσληψη μελών Ε.Ε.Π. από τους πίνακες κατάταξης του ΑΣΕΠ υποψηφίων μελών Ε.Ε.Π. του κλάδου ΠΕ23- Ψυχολόγων και του κλάδου ΠΕ30-Κοινωνικών Λειτουργών.

Δείτε σχετικά

Το ΦΕΚ με τις σχολικές μονάδες που θα ασκούν καθήκοντα Κ.Λ και Ψυχολόγοι

Καθηκοντολόγιο Κοινωνικών Λειτουργών-Ψυχολόγων σε γενικά σχολεία | ΦΕΚ 

Δεν επαρκούν οι εκπαιδευτικοί

Αναφορικά με τις προσλήψεις της επόμενης εβδομάδας, πρόβλημα αποτελεί το γεγονός πως ενδέχεται να μην καλυφθούν όλα τα κενά Δασκάλων ΠΕ70 που θα δηλωθούν στο σύστημα, καθώς ο αριθμός των εκπαιδευτικών που έχουν απομείνει στους Πίνακες δεν επαρκεί.

Τι λέει ο ΠΑΣΑΔ

Σύμφωνα με τον Πανελλήνιο Σύλλογο Αναπληρωτών Δασκάλων (ΠΑΣΑΔ) και λόγω αυτού του προβλήματος, για τα ΖΕΠ είχαν εγκριθεί 1014 προσλήψεις αλλά αντ’ αυτών έγιναν 943.

Κατά τον ΠΑΣΑΔ το πρόβλημα της έλλειψης εκπαιδευτικών στους Πίνακες έγκειται αφενός στο σύστημα των κλειστών (για 2+1 χρόνια) πινάκων, αλλά και στη στρεβλή εφαρμογή του θεσμού των αναπληρωτών.

Για τον Σύλλογο αποτελούν αδήριτη ανάγκη οι περαιτέρω διορισμοί και το άμεσο άνοιγμα των πινάκων, ώστε οι εκπαιδευτικοί που για διάφορους λόγους βρέθηκαν στην ανεργία να μπορέσουν να ενισχύσουν το εκπαιδευτικό σύστημα σε αυτή την έκτακτη συνθήκη.

Κενά Φιλολόγων ΕΑΕ

Εν αναμονή των προσλήψεων αναπληρωτών στην Παράλληλη Στήριξη και στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευσης (ΕΑΕ) στα πλαίσια της Γ Φάσης, η Πρωτοβουλία Φιλολόγων Εδικής Αγωγής κοινοποίησε αναλυτικό Πίνακα με τα κενά στην Παράλληλη Στήριξη και στα Τμήματα Ενταξης – ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Δείτε επίσης

Ωράριο ΕΕΠ – ΕΒΠ: Σε ΣΜΕΑΕ και Γενικά σχολεία | Διευκρινίσεις 

Οδηγός εκπαιδευτικού-ΕΕΠ-ΕΒΠ 2022: Νομοθεσία-Λειτουργία Α/θμιας και Β/θμιας-Νεοδιόριστοι-Αναπληρωτές 

Οδηγός ΕΕΠ-ΕΒΠ 2022: Η ταυτότητα των κλάδων-Δομές απασχόλησης-Καθηκοντολόγια-Ιστορική αναδρομή 

Αύξηση μισθού εκπαιδευτικών την επόμενη τετραετία σύμφωνα με την Υπουργό Παιδείας Νίκη Κεραμέως

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση