Παρασκευή, 8 Νοεμβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Αποφάσεις πρόσληψης Β Φάσης 2024-25: Εκπαιδευτικών Α/θμιας και Β/θμιας εκπαίδευσης

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Αποφάσεις πρόσληψης Β Φάσης 2024-25: Εκπαιδευτικών Α/θμιας και Β/θμιας εκπαίδευσης – Οπως δημοσιεύθηκαν στη Διαύγεια.

Αποφάσεις πρόσληψης Β Φάσης 2024-25

Δημοσιεύθηκαν στη Διαύγεια οι Αποφάσεις πρόσληψης εκπαιδευτικών Α/θμιας και Β/θμιας εκπαίδευσης στα πλαίσια της Β Φάσης προσλήψεων για το 2024-25.

Το ΥΠΑΙΘΑ πραγματοποίησε τη Δευτέρα 07.10.2024 8.763 προσλήψεις (από τις συνολικά προγραμματισμένες 9.246) αναπληρωτών εκπαιδευτικών Α’θμιας και Β’θμιας Εκπαίδευσης, στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση και στη Γενική Εκπαίδευση για το διδακτικό έτος 2024-2025 – Δείτε αναλυτικά ΕΔΩ 

Ημερομηνίες τρέχουσας φάσης πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης:

• Αίτηση-Δήλωση προτιμήσεων στο ΟΠΣΥΔ για τοποθέτηση σε σχολικές μονάδες από τους υποψηφίους την Τετάρτη 9 Οκτωβρίου 2024.

• Προθεσμία ανάληψης υπηρεσίας από την Παρασκευή 11 έως και την Δευτέρα 14 Οκτωβρίου 2024 στις σχολικές μονάδες, στα ΚΕΔΑΣΥ και στη Σιβιτανίδειο ανά περίπτωση πρόσληψης. Εάν τοποθετούνται σε περισσότερες από μία σχολικές μονάδες, η ανάληψη υπηρεσίας λαμβάνει χώρα στη σχολική μονάδα όπου θα παρέχονται οι περισσότερες ώρες διδασκαλίας.

Οι αναπληρωτές θα πληροφορηθούν μέσω γραπτού μηνύματος SMS για τη σχολική μονάδα/ΚΕΔΑΣΥ ανάληψης υπηρεσίας την Πέμπτη 10 Οκτωβρίου 2024.

Οι Αποφάσεις πρόσληψης 

Πρόσληψη 1.667 εκπαιδευτικών, κλάδων/ειδικοτήτων Β/θμιας Εκπαίδευσης, στη Γενική Εκπαίδευση, ως προσωρινών αναπληρωτών με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου, για το διδακτικό έτος 2024-2025.

Δείτε την Απόφαση ΕΔΩ

Πρόσληψη 52 εκπαιδευτικών κλάδων/ειδικοτήτων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ως προσωρινών αναπληρωτών/τριών στο πλαίσιο υλοποίησης της Πράξης «ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΟΛΟΗΜΕΡΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΙ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΤΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ» με Κωδικό ΟΠΣ 6001774 και ένταξη στο Πρόγραμμα «Ανθρώπινο Δυναμικό και Κοινωνική Συνοχή 2021-2027» για τη λειτουργία των Πειραματικών Σχολείων για το σχολικό έτος 2024-2025

Δείτε την Απόφαση ΕΔΩ

Πρόσληψη 1491 εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Γενικής Εκπαίδευσης ως προσωρινών αναπληρωτών/τριών στο πλαίσιο υλοποίησης της Πράξης «ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΟΛΟΗΜΕΡΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΙ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΤΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ» με Κωδικό ΟΠΣ 6001774 και ένταξη στο Πρόγραμμα «Ανθρώπινο Δυναμικό και Κοινωνική Συνοχή 2021-2027» για το σχολικό έτος 2024-2025

Δείτε την Απόφαση ΕΔΩ

Πρόσληψη 10 εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΕΑΕ) κλάδων ΠΕ60/61 και ΠΕ70/71 ως προσωρινών αναπληρωτριών πλήρους ωραρίου, με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου στα Κέντρα Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.), για το σχολικό έτος 2024-2025

Δείτε την Απόφαση ΕΔΩ

Πρόσληψη 13 εκπαιδευτικών κλάδου ΠΕ60 Νηπιαγωγών ως προσωρινών αναπληρωτών στο πλαίσιο υλοποίησης της Πράξης «Υποστήριξη Λειτουργίας Ολοήμερου Νηπιαγωγείου και Επέκταση της Λειτουργίας του» με Κωδικό ΟΠΣ6001764 και ένταξη στο Πρόγραμμα «Ανθρώπινο Δυναμικό και Κοινωνική Συνοχή 2021-2027» για τη λειτουργία των Πειραματικών Σχολείων για το σχολικό έτος 2024-2025

Δείτε την Απόφαση ΕΔΩ

Πρόσληψη 96 εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Γενικής Εκπαίδευσης ως προσωρινών αναπληρωτών με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου για τις ανάγκες των ΔΥΕΠ, στο πλαίσιο υλοποίησης του έργου «Αναδιαμόρφωση και υποστήριξη των Τάξεων Υποδοχής και ΔΥΕΠ, σχολικά έτη 2023-2026», με κωδικό ΟΠΣ: 6001589, του Τομεακού Προγράμματος: «Ανθρώπινο Δυναμικό και Κοινωνική Συνοχή», του ΕΣΠΑ 2021-2027, για το σχολικό έτος 2024-2025

Δείτε την Απόφαση ΕΔΩ

Πρόσληψη 839 εκπαιδευτικών Γενικής Εκπαίδευσης κλάδου ΠΕ70 Δασκάλων, ως προσωρινών αναπληρωτών πλήρους ωραρίου με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου για τις ανάγκες των Τάξεων Υποδοχής-Ζ.Ε.Π, στο πλαίσιο υλοποίησης του έργου «Αναδιαμόρφωση και υποστήριξη των Τάξεων Υποδοχής και ΔΥΕΠ, σχολικά έτη 2023-2026», με κωδικό ΟΠΣ: 6001589, του Τομεακού Προγράμματος: «Ανθρώπινο Δυναμικό και Κοινωνική Συνοχή», του ΕΣΠΑ 2021-2027, για το σχολικό έτος 2024-2025

Δείτε την Απόφαση ΕΔΩ

Πρόσληψη 163 εκπαιδευτικών κλάδου ΠΕ06 Αγγλικής ως προσωρινών αναπληρωτών/τριών μειωμένου ωραρίου, στο πλαίσιο υλοποίησης της Πράξης «Εισαγωγή της αγγλικής γλώσσας στην προσχολική εκπαίδευση» με Κωδικό ΟΠΣ 6001982 και ένταξη στο Πρόγραμμα «Ανθρώπινο Δυναμικό και Κοινωνική Συνοχή 2021-2027» για το σχολικό έτος 2024-2025

Δείτε την Απόφαση ΕΔΩ

Πρόσληψη 13 εκπαιδευτικών, κλάδου ΠΕ70 Δασκάλων, στη Γενική Εκπαίδευση, για την κάλυψη των αναγκών των Δημοτικών Σχολείων, ως προσωρινών αναπληρωτών/τριών, με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, για το σχολικό έτος 2024-2025

Δείτε την Απόφαση ΕΔΩ

Πρόσληψη 527 εκπαιδευτικών κλάδου ΠΕ60 Νηπιαγωγών ως προσωρινών αναπληρωτών/τριών πλήρους ωραρίου, στο πλαίσιο υλοποίησης της Πράξης «Υποστήριξη Λειτουργίας Ολοήμερου Νηπιαγωγείου και Επέκταση της Λειτουργίας του» με Κωδικό ΟΠΣ6001764 και ένταξη στο Πρόγραμμα «Ανθρώπινο Δυναμικό και Κοινωνική Συνοχή 2021-2027» για το σχολικό έτος 2024-2025

Δείτε την Απόφαση ΕΔΩ

Πρόσληψη 1.385 εκπαιδευτικών, κλάδων/ειδικοτήτων Β/θμιας Εκπαίδευσης, στη Γενική Εκπαίδευση, ως προσωρινών αναπληρωτών με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου, για το διδακτικό έτος 2024-2025.

Δείτε την Απόφαση ΕΔΩ

Πρόσληψη εκπαιδευτικού Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΕΑΕ), κλάδου ΠΕ70/71ΕΑΕ ως προσωρινού αναπληρωτή πλήρους ωραρίου με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου, στο πλαίσιο υλοποίησης του έργου «Υποστήριξη ενιαίας συστηματικής φοίτησης και συμπερίληψης στην εκπαίδευση μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (ΣΜΕΑΕ+ΤΕ), σχολικά έτη 2022-2026» (ΟΠΣ:6001626), για το σχολικό έτος 2024-2025 για τις λειτουργικές ανάγκες των Πειραματικών Σχολείων

Δείτε την Απόφαση ΕΔΩ

Προσλήψεις 18 αναπληρωτών εκπαιδευτικών Β/θμιας Εκπ/σης, για απασχόληση στις Δομές Υποδοχής για την Εκπαίδευση των Προσφυγοπαίδων (ΔΥΕΠ) στο πλαίσιο υλοποίησης του έργου «Αναδιαμόρφωση και υποστήριξη των Τάξεων Υποδοχής και ΔΥΕΠ, σχολικά έτη 2023-2026» με κωδικό ΟΠΣ 6001589 του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση 2014-2020», για το σχολικό έτος 2024-2025.

Δείτε την Απόφαση ΕΔΩ

Προσλήψεις 352 αναπληρωτών εκπαιδευτικών Β/θμιας Εκπ/σης, για απασχόληση στις Τάξεις Υποδοχής – Ζώνες Εκπαιδευτικής Προτεραιότητας (ΤΥ-ΖΕΠ) στο πλαίσιο υλοποίησης του έργου «Αναδιαμόρφωση και υποστήριξη των Τάξεων Υποδοχής και ΔΥΕΠ, σχολικά έτη 2023-2026» με κωδικό ΟΠΣ 6001589 του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανθρώπινο Δυναμικό και Κοινωνική Συνοχή 2021-2027», για το διδακτικό έτος 2024-2025.

Δείτε την Απόφαση ΕΔΩ

Πρόσληψη 48 εκπαιδευτικών, κλάδων/ειδικοτήτων Β/θμιας Εκπαίδευσης, στα Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία Γενικής Εκπαίδευσης, ως προσωρινών αναπληρωτών με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου, για το διδακτικό έτος 2024-2025.

Δείτε την Απόφαση ΕΔΩ

Πρόσληψη 23 εκπαιδευτικών κλάδου/ειδικότητας ΠΕ79.01 Μουσικής, ως προσωρινών αναπληρωτών με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου στα Μουσικά Σχολεία στο πλαίσιο υλοποίησης της Πράξης «Υποστήριξη Αναβάθμισης της Μουσικής Εκπαίδευσης των Μουσικών Σχολείων» (Κωδικός ΟΠΣ 6001981), για το διδακτικό έτος 2024-2025.

Δείτε την Απόφαση ΕΔΩ

Πρόσληψη 753 εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, κλάδων ΠΕ70/71ΕΑΕ, ΠΕ 60/61ΕΑΕ και ΠΕ70 ως προσωρινών αναπληρωτών/τριών πλήρους ωραρίου, με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, για την εξειδικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (παράλληλη στήριξη), για το σχολικό έτος 2024-2025

Δείτε την Απόφαση ΕΔΩ

Πρόσληψη 11 εκπαιδευτικών Β/θμιας Εκπαίδευσης Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης κλάδων ΠΕ02 και ΠΕ03 ως προσωρινών αναπληρωτών με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου στα Κέντρα Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.), για το διδακτικό έτος 2024-2025.

Δείτε την Απόφαση ΕΔΩ

Πρόσληψη 765 εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, κλάδων/ειδικοτήτων Β/θμιας Εκπ/σης ΠΕ02, ΠΕ03 και ΠΕ04, ως προσωρινών αναπληρωτών με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου, στην εξειδικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (παράλληλη στήριξη), για το διδακτικό έτος 2024-2025.

Δείτε την Απόφαση ΕΔΩ

Πρόσληψη 269 εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, κλάδων/ειδικοτήτων Β/θμιας Εκπ/σης, ως προσωρινών αναπληρωτών με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου, στο πλαίσιο υλοποίησης του έργου «Υποστήριξη ενιαίας συστηματικής φοίτησης και συμπερίληψης στην εκπαίδευση μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (ΣΜΕΑΕ + ΤΕ), σχολικά έτη 2022-2026» (ΟΠΣ:6001626), για το διδακτικό έτος 2024-2025.

Δείτε την Απόφαση ΕΔΩ

Πρόσληψη 253 εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΕΑΕ), κλάδων/ειδικοτήτων Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπ/σης, ως προσωρινών αναπληρωτών/τριών πλήρους και μειωμένου ωραρίου με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου, στο πλαίσιο υλοποίησης του έργου «Υποστήριξη ενιαίας συστηματικής φοίτησης και συμπερίληψης στην εκπαίδευση μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (ΣΜΕΑΕ+ΤΕ), σχολικά έτη 2022-2026» (ΟΠΣ:6001626), για το σχολικό έτος 2024-2025

Δείτε την Απόφαση ΕΔΩ

Δείτε σχετικά

Β Φάση Πρωτοβάθμια 2024-25: Τα ονόματα των 4.211 προσληφθέντων εκπαιδευτικών 

Β Φάση Δευτεροβάθμια 2024-25: Τα ονόματα των 4.552 προσληφθέντων εκπαιδευτικών

Δείτε επίσης

Αποφάσεις πρόσληψης Α Φάσης 2024-25 αναπληρωτών εκπαιδευτικών Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης 

Ποινές αναπληρωτών όταν δεν αναλαμβάνουν υπηρεσία ή παραιτούνται | Οι 4 περιπτώσεις 

Ολα τα καθηκοντολόγια εκπ/κών-ΕΕΠ-ΕΒΠ-Σχολ. Νοσηλευτών-Συμβ. Εκπ/σης-Δ/ντών, σε σχολεία-ΚΕΔΑΣΥ-ΕΔΥ-Παράλληλη-Σύλλ. διδασκόντων 

Ωράριο εκπαιδευτικών και ΕΕΠ/ΕΒΠ σε Νηπιαγωγεία-Δημοτικά-Γυμνάσια-Λύκεια-ΚΕΔΑΣΥ-ΕΔΥ | Νομοθεσία 

Ποιες άδειες δικαιούνται εκπαιδευτικοί/ΕΕΠ/ΕΒΠ μόνιμοι-αναπληρωτές-νεοδιόριστοι-ΑμεΑ – Ποιος τις χορηγεί 

Σχολικές αργίες 2024-25 και αργίες σε πόλεις της Ελλάδας λόγω θρησκευτικών επετείων 

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση