Απόφαση αξιολόγησης: Η διαδικασία διενέργειας-Ρυθμίσεις ειδικότερων και λεπτομερειακών θεμάτων της ατομικής αξιολόγησης εκπαιδευτικών και μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
Απόφαση αξιολόγησης
Δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ Β 388/27-1-2023 η Κοινή Απόφαση υπ. αριθμ. πρωτ. 9950/ΓΔ5, της Υπουργού ΠΑΙΘ κας Ν. Κεραμέως και της Υφυπουργού ΠΑΙΘ κας. Ζ. Μακρή με τη ρύθμιση ειδικότερων και λεπτομερειακών θεμάτων σχετικά με την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και των μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, καθώς και τη διαδικασία διενέργειάς της.
Στην απόφαση περιλαμβάνονται τα παρακάτω άρθρα-ενότητες:
Άρθρο 1 – Σκοπός της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών και των μελών του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού και του Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού
Άρθρο 2 – Αρχές που διέπουν την αξιολογική διαδικασία.
Άρθρο 3 – Αξιολόγηση σε τετράβαθμη περιγραφική κλίμακα.
Άρθρο 4 – Πεδία και κριτήρια της αξιολόγησης του έργου των εκπαιδευτικών – ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ
Άρθρο 5 – Πεδία και κριτήρια αξιολόγησης του έργου των εκπαιδευτικών των Κέντρων Εκπαίδευσης για το Περιβάλλον και την Αειφορία και των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης
Άρθρο 6 – Πεδία και κριτήρια αξιολόγησης του έργου των μελών του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού των σχολικών μονάδων – ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ
Άρθρο 7 – Πεδία και κριτήρια αξιολόγησης του έργου των εκπαιδευτικών και των μελών του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού των Κέντρων Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης και των μελών του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού των Επιτροπών Διεπιστημονικής Υποστήριξης – ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ
Άρθρο 8 – Πεδία και κριτήρια αξιολόγησης του έργου των μελών του Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού των σχολικών μονάδων – ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ
Άρθρο 9 – Καταχώριση από τους αξιολογούμενους στοιχείων σε ηλεκτρονικό φάκελο – ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ
Άρθρο 10 – Έκθεση αυτοαξιολόγησης – ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ
Άρθρο 11 – Λεπτομερειακές ρυθμίσεις της διαδικασίας αξιολόγησης του έργου των εκπαιδευτικών ή των μελών του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού ή του Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού
Άρθρο 12 – Ενστάσεις
Άρθρο 13 – Μεταβατικές διατάξεις
Άρθρο 14 – Παραρτήματα – ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Α: ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΚΑΤ’ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΠΕΡ. Α) ΤΗΣ ΠΑΡ. 4 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 75 ΤΟΥ Ν. 4823/2021 – ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β: ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Ή ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ Ή ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Ή ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΜΕΛΕΤΗΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ ΑΠΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΤΗ ΕΚΘΕΣΗ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΩΝ ΑΞΙΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΥ
Άρθρο 15 – Έναρξη ισχύος
Δείτε σε μορφή pdf το ΦΕΚ Β 388/27-1-2023
Δείτε την Απόφαση και από εδώ
Τι γίνεται αν κριθεί “μη ικανοποιητικό” το έργο του εκπαιδευτικού ή ΕΕΠ-ΕΒΠ κατά την αξιολόγηση
Δείτε επίσης
Ποιοι αξιολογούν εκπαιδευτικούς και ΕΕΠ-ΕΒΠ στα σχολεία, στα ΚΕΔΑΣΥ, στις ΕΔΥ, στα ΚΕΠΕΑ
Εναρξη αξιολόγησης: Ποιοι και σε ποιες περιοχές θα προηγηθούν-Σε ποιες θα ξεκινήσει μέσα Μαρτίου
Πλατφόρμα αξιολόγησης-Ηλεκτρονικός φάκελος-Τι θα αξιολογηθεί από το έργο εκπαιδευτικών-ΕΕΠ-ΕΒΠ
Ατομική αξιολόγηση εκπαιδευτικών: Ξεκινά την ερχόμενη εβδομάδα μετά 41 χρόνια-7 ερωτήσεις/απαντήσεις
Παρακαλούμε μην παραλείπετε να αναφέρετε το especial.gr ως πηγή, με ενεργό link προς τη διεύθυνση https://www.especial.gr/apofasi-a3iologhshs-h-diadikasia-dienergeias-rithmiseis-eidikoterwn-kai-leptomereiakwn-thematwn/ όταν αναδημοσιεύετε το περιεχόμενό μας.