Παρασκευή, 14 Ιουνίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Αποφάσεις πρόσληψης 521 εκπαιδευτικών Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης βάσει Ειδικής Προκήρυξης

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Αποφάσεις πρόσληψης 521 εκπαιδευτικών Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση και στη Γενική Εκπαίδευση, βάσει Ειδικής Προκήρυξης κάλυψης λειτουργικών κενών.

Αποφάσεις πρόσληψης 521 εκπαιδευτικών

Δημοσιεύθηκαν στη Διαύγεια από το ΥΠΑΙΘΑ οι Αποφάσεις πρόσληψης με τα ονόματα των 521 προσληφθέντων εκπαιδευτικών Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης, στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση καθώς και στη Γενική Εκπαίδευση, ως προσωρινών αναπληρωτών, με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου, για το διδακτικό έτος 2023-2024, βάσει Ειδικής Προκήρυξης κάλυψης λειτουργικών κενών [άρθρο 86 του ν. 4547/2018 (Α΄ 102), όπως ισχύει].

Πόσες θέσεις της Ειδικής Προκήρυξης καλύφθηκαν

Από τις 1.011 συνολικά θέσεις που διατέθηκαν καλύφθηκαν οι 519 (επίσης έγινε και 1 πρόσληψη στη Σιβιτανίδειο και 1 στο πλαίσιο υλοποίησης της Πράξης «Υποστήριξη εγγραμματισμών και κοινωνικοσυναισθηματικής ανάπτυξης μαθητών Επαγγελματικής Εκπαίδευσης). Πιο αναλυτικά από τις 654 θέσεις ΕΑΕ που διατέθηκαν καλύφθηκαν οι 218 και από τις 357 Γενικής Αγωγής καλύφθηκαν οι 301.

Αναλυτικά προσλήφθηκαν

Στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση:

α) 158 εκπαιδευτικoί στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (ΕΑΕ) και

β) 88 εκπαιδευτικοί στη Γενική Εκπαίδευση.

Στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση:

α) 60 εκπαιδευτικοί στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (ΕΑΕ) και

β) 213 εκπαιδευτικοί στη Γενική Εκπαίδευση.

Επιπλέον, διατίθενται για πρόσληψη ως προσωρινοί αναπληρωτές στη Σιβιτανίδειο Δημόσια Σχολή Τεχνών και Επαγγελμάτων, με απόφαση του οικείου Διοικητικού Συμβουλίου, μία (1) εκπαιδευτικός, κλάδου ΠΕ89.01, για την Γενική Εκπαίδευση και ένας (1) εκπαιδευτικός, κλάδου ΠΕ03, στο πλαίσιο υλοποίησης της Πράξης «Υποστήριξη εγγραμματισμών και κοινωνικοσυναισθηματικής ανάπτυξης μαθητών Επαγγελματικής Εκπαίδευσης».

Οι προσλαμβανόμενοι οφείλουν να παρουσιαστούν και να αναλάβουν υπηρεσία από την Τρίτη 9 έως και την Τετάρτη 10 Ιανουαρίου 2024, απευθείας στην σχολική μονάδα πρόσληψής τους. Εάν τοποθετούνται σε περισσότερες από μία σχολικές μονάδες, η ανάληψη υπηρεσίας λαμβάνει χώρα στη σχολική μονάδα όπου θα παρέχονται οι περισσότερες ώρες διδασκαλίας.

_____________________________

Δείτε τις Αποφάσεις με τα ονόματα των προσληφθέντων όπως δημοσιεύθηκαν στη Διαύγεια

Πρόσληψη εκπαιδευτικού Γενικής Εκπαίδευσης κλάδου ΠΕ70 Δασκάλων, ως προσωρινού αναπληρωτή πλήρους ωραρίου με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου για τις ανάγκες των Τάξεων Υποδοχής-Ζ.Ε.Π, στο πλαίσιο υλοποίησης του έργου «Αναδιαμόρφωση και υποστήριξη των Τάξεων Υποδοχής και ΔΥΕΠ, σχολικά έτη 2023-2026», με κωδικό ΟΠΣ: 6001589, του Τομεακού Προγράμματος: «Ανθρώπινο Δυναμικό και Κοινωνική Συνοχή», του ΕΣΠΑ 2021-2027, για το σχολικό έτος 2023-2024 – ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Πρόσληψη 4 εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Γενικής Εκπαίδευσης ως προσωρινών αναπληρωτών/τριών με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου για τις ανάγκες των ΔΥΕΠ, στο πλαίσιο υλοποίησης του έργου «Αναδιαμόρφωση και υποστήριξη των Τάξεων Υποδοχής και ΔΥΕΠ, σχολικά έτη 2023-2026», με κωδικό ΟΠΣ: 6001589, του Τομεακού Προγράμματος: «Ανθρώπινο Δυναμικό και Κοινωνική Συνοχή», του ΕΣΠΑ 2021-2027, για το σχολικό έτος 2023-2024 – ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Πρόσληψη 29 εκπαιδευτικών κλάδου ΠΕ06 Αγγλικής ως προσωρινών αναπληρωτών/τριών στο πλαίσιο υλοποίησης της Πράξης «Εισαγωγή της αγγλικής γλώσσας στην προσχολική εκπαίδευση» με Κωδικό ΟΠΣ 6001982 και ένταξη στο Πρόγραμμα «Ανθρώπινο Δυναμικό και Κοινωνική Συνοχή 2021-2027» – ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Πρόσληψη 9 εκπαιδευτικών κλάδου ΠΕ60 Νηπιαγωγών ως προσωρινών αναπληρωτών στο πλαίσιο υλοποίησης της Πράξης «Υποστήριξη Λειτουργίας Ολοήμερου Νηπιαγωγείου και Επέκταση της Λειτουργίας του» με Κωδικό ΟΠΣ6001764 και ένταξη στο Πρόγραμμα «Ανθρώπινο Δυναμικό και Κοινωνική Συνοχή 2021-2027» – ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Πρόσληψη 45 εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας γενικής εκπαίδευσης ως προσωρινών αναπληρωτών στο πλαίσιο υλοποίησης της Πράξης «ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΟΛΟΗΜΕΡΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΙ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΤΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ» με Κωδικό ΟΠΣ 6001774 και ένταξη στο Πρόγραμμα «Ανθρώπινο Δυναμικό και Κοινωνική Συνοχή 2021-2027» – ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Προσλήψεις 4 αναπληρωτών εκπαιδευτικών Β/θμιας Εκπ/σης, για απασχόληση στις Δομές Υποδοχής για την Εκπαίδευση των Προσφυγοπαίδων (ΔΥΕΠ) στο πλαίσιο υλοποίησης του έργου «Αναδιαμόρφωση και υποστήριξη των Τάξεων Υποδοχής και ΔΥΕΠ, σχολικά έτη 2023-2026» με κωδικό ΟΠΣ 6001589 του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανθρώπινο Δυναμικό και Κοινωνική Συνοχή 2021-2027», βάσει ειδικής προκήρυξης κάλυψης λειτουργικών κενών [άρθρο 86 του ν. 4547/2018 (Α’ 102), όπως ισχύει] για το διδακτικό έτος 2023-2024. – ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Πρόσληψη 4 εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΕΑΕ) και Γενικής Εκπαίδευσης, κλάδων Α/θμιας Εκπ/σης, ως προσωρινών αναπληρωτών πλήρους ωραρίου με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου, στο πλαίσιο υλοποίησης του έργου «Υποστήριξη ενιαίας συστηματικής φοίτησης και συμπερίληψης στην εκπαίδευση μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (ΣΜΕΑΕ + ΤΕ), σχολικά έτη 2022-2026» (ΟΠΣ:6001626), για το σχολικό έτος 2023-2024 – ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Προσλήψεις 17 αναπληρωτών εκπαιδευτικών Β/θμιας Εκπ/σης, για απασχόληση στις Τάξεις Υποδοχής – Ζώνες Εκπαιδευτικής Προτεραιότητας (ΤΥ-ΖΕΠ) στο πλαίσιο υλοποίησης του έργου «Αναδιαμόρφωση και υποστήριξη των Τάξεων Υποδοχής και ΔΥΕΠ, σχολικά έτη 2023-2026» με κωδικό ΟΠΣ 6001589 του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανθρώπινο Δυναμικό και Κοινωνική Συνοχή 2021-2027», βάσει ειδικής προκήρυξης κάλυψης λειτουργικών κενών [άρθρο 86 του ν. 4547/2018 (Α’ 102), όπως ισχύει], για το διδακτικό έτος 2023-2024. – ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Πρόσληψη 28 εκπαιδευτικών, κλάδων ΠΕ02 και ΠΕ03 ως προσωρινών αναπληρωτών για την Εναλλακτική Ενισχυτική Διδασκαλία, με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου, στο πλαίσιο υλοποίησης της Πράξης «Υποστήριξη εγγραμματισμών και κοινωνικοσυναισθηματικής ανάπτυξης μαθητών Επαγγελματικής Εκπαίδευσης» με κωδικό ΟΠΣ 6001947, του ΕΠ «Ανθρώπινο Δυναμικό και Κοινωνική Συνοχή 2021-2027», βάσει ειδικής προκήρυξης κάλυψης λειτουργικών κενών [άρθρο 86 του ν. 4547/2018 (Α’ 102), όπως ισχύει], για το διδακτικό έτος 2023-2024. – ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Πρόσληψη 154 εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης και Γενικής Εκπαίδευσης, κλάδων Π/θμιας Εκπ/σης ΠΕ60 και ΠΕ71/70, ως προσωρινών αναπληρωτών πλήρους ωραρίου, με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, για την εξειδικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (παράλληλη στήριξη), για το σχολικό έτος 2023-2024 – ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Πρόσληψη 164 εκπαιδευτικών, κλάδων/ειδικοτήτων Β/θμιας Εκπαίδευσης, στη Γενική Εκπαίδευση, ως προσωρινών αναπληρωτών με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου, βάσει ειδικής προκήρυξης κάλυψης λειτουργικών κενών [άρθρο 86 του ν. 4547/2018 (Α’ 102), όπως ισχύει], για το διδακτικό έτος 2023-2024. – ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Πρόσληψη 38 εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, κλάδων/ειδικοτήτων Β/θμιας Εκπ/σης ΠΕ02, ΠΕ03 και ΠΕ04, ως προσωρινών αναπληρωτών με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου, στην εξειδικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (παράλληλη στήριξη), βάσει ειδικής προκήρυξης κάλυψης λειτουργικών κενών [άρθρο 86 του ν. 4547/2018 (Α’ 102), όπως ισχύει], για το διδακτικό έτος 2023-2024. – ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Πρόσληψη 22 εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, κλάδων/ειδικοτήτων Β/θμιας Εκπ/σης, ως προσωρινών αναπληρωτών πλήρους ωραρίου με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου, για την υποστήριξη ενιαίας συστηματικής φοίτησης και συμπερίληψης στην εκπαίδευση μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (ΣΜΕΑΕ + ΤΕ), βάσει ειδικής προκήρυξης κάλυψης λειτουργικών κενών [άρθρο 86 του ν. 4547/2018 (Α’ 102), όπως ισχύει], για το διδακτικό έτος 2023-2024 – ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Δείτε επίσης

Ολες οι προσλήψεις αναπληρωτών έως σήμερα

Ποινές αναπληρωτών όταν δεν αναλαμβάνουν υπηρεσία ή παραιτούνται | Οι 4 περιπτώσεις 

Καθηκοντολόγια εκπαιδευτικών-ΕΕΠ-ΕΒΠ σε Σχολεία-ΚΕΔΑΣΥ-ΕΔΥ-Παράλληλη-Τ.Ε-Δ/ντων-Συμβ. Εκπ/σης-Συλλ. διδ/ντων 

Προγράμματα κοινωφελούς εργασίας και αναγνώριση προϋπηρεσίας για μισθολογική εξέλιξη | Τι ισχύει

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση