Σάββατο, 15 Φεβρουαρίου 2025

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Αποφάσεις πρόσληψης 2022 Α Φάσης εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Αποφάσεις πρόσληψης 2022 Α Φάσης εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης – Οπως δημοσιεύθηκαν στη Διαύγεια από το Υπουργείο Παιδείας

Αποφάσεις πρόσληψης 2022 Α Φάσης

Τις Αποφάσεις πρόσληψης της Α Φάσης προσλήψεων αναπληρωτών εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κοινοποίησε το ΥΠΑΙΘ.

Αναλυτικά

Πρόσληψη 4481 εκπαιδευτικών, κλάδων/ειδικοτήτων Β/θμιας Εκπαίδευσης, στη Γενική Εκπαίδευση, ως προσωρινών αναπληρωτών, με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου, για το διδακτικό έτος 2022-2023.

Δείτε την Απόφαση ΕΔΩ

Πρόσληψη 1500 εκπαιδευτικών, κλάδων/ειδικοτήτων Β/θμιας Εκπαίδευσης, στη Γενική Εκπαίδευση, ως προσωρινών αναπληρωτών πλήρους ωραρίου με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου, για το διδακτικό έτος 2022-2023.

Δείτε την Απόφαση ΕΔΩ

Πρόσληψη 254 εκπαιδευτικών κλάδου ΠΕ79.01/ΤΕ16 Μουσικής, ως προσωρινών αναπληρωτών πλήρους ή μειωμένου ωραρίου με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου στα Μουσικά Σχολεία στο πλαίσιο υλοποίησης της Πράξης «Υποστήριξη Αναβάθμισης της Μουσικής Εκπαίδευσης των Μουσικών Σχολείων 2022-2023» (Κωδικός ΟΠΣ 5131889).

Δείτε την Απόφαση ΕΔΩ

Πρόσληψη 806 εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, κλάδων/ειδικοτήτων Β/θμιας Εκπ/σης, ως προσωρινών αναπληρωτών πλήρους ωραρίου με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου, στο πλαίσιο υλοποίησης του έργου «Υποστήριξη ενιαίας συστηματικής φοίτησης και συμπερίληψης στην εκπαίδευση μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (ΣΜΕΑΕ + ΤΕ), σχολικό έτος 2022-2023», για το σχολ. έτος 2022-2023.

Δείτε την Απόφαση ΕΔΩ

Πρόσληψη 1262 εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, κλάδων/ειδικοτήτων Β/θμιας Εκπ/σης ΠΕ02, ΠΕ03 και ΠΕ04, ως προσωρινών αναπληρωτών πλήρους ωραρίου με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου, στο πλαίσιο υλοποίησης της Πράξης «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2022-2023» (Κωδικός ΟΠΣ 5184989) για το σχολ. έτος 2022-2023.

Δείτε την Απόφαση ΕΔΩ

Πρόσληψη 132 εκπαιδευτικών Β/θμιας Εκπαίδευσης Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης κλάδων ΠΕ02, ΠΕ03 και ΠΕ04 ως προσωρινών αναπληρωτών με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου στα Κέντρα Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.), στο πλαίσιο υλοποίησης της Πράξης «Πρόγραμμα ανάπτυξης και ενδυνάμωσης διεπιστημονικών συμβουλευτικών και υποστηρικτικών δομών για την ένταξη και συμπερίληψη στην εκπαίδευση μαθητών/τριων με αναπηρία ή/και εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2022-2023» (Κωδικός ΟΠΣ 5184992), για το σχολ. έτος 2022-2023.

Δείτε την Απόφαση ΕΔΩ

Πρόσληψη 16 εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας γενικής εκπαίδευσης ως προσωρινών αναπληρωτών με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου για το διδακτικό έτος 2022-2023

Δείτε την Απόφαση ΕΔΩ

Πρόσληψη 920 εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης και γενικής εκπαίδευσης ως προσωρινών αναπληρωτών στο πλαίσιο υλοποίησης της Πράξης «Υποστήριξη Ενιαίας Συστηματικής Φοίτησης Και Συμπερίληψης Στην Εκπαίδευση Μαθητών Με Αναπηρία ή και Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες (ΣΜΕΑΕ + ΤΕ), σχολικό έτος 2022-2023» (ΣΑΕ 2022ΣΕ44520000)

Δείτε την Απόφαση ΕΔΩ

Πρόσληψη 6.203 εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας γενικής εκπαίδευσης ως προσωρινών αναπληρωτών στο πλαίσιο υλοποίησης της Πράξης «Υποστήριξη Λειτουργίας Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου και Επέκταση Λειτουργίας Ολοήμερου Δημοτικού, Σχολικό Έτος 2022-2023» ( ΣΑΕ 2022ΣΕ44520002)

Δείτε την Απόφαση ΕΔΩ

Εκπτωση σε εισιτήρια

Οι Αποφάσεις πρόσληψης θα χρειασθούν μεταξύ άλλων και για την έκδοση ακτοπολοϊκών εισιτηρίων με έκπτωση.

Συγκεκριμένα ακτοπλοϊκές εταιρείες θα προσφέρουν έκπτωση έως 50% στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια των αναπληρωτών εκπαιδευτικών που θα στελεχώσουν τις δομές εκπαίδευσης των νησιών της χώρας, για το σχολικό έτος 2022-2023., καθώς και των οχημάτων τους (ΙΧ και δίκυκλα), για το διάστημα από 04 έως και 08.09.2022.

Απαραίτητα δικαιολογητικά για την παροχή της έκπτωσης στην έκδοση των εισιτηρίων είναι η επίδειξη της Υπουργικής Απόφασης που αναφέρει την πρόσληψή τους καθώς και η Αστυνομική τους ταυτότητα.

Αίτηση-δήλωση αναπληρωτών

Την Παρασκευή 2 Σεπτεμβρίου 2022, θα πρέπει να υποβληθεί από τον αναπληρωτή Αίτηση-Δήλωση με σειρά προτιμήσεων στο ΟΠΣΥΔ για τοποθέτηση, για όλες τις διαθέσιμες σχολικές μονάδες.

Οι αναπληρωτές που δεν θα εκδηλώσουν το ενδιαφέρον τους για τις σχολικές μονάδες θα τοποθετηθούν στις εναπομείνασες αυτόματα από το σύστημα.

Ο αναπληρωτής Θα πληροφορηθεί μέσω γραπτού μηνύματος SMS τη σχολική μονάδα τοποθέτησής του, στην οποία θα πρέπει να μεταβεί για να αναλάβει υπηρεσία.

Ανάληψη υπηρεσίας

Η προθεσμία ανάληψης υπηρεσίας στις σχολικές μονάδες/ΚΕΔΑΣΥ είναι από τη Δευτέρα 5 έως και την Τρίτη 6 Σεπτεμβρίου 2022.

Δείτε αναλυτικά

Προσλήφθηκα ως αναπληρωτής, τι κάνω μετά το SMS που έλαβα: Ερωτήσεις και απαντήσεις 

Δείτε σχετικά

Προσλήψεις αναπληρωτών 2022: Η διαδικασία μετά την ανακοίνωση των ονομάτων σε 10 απλά βήματα 

Ποινές αναπληρωτών όταν δεν αναλαμβάνουν υπηρεσία ή παραιτούνται | Οι 4 περιπτώσεις 

Τοποθέτηση αναπληρωτών σε σχολικές μονάδες-ΚΕΔΑΣΥ: Κριτήρια-Παράθεση νομοθεσίας 

Τι ισχύει για την ανάληψη υπηρεσίας και την έναρξη μισθοδοσίας –Προϋπηρεσία αναπληρωτών: Από πότε προσμετράται

Ρύθμιση θεμάτων πρόσληψης και τοποθέτησης αναπληρωτών-Υπουργική Απόφαση

Φάκελος αναπληρωτή εκπαιδευτικού-ΕΕΠ-ΕΒΠ: Πίνακες με τα δικαιολογητικά που πρέπει να περιλαμβάνει 

Εκπτώσεις ακτοπλοϊκών εισιτηρίων αναπληρωτών έως 50% από 04 έως και 08.09.2022 

Δείτε επίσης

Οδηγός εκπαιδευτικού-ΕΕΠ-ΕΒΠ 2022: Νομοθεσία-Λειτουργία Α/θμιας και Β/θμιας-Νεοδιόριστοι-Αναπληρωτές 

Οδηγός ΕΕΠ-ΕΒΠ 2022: Η ταυτότητα των κλάδων-Δομές απασχόλησης-Καθηκοντολόγια-Ιστορική αναδρομή 

Προσλήψεις από προσωρινούς πίνακες: Τι προβλέπεται, όταν θα εκδοθούν οριστικοί, για όσους δεν θα δικαιούνται πρόσληψη 

Ασκηση ιδιωτικού έργου: Γνωμοδοτήσεις ΝΣΚ για 10ωρο και εμπορική ιδιότητα-Αμοιβές | Παράθεση νομοθεσίας

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply