Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Απόφαση κριτηρίων συνάφειας μεταπτυχιακών με Ειδική Αγωγή και Σχολική Ψυχολογία: Ερώτηση στη Βουλή

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Απόφαση κριτηρίων συνάφειας μεταπτυχιακών με Ειδική Αγωγή και Σχολική Ψυχολογία: Ερώτηση στη Βουλή από Βουλευτές του ΚΚΕ

Απόφαση κριτηρίων συνάφειας μεταπτυχιακών

Ερώτηση στη Βουλή κατατέθηκε από Βουλευτές του ΚΚΕ, αναφορικά με την Απόφαση του Υφυπουργού ΠΑΙΘ κου Α. Συρίγου με την οποία τροποποιείται σε πέντε σημεία η Υπουργική Απόφαση “Καθορισμός κριτηρίων συνάφειας διδακτορικών και μεταπτυχιακών τίτλων σπουδών με τα αντικείμενα της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Ε.Α.Ε.) και της Σχολικής Ψυχολογίας“.

Οι Βουλευτές του ΚΚΕ

Γιάννης Δελής, Μαρία Κομνηνάκα, Λιάνα Κανέλλη και Μανώλης Συντυχάκης αναφέρονται στους μεταπτυχιακούς φοιτητές της Ειδικής Αγωγής και της Σχολικής Ψυχολογίας και ζητούν να εξασφαλιστεί με ευθύνη του κράτους η διεξαγωγή της πρακτικής άσκησης όλων των μεταπτυχιακών φοιτητών χωρίς επιπλέον εμπόδια και καθυστερήσεις ώστε να ολοκληρώσουν έγκαιρα τις σπουδές τους.

Επίσης το Γραφείο Τύπου της ΚΕ του ΚΚΕ σε σχόλιο του για την εν λόγω απόφαση αναφέρει πως:
  • Η απόφαση αιφνιδιαστικά αυξάνει τις ώρες της απλήρωτης πρακτικής άσκησης, προκειμένου οι φοιτητές του μεταπτυχιακού προγράμματος “Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση” να ολοκληρώσουν τις σπουδές τους.
  • Ανατρέπεται έτσι ακόμα περισσότερο ο προγραμματισμός της ζωής των φοιτητών.
  • Τίθενται νέα εμπόδια στην αναζήτηση δομών πρακτικής άσκησης, λόγω και του covid-19.
  • Καθυστερεί η ένταξή τους στους πίνακες του Υπ. Παιδείας, αποκλείοντάς τους από τη δυνατότητα για εργασία στην εκπαίδευση για τα επόμενα δυο χρόνια.
Καλεί δε την Κυβέρνηση

“να ακούσει τις έντονες διαμαρτυρίες των μεταπτυχιακών φοιτητών και να πάρει πίσω την απόφαση αυτή εδώ και τώρα”.

___________

Δείτε την Ερώτηση των Βουλευτών του ΚΚΕ

Η απόφαση του υπουργείου Παιδείας να αυξήσει τις αναγκαίες ώρες πρακτικής άσκησης των μεταπτυχιακών φοιτητών στο πρόγραμμα Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση για να ολοκληρώσουν τις σπουδές τους, έχει οδηγήσει σε δίκαιες διαμαρτυρίες των νέων που σπουδάζουν στο εν λόγω πρόγραμμα.

Και αυτό γιατί με την απόφαση αυτή:

α) αυξάνονται οι ώρες της απλήρωτης πρακτικής άσκησης σε 500, προκειμένου οι φοιτητές να ολοκληρώσουν επιτυχώς το πρόγραμμα.

β) ανατρέπεται ο προγραμματισμός εκατοντάδων φοιτητών και πλήττονται ιδιαίτερα όσοι εργάζονται ή βρίσκονται στην περιφέρεια και αδυνατούν να βρουν δομές πρακτικής άσκησης.

γ) η μεγάλη χρονική παράταση των σπουδών δημιουργεί επιπλέον οικονομική αιμορραγία στις οικογένειες των φοιτητών, πόσο μάλλον όταν υπάρχει ο κίνδυνος τα γενικά σχολεία να ανοιγοκλείνουν και τα ειδικά να μη δέχονται πρακτικάριους λόγω covid, όπως συνέβη την περασμένη σχολική χρονιά.

δ) στερείται η δυνατότητα στους εν λόγω φοιτητές να ενταχθούν έγκαιρα στους πίνακες του υπουργείου Παιδείας, άρα και το δικαίωμα να εργαστούν στην εκπαίδευση την επόμενη διετία.

Όλα αυτά έρχονται να προστεθούν στο ήδη δυσβάσταχτο κόστος που σηκώνουν οι μεταπτυχιακοί φοιτητές λόγω διδάκτρων και στο μαραθώνιο συλλογής προσόντων και σεμιναρίων που πρέπει να περάσουν για μια θέση στην εκπαίδευση, ενώ τα κενά και οι ανάγκες είναι τεράστιες.

Ερωτάται η κ. υπουργός, τι μέτρα προτίθεται να λάβει:

  • Να εξασφαλιστεί με ευθύνη του κράτους η διεξαγωγή της πρακτικής άσκησης όλων των μεταπτυχιακών φοιτητών Ειδικής Αγωγής και Σχολικής Ψυχολογίας, χωρίς επιπλέον εμπόδια και καθυστερήσεις ώστε να ολοκληρώσουν έγκαιρα τις σπουδές τους.
  • Να υπάρξει αποζημίωση και πλήρης ασφάλιση των φοιτητών για την πρακτική άσκηση.

Δείτε σχετικά

Τροποποίηση απόφασης κριτηρίων συνάφειας μεταπτυχιακών με την ΕΑΕ-Σχολική Ψυχολογία σε 5 σημεία

Δείτε

Ολες οι Αποφάσεις Διαπίστωσης Συνάφειας
1) Η Αρχική
2) Η 1η Τροποποίηση
3) Η 2η Τροποποίηση
4) Η 3η Τροποποίηση
5) Η 4η Τροποποίηση
6) Η 5η Τροποποίηση
7) Η 6η Τροποποίηση
8) Η 7η Τροποποίηση
9) Η 8η Τροποποίηση
10) Η 9η Τροποποίηση
11) Η 10η Τροποποίηση
12) Η 11η Τροποποίηση
13) Η 12η Τροποποίηση
Λίστα Συνάφειας: Διόρθωση σφάλματος στην 80237/ΖΙ/21-5-2019 Απόφαση του Υπουργού Παιδείας

Πριν φύγετε

 Εργαστήρια Δεξιοτήτων στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση: Τρόπος διδασκαλίας-Σχέδιο δράσης
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση