Τρίτη, 18 Ιανουαρίου 2022

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Αποφάσεις πρόσληψης 286 αναπληρωτών τρίμηνων συμβάσεων covid 2021-22

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Αποφάσεις πρόσληψης 286 αναπληρωτών τρίμηνων συμβάσεων covid για το διδακτικό έτος 2021-2022, όπως αναρτήθηκαν στη Διαύγεια.

Πρόσληψη 11 εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας ειδικής αγωγής

και εκπαίδευσης και γενικής εκπαίδευσης ως προσωρινών αναπληρωτών με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου για την κάλυψη των λειτουργικών αναγκών, οι οποίες προκύπτουν από λόγους συναφείς με τη διάγνωση, μετάδοση και διασπορά του κορωνοϊού COVID-19, σε δομές ΕΑΕ, για το διδακτικό έτος 2021-2022, σε εφαρμογή του άρθρου 111 του ν.4821/2021 (Α΄ 134)

Δείτε την Απόφαση στη Διαύγεια ΕΔΩ

Πρόσληψη 172 εκπαιδευτικών, κλάδων/ειδικοτήτων Β/θμιας Εκπαίδευσης,

στη Γενική Εκπαίδευση, ως προσωρινών αναπληρωτών, με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου, με συμβαση τρίμηνης διάρκειας, για την κάλυψη λειτουργικών κενών τα οποία προκύπτουν από λόγους συναφείς με τη μετάδοση και διασπορά του νέου κορωνοϊού COVID-19, για το διδακτικό έτος 2021-2022, σε εφαρμογή του άρθρου 111 του ν.4821/2021 (Α΄ 134), όπως ισχύει.

Δείτε την Απόφαση στη Διαύγεια ΕΔΩ

Πρόσληψη μιας (1) εκπαιδευτικού, κλάδου ΠΕ02,

ως προσωρινής αναπληρώτριας, με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου, με συμβαση τρίμηνης διάρκειας, για την κάλυψη λειτουργικών αναγκών της εξειδικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες τα οποία προκύπτουν από λόγους συναφείς με τη μετάδοση και διασπορά του νέου κορωνοϊού COVID-19, για το διδακτικό έτος 2021-2022, σε εφαρμογή του άρθρου 111 του ν.4821/2021 (Α΄ 134), όπως ισχύει.

Δείτε την Απόφαση στη Διαύγεια ΕΔΩ

Πρόσληψη 14 εκπαιδευτικών, κλάδων/ειδικοτήτων Β/θμιας Εκπαίδευσης,

ως προσωρινών αναπληρωτών, με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου, με συμβαση τρίμηνης διάρκειας, για την κάλυψη λειτουργικών αναγκών της εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες τα οποία προκύπτουν από λόγους συναφείς με τη μετάδοση και διασπορά του νέου κορωνοϊού COVID-19, για το διδακτικό έτος 2021-2022, σε εφαρμογή του άρθρου 111 του ν.4821/2021 (Α΄ 134), όπως ισχύει.

Δείτε την Απόφαση στη Διαύγεια ΕΔΩ

Πρόσληψη 85 εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας γενικής εκπαίδευσης

ως προσωρινών αναπληρωτών με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου για την κάλυψη των λειτουργικών αναγκών, οι οποίες προκύπτουν από λόγους συναφείς με τη διάγνωση, μετάδοση και διασπορά του κορωνοϊού COVID-19, για το διδακτικό έτος 2021-2022, σε εφαρμογή του άρθρου 111 του ν.4821/2021 (Α΄ 134)

Δείτε την Απόφαση στη Διαύγεια ΕΔΩ

Πρόσληψη 3 μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού,

ως προσωρινών αναπληρωτών, με σύμβαση τρίμηνης διάρκειας, για την κάλυψη λειτουργικών αναγκών σε Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, οι οποίες προκύπτουν από λόγους συναφείς με τη μετάδοση και διασπορά του νέου κορωνοϊού COVID-19, για το διδακτικό έτος 2021-2022, σε εφαρμογή του άρθρου 111 του ν. 4821/2021 (Α΄ 134), όπως ισχύει

Δείτε την Απόφαση στη Διαύγεια ΕΔΩ

Δείτε σχετικά

Ανακοινοποίηση πρόσληψης ΠΕ89.02 και ΕΒΠ αναπληρωτών τρίμηνης σύμβασης covid
Ανακοινοποίηση πινάκων πρόσληψης αναπληρωτών τρίμηνης διάρκειας κλάδου ΠΕ89.02

Δείτε επίσης

Αιτήσεις εκπαιδευτικών Ενισχυτικής 2021-22: Από Δευτέρα, 29.11 έως και Πέμπτη 2.12.2021
Κεραμέως στην ΕΡΤ: Καμία συζήτηση για κλείσιμο σχολείων-Τι είπε για τον χωρισμό τμημάτων
Γονείς-“αρνητές”: Ποινικές κυρώσεις σε όσους αρνούνται να στείλουν τα παιδιά τους σχολείο
Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο: Εντόπισε θέματα κατάχρησης ή παραβίασης πνευματικών δικαιωμάτων | Οδηγίες

Πριν φύγετε

Οδηγίες παρακολούθησης Ημερίδων Ειδικής Αγωγής από το ΙΕΠ
Σύλλογος ΕΕΠ-ΕΒΠ Στερεάς Ελλάδας: Σημαντική Ανακοίνωση για Γενική Συνέλευση και Εκλογές
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση