Τετάρτη, 22 Σεπτεμβρίου 2021

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Αποφάσεις πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών-ΕΕΠ-ΕΒΠ για το 2020-21 Α Φάση, στη Διαύγεια

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +
Αποφάσεις πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών-ΕΕΠ-ΕΒΠ για το 2020-21 Α Φάση, στη Διαύγεια: Δομές Ειδικής Αγωγής – ΚΕΣΥ & ΕΔΕΑΥ – Παράλληλη Στήριξη – Γενικά σχολεία.
Αποφάσεις πρόσληψης αναπληρωτών
Αποφάσεις πρόσληψης εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας σε Δομές ΕΑΕ
Πρόσληψη 610 εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, κλάδων/ειδικοτήτων Β/θμιας Εκπ/σης, ως προσωρινών αναπληρωτών πλήρους ωραρίου με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου, στο πλαίσιο υλοποίησης της Πράξης «Πρόγραμμα μέτρων εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2020-2021» (Κωδικός ΟΠΣ 5069633) για το διδακτικό έτος 2020-2021.
Πρόσληψη 619 εκπαιδευτικών κλάδων/ειδικοτήτων ΕΑΕ και γενικής εκπαίδευσης ως προσωρινών αναπληρωτών στο πλαίσιο υλοποίησης της Πράξης «Πρόγραμμα μέτρων εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2020-2021» (ΟΠΣ 5069633) για το διδακτικό έτος 2020-2021.
Πρόσληψη 112 εκπαιδευτικών Β/θμιας Εκπαίδευσης Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης κλάδων ΠΕ02, ΠΕ03 και ΠΕ04 ως προσωρινών αναπληρωτών με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου στα Κέντρα Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης (Κ.Ε.Σ.Υ.), στο πλαίσιο υλοποίησης της Πράξης «ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΩΝ ΔΟΜΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ 2020-2021» (ΟΠΣ 5069632) για το διδακτικό έτος 2020-2021
Πρόσληψη 158 εκπαιδευτικών κλάδων ΕΑΕ ως προσωρινών αναπληρωτών στο πλαίσιο υλοποίησης της Πράξης «ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΩΝ ΔΟΜΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ 2020-2021» (ΟΠΣ 5069632) για το διδακτικό έτος 2020-2021.
Αποφάσεις πρόσληψης εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας στη Γενική Εκπαίδευση
Πρόσληψη 7719 εκπαιδευτικών κλάδων/ειδικοτήτων γενικής εκπαίδευσης ως προσωρινών αναπληρωτών πλήρους και μειωμένου ωραρίου στο πλαίσιο υλοποίησης της Πράξης «ΕΝΙΑΙΟΣ ΤΥΠΟΣ ΟΛΟΗΜΕΡΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ 2020-2021» με Κωδικό ΟΠΣ 5069634 στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση 2014-2020» για το διδακτικό έτος 2020-2021
Πρόσληψη 3981 εκπαιδευτικών, κλάδων/ειδικοτήτων Β/θμιας Εκπαίδευσης, στη Γενική Εκπαίδευση, ως προσωρινών αναπληρωτών πλήρους ωραρίου με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου, για το διδακτικό έτος 2020-2021.
Πρόσληψη 12 εκπαιδευτικών κλάδου ΠΕ70-Δασκάλων γενικής εκπαίδευσης ως προσωρινών αναπληρωτών πλήρους ωραρίου με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου για το διδακτικό έτος 2020-2021.

Συμπλήρωση της αρ. πρωτ. 110768/Ε1/26-08-2020 (ΑΔΑ: ΨΤΛΘ46ΜΤΛΗ-Χ0Π) Απόφασης Πρόσληψης Αναπληρωτών Εκπαιδευτικών, στο πλαίσιο υλοποίησης της Πράξης «Ενίσχυση Προσχολικής Εκπαίδευσης, 2020-2021» με Κωδικό ΟΠΣ 5069631 στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση 2014-2020» για το διδακτικό έτος 2020-2021ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΟΡΙΣΜΩΝ-ΠΡΟΣΛΗΨΕΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Αποφάσεις πρόσληψης εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Παράλληλης Στήριξης

Πρόσληψη 4628 εκπαιδευτικών κλάδων ΕΑΕ ως προσωρινών αναπληρωτών πλήρους ωραρίου με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου στο πλαίσιο υλοποίησης της Πράξης «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2020-2021» (ΟΠΣ 5069645) για το διδακτικό έτος 2020-2021.

Πρόσληψη 940 εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, κλάδων/ειδικοτήτων Β/θμιας Εκπ/σης ΠΕ02, ΠΕ03 και ΠΕ04, ως προσωρινών αναπληρωτών πλήρους ωραρίου με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου, στο πλαίσιο υλοποίησης της Πράξης «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2020-2021» (Κωδικός ΟΠΣ 5069645)

Απόφάσεις πρόσληψης Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ)

Πρόσληψη 1.123 μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) ως προσωρινών αναπληρωτών στο πλαίσιο υλοποίησης της Πράξης «ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΩΝ ΔΟΜΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ 2020-2021» (ΟΠΣ 5069632) για το διδακτικό έτος 2020-2021

Πρόσληψη 865 μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) – Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) ως προσωρινών αναπληρωτών στο πλαίσιο υλοποίησης της Πράξης «Πρόγραμμα μέτρων εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2020-2021» (ΟΠΣ 5069633) για το διδακτικό έτος 2020-2021.

Πρόσληψη 772 μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) – Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ)ως προσωρινών αναπληρωτών εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης στο πλαίσιο Πράξεων Περιφερειακών Επιχειρησιακών Προγραμμάτων (ΠΕΠ) για το διδακτικό έτος 2020-2021
Πρόσληψη 1102 μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) – Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ)ως προσωρινών αναπληρωτών στο πλαίσιο της Πράξης «Πρόγραμμα Εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2020-2021» (ΟΠΣ 5069645) για το διδακτικό έτος 2020-2021.

Δείτε σχετικά

Προσλήψεις αναπληρωτών ΕΕΠ-ΕΒΠ 2020-21 Α Φάση | Ονόματα
Προσλήψεις αναπληρωτών Πρωτοβάθμιας 2020-21 Α Φάση | Ονόματα
Προσλήψεις αναπληρωτών Δευτεροβάθμιας 2020-21 Α Φάση | Ονόματα

Δείτε επίσης

Οδηγίες τοποθέτησης αναπληρωτών εκπαιδευτικών-ΕΕΠ-ΕΒΠ: Εντός 3 εργάσιμων ημερών
Εγκύκλιος πρόσληψης και τοποθέτησης αναπληρωτών εκπαιδευτικών-ΕΕΠ-ΕΒΠ
Δικαιολογητικά ανάληψης υπηρεσίας αναπληρωτών | Ενημερωτικό

Πριν φύγετε

Προσλήψεις ΕΕΠ-ΕΒΠ ανά κλάδο-Δομή και Πρόγραμμα για το 2020-21 | Πίνακας
Κατανομή προσλήψεων Δευτεροβάθμιας ανά δομή και ειδικότητα και ποσοστά κάλυψης κενών | Πίνακες
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

4 Σχόλια

  1. Μαντίρα σε

    Λείπει η απόφαση πρόσληψης Νηπιαγωγών ΠΕ60 Γενικής (Πράξης «Ενίσχυση Προσχολικής Εκπαίδευσης, 2020-2021»), γνωρίζετε γιατί δεν εμφανίζεται;

  2. Μαγδαληνή σε

    Κύριε Βούγια, εκτιμάτε πως θα γίνει σύντομα Β φάση; ευχαριστούμε για όλα!

Γράψτε μία απάντηση