Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Απόφαση για Κέντρα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης (ΚΠΕ): Διαδικασίες Στελέχωσης Καθήκοντα των Εκπαιδευτικών

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Απόφαση για Κέντρα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης (ΚΠΕ): Διαδικασίες Στελέχωσης και Καθήκοντα των Εκπαιδευτικών – Τροποποίηση.

Απόφαση για Κέντρα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης

Με την υπ. αριθμ. Φ7/104389/Δ7  –ΦΕΚ B 3392 – 13.08.2020 – Απόφαση της Υφυπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων κας Σοφίας Ζαχαράκη επέρχεται τροποποίηση της υπό στοιχεία 83691/Γ7/ 22-7-2011 απόφασης της Αναπληρώτριας Υπουργού Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων «Διαδικασίες Στελέχωσης και Καθήκοντα των Εκπαιδευτικών στα Κέντρα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης (ΚΠΕ)» (Β΄1981).

Αναλυτικά

1. Η υπό στοιχεία 83691/Γ7/22-7-2011 απόφαση της Αναπληρώτριας Υπουργού Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων τροποποιείται ως εξής:

α) Η περ. α΄ της παρ. 1 του άρθρου 1 αντικαθίσταται ως εξής:

«α) Σε κάθε Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης (ΚΠΕ) του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων αποσπώνται για τη στελέχωσή του συνολικά έως πέντε (5) εκπαιδευτικοί εκ των οποίων ο ένας τελεί χρέη Υπευθύνου λειτουργίας του ΚΠΕ και οι υπόλοιποι εκπαιδευτικοί αποτελούν την Παιδαγωγική Ομάδα του ΚΠΕ.

Ένας εκπαιδευτικός της Παιδαγωγικής Ομάδας του ΚΠΕ δύναται να ορίζεται ως Αναπληρωτής Υπεύθυνος».

β) Η περ. β΄ της παρ. 1 του άρθρου 1 καταργείται

γ) Στο άρθρο 1 προστίθεται παράγραφος 3 ως εξής: «3. Η διάρκεια της απόσπασης των εκπαιδευτικών είναι ένα(1) έτος.»

δ) Η παρ. 3 του άρθρου 2 αντικαθίσταται ως εξής:

«3. Οι υποψήφιοι για τις παραπάνω θέσεις απαιτείται να έχουν πτυχίο τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, πιστοποιη- μένη γνώση Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών και τουλάχιστον καλή γνώση μίας ξένης γλώσσας εκ των επισήμων γλωσσών της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Απονέμονται αξιολογικές μονάδες στη γνώση δύο (2) ξένων γλωσσών.»

ε) Το άρθρο 3 αντικαθίσταται ως εξής:

«Άρθρο 3: Κριτήρια Επιλογής Υποψηφίων

1.Τα γενικά κριτήρια επιλογής Υπευθύνων ΚΠΕ, Αναπληρωτών Υπευθύνων ΚΠΕ και μελών της Π.Ο. των ΚΠΕ διακρίνονται στις ακόλουθες κατηγορίες κριτηρίων:

Ι. Επιστημονικής και παιδαγωγικής κατάρτισης και συγκρότησης, που προκύπτουν από τα συνυποβαλλόμενα αποδεικτικά στοιχεία.

ΙΙ. Υπηρεσιακής κατάστασης, επιμορφωτικού έργου- άσκησης διοικητικών καθηκόντων, που προκύπτουν από τα συνυποβαλλόμενα αποδεικτικά στοιχεία.

2. Εξειδίκευση των γενικών κριτηρίων για την επιλογή Υπευθύνων ΚΠΕ, Αναπληρωτών Υπευθύνων και μελών της Π.Ο. των ΚΠΕ και αποτίμηση τους σε αξιολογικές μονάδες.

Δείτε τη συνέχεια στο ΦΕΚ B 3392 – 13.08.2020 Απόφαση για τα ΚΠΕ

 Δείτε σχετικά

Δελτίο Τύπου ΠΕΕΚΠΕ: Συμπλήρωση κενών θέσεων μελών Παιδαγωγικών Ομάδων ΚΠΕ και υπευθύνων
Νόμος 4713/2020-ΦΕΚ A 147/29.07.2020: Εκσυγχρονισμός της ιδιωτικής εκπαίδευσης και άλλες επείγουσες διατάξεις

Δείτε επίσης

Νέοι Διευθυντές Εκπαίδευσης: Τοποθετήθηκαν στις 116 Διευθύνσεις Εκπαίδευσης της χώρας | Ονόματα
8ο Συνέδριο ΠΕΕΚΠΕ διαδικτυακά: “Η Περιβαλλοντική Εκπαίδευση με στόχο την Αειφορία στην εποχή κλιματικής αλλαγής”
 Σενάρια ανοίγματος σχολείων: Η Γ.Γ. ΥΠΑΙΘ Α. Γκίκα και ο Γ.Γ. ΟΛΜΕ Β. Μπουντουλούλης στο MEGA Σαββατοκύριακο
Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply