Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Αποφάσεις πρόσληψης εκπαιδευτικών αναπληρωτών Α/θμιας και Β/θμιας για το 2021-22

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Αποφάσεις πρόσληψης εκπαιδευτικών αναπληρωτών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για το διδακτικό έτος 2021-2022.

Αποφάσεις πρόσληψης εκπαιδευτικών

Αναρτήθηκαν στη Διαύγεια από τη Διεύθυνση Διορισμών και Προσλήψεων Εκπαιδευτικού Προσωπικού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του ΥΠΑΙΘ, οι Αποφάσεις πρόσληψης των αναπληρωτών εκπαιδευτικών Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης για το διδακτικό έτος 2021-2022.

Αναλυτικά
Πρόσληψη 850 εκπαιδευτικών

πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης και γενικής εκπαίδευσης ως προσωρινών αναπληρωτών στο πλαίσιο υλοποίησης της Πράξης «Πρόγραμμα μέτρων εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2021-2022» (ΟΠΣ 5131503) για το διδακτικό έτος 2021-2022

ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΣΤΗ ΔΙΑΥΓΕΙΑ ΕΔΩ

Πρόσληψη 5575 εκπαιδευτικών

πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας γενικής εκπαίδευσης ως προσωρινών αναπληρωτών στο πλαίσιο υλοποίησης της Πράξης «ΕΝΙΑΙΟΣ ΤΥΠΟΣ ΟΛΟΗΜΕΡΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ 2021-2022» (ΟΠΣ 5131861) για το διδακτικό έτος 2021-2022

ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΣΤΗ ΔΙΑΥΓΕΙΑ ΕΔΩ

Πρόσληψη 16 εκπαιδευτικών

πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας γενικής εκπαίδευσης ως προσωρινών αναπληρωτών με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου για το διδακτικό έτος 2021-2022

ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΣΤΗ ΔΙΑΥΓΕΙΑ ΕΔΩ

Πρόσληψη 2290 εκπαιδευτικών

κλάδου ΠΕ60 Νηπιαγωγοί ως προσωρινών αναπληρωτών στο πλαίσιο υλοποίησης της Πράξης «Ενίσχυση Προσχολικής Εκπαίδευσης, 2021-2022» (ΟΠΣ 5131699) για το διδακτικό έτος 2021-2022

ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΣΤΗ ΔΙΑΥΓΕΙΑ ΕΔΩ

Πρόσληψη 465 εκπαιδευτικών

κλάδου ΠΕ06 Αγγλικής ως προσωρινών αναπληρωτών στο πλαίσιο υλοποίησης της Πράξης «Εισαγωγή της αγγλικής γλώσσας στην προσχολική εκπαίδευση» (ΟΠΣ 5131891) για το διδακτικό έτος 2021-2022

ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΣΤΗ ΔΙΑΥΓΕΙΑ ΕΔΩ

Πρόσληψη 5676 εκπαιδευτικών

πρωτοβάθμιας ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης και γενικής εκπαίδευσης ως προσωρινών αναπληρωτών στο πλαίσιο υλοποίησης της Πράξης «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για το σχολικό έτος 2021-2022» (ΟΠΣ 5131504) για το διδακτικό έτος 2021-2022

ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΣΤΗ ΔΙΑΥΓΕΙΑ ΕΔΩ

Πρόσληψη 173 εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης

ως προσωρινών αναπληρωτών στο πλαίσιο υλοποίησης της Πράξης «ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΩΝ ΔΟΜΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ 2021-2022» (ΟΠΣ 5131678) για το διδακτικό έτος 2021-2022

ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΣΤΗ ΔΙΑΥΓΕΙΑ ΕΔΩ

Πρόσληψη 3575 εκπαιδευτικών,

κλάδων/ειδικοτήτων Β/θμιας Εκπαίδευσης, στη Γενική Εκπαίδευση, ως προσωρινών αναπληρωτών πλήρους ωραρίου με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου, για το διδακτικό έτος 2021-2022.

ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΣΤΗ ΔΙΑΥΓΕΙΑ ΕΔΩ

Πρόσληψη 678 εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης,

κλάδων/ειδικοτήτων Β/θμιας Εκπ/σης, ως προσωρινών αναπληρωτών πλήρους ωραρίου με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου, στο πλαίσιο υλοποίησης της Πράξης «Πρόγραμμα μέτρων εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2021-2022» (Κωδικός ΟΠΣ 5131503), για το σχολ. έτος 2021-2022.

ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΣΤΗ ΔΙΑΥΓΕΙΑ ΕΔΩ

Πρόσληψη 906 εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης,

κλάδων/ειδικοτήτων Β/θμιας Εκπ/σης ΠΕ02, ΠΕ03 και ΠΕ04, ως προσωρινών αναπληρωτών πλήρους ωραρίου με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου, στο πλαίσιο υλοποίησης της Πράξης «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2021-2022» (Κωδικός ΟΠΣ 5131504) για το σχολ. έτος 2021-2022

ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΣΤΗ ΔΙΑΥΓΕΙΑ ΕΔΩ

Πρόσληψη 132 εκπαιδευτικών Β/θμιας Εκπαίδευσης Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης

κλάδων ΠΕ02, ΠΕ03 και ΠΕ04 ως προσωρινών αναπληρωτών με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου στα Κέντρα Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.), στο πλαίσιο υλοποίησης της Πράξης «ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΩΝ ΔΟΜΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ 2021-2022»» (Κωδικός ΟΠΣ 5131678), για το σχολ. έτος 2021-2022.

ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΣΤΗ ΔΙΑΥΓΕΙΑ ΕΔΩ

Πρόσληψη 202 εκπαιδευτικών κλάδου ΠΕ79 Μουσικής,
ως προσωρινών αναπληρωτών πλήρους ή μειωμένου ωραρίου με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου στα Μουσικά Σχολεία στο πλαίσιο υλοποίησης της Πράξης «Υποστήριξη Αναβάθμισης της Μουσικής Εκπαίδευσης των Μουσικών Σχολείων 2021-2022» (Κωδικός ΟΠΣ 5131899).
ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΣΤΗ ΔΙΑΥΓΕΙΑ ΕΔΩ

Δείτε

Προσλήψεις αναπληρωτών Πρωτοβάθμιας 2021-22 Α Φάση | Ονόματα
Προσλήψεις αναπληρωτών Δευτεροβάθμιας 2021-22 Α Φάση | Ονόματα
Αποφάσεις πρόσληψης ΕΕΠ-ΕΒΠ Α Φάση 2021-22: Αριθμοί αναλυτικά ανά κλάδο σε ΣΜΕΑΕ-ΚΕΔΑΣΥ-ΣΔΕΥ/ΚΕΔΑΣΥ-Παράλληλη

Δείτε επίσης

ΟΠΣΥΔ: Σύντομος οδηγός Δήλωσης Τοποθέτησης Αναπληρωτή | Video
Φάκελος αναπληρωτή εκπαιδευτικού-ΕΕΠ-ΕΒΠ: Τι πρέπει να συμπεριλαμβάνει-Δικαιολογητικά πρόσληψης-Μισθολογικά
Διαδικασία τοποθέτησης-ψηφιακής σύμβασης αναπληρωτών εκπαιδευτικών, ΕΕΠ-ΕΒΠ | ΦΕΚ
Αναπληρωτές-anaplirotes.gov.gr: Σε λειτουργία η εφαρμογή για υπογραφή της ψηφιακής σύμβασης
Πληρωμή αναπληρωτών 2021-22: Ο Οδηγός με όλες τις λεπτομέρειες-Υποδείγματα συμβάσεων-απουσιολογίων
Δικαιολογητικά πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών | Κατάλογος

Πριν φύγετε

Αναπληρωτές-προϋπηρεσία: Τέλος στην προσκόμιση δικαιολογητικών
Μοριοδότηση δυσπρόσιτων: Μόρια Μεταθέσεων-Κατηγορίες-Δυνατότητα αναζήτησης σχολείων-ΚΕΣΥ
Ολες οι περσινές προσλήψεις αναπληρωτών για το 2020-21
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση