Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Απόφοιτοι Επιπέδου 5 Εθνικού Πλαισίου Προσόντων: Υλοποίηση Προγραμμάτων επιμόρφωσης- Αρθρο 167 του ν. 5094/2024

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Απόφοιτοι Επιπέδου 5 Εθνικού Πλαισίου Προσόντων: Υλοποίηση Προγραμμάτων επιμόρφωσης- Αρθρο 167 του νόμου 5094/2024 – ΦΕΚ Α 39/13-3-2024.

Απόφοιτοι Επιπέδου 5 Εθνικού Πλαισίου Προσόντων

Ρύθμιση για τη δυνατότητα υλοποίησης προγραμμάτων επιμόρφωσης, επικαιροποίησης γνώσεων και αναβάθμισης δεξιοτήτων αποφοίτων του Επιπέδου 5 του Εθνικού Πλαισίου Προσόντων, που έχουν ως σκοπό την ανάπτυξη ψηφιακών και τεχνικών δεξιοτήτων, από την Κοινωνία της Πληροφορίας Μ.Α.Ε., το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδος και τα Επιστημονικά Ινστιτούτα των θεσμικών κοινωνικών εταίρων, περιλαμβάνεται στο άρθρο 167 στον νόμο 5094/2024, ο οποίος δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ Α 39/13-3-2024, «Ενίσχυση του Δημόσιου Πανεπιστημίου – Πλαίσιο λειτουργίας μη κερδοσκοπικών παραρτημάτων ξένων πανεπιστημίων και άλλες διατάξεις».

Η διάταξη αφορά στην «Κοινωνία της Πληροφορίας Μ.Α.Ε.», το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδος και τα Επιστημονικά Ινστιτούτα των θεσμικών κοινωνικών εταίρων, καθώς και στους αποφοίτους του Επιπέδου 5 του Εθνικού Πλαισίου Προσόντων, στους οποίους θα απευθύνονται τα προγράμματα επιμόρφωσης, επικαιροποίησης γνώσεων και αναβάθμισης δεξιοτήτων που θα υλοποιούν οι ανωτέρω φορείς και κρίθηκε αναγκαία για τη θέσπιση του πλαισίου υλοποίησης των προγραμμάτων επιμόρφωσης, επικαιροποίησης γνώσεων και αναβάθμισης δεξιοτήτων από τους αναφερόμενους φορείς.

Απόφοιτοι Επιπέδου 5 Εθνικού Πλαισίου Προσόντων

Ακολουθεί η διάταξη

Άρθρο 167

Προγράµµατα αναβάθµισης δεξιοτήτων και επικαιροποίησης γνώσεων απόφοιτων Επιπέδου 5 του Εθνικού Πλαισίου Προσόντων – Προσθήκη παρ. 2Α στο άρθρο 24Α του ν. 4763/2020

Στο άρθρο 24Α του ν. 4763/2020 (Α΄ 254), περί διάρθρωσης και αρµοδιοτήτων των Σχολών Ανώτερης Επαγ- γελµατικής Κατάρτισης, προστίθεται παρ. 2Α, ως εξής:

«2Α. Προγράµµατα επιµόρφωσης, επικαιροποίησης γνώσεων και αναβάθµισης δεξιοτήτων, που απευθύνονται σε καταρτιζόµενους – µαθητευοµένους που έχουν ολοκληρώσει τη φοίτησή τους και δεν είναι κάτοχοι Διπλώµατος Επαγγελµατικής Ειδικότητας Εκπαίδευσης και Κατάρτισης, επιπέδου 5, της περ. στ) της παρ. 1 του άρθρου 25 του ν. 4186/2013 (Α΄ 193) που χορηγείται µετά από πιστοποίηση, µε την προϋπόθεση να µην έχει παρέλθει χρονικό διάστηµα µεγαλύτερο των δεκαοκτώ (18) µηνών από την ολοκλήρωση της φοίτησής τους, που έ- χουν ως σκοπό την ανάπτυξη ψηφιακών και τεχνικών δεξιοτήτων και χρηµατοδοτούνται από το εθνικό ή το συγχρηµατοδοτούµενο σκέλος του Προγράµµατος Δηµοσίων Επενδύσεων του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευµάτων και Αθλητισµού και του κατά περίπτωση αρµοδίου Υπουργείου, µπορούν να υλοποιούνται και από: α) την «Κοινωνία της Πληροφορίας Μ.Α.Ε.», β) το Τεχνικό Επιµελητήριο Ελλάδος και γ) τα Επιστηµονικά Ινστιτούτα των θεσµικών κοινωνικών εταίρων.»

Δείτε σχετικά

Νόμος για μη κρατικά Πανεπιστήμια και ενίσχυση των Δημοσίων: Στο ΦΕΚ A 39/13-3-2024 ο νόμος 5094  

Δείτε επίσης

Πλαστό μεταπτυχιακό τίτλο κατέθεσε Δ/ντης σχολείου: Ελεγχοι της Εθνικής Αρχής Διαφάνειας 

Συνήγορος του εκπαιδευτικού θεσμοθετείται από το Υπουργείο Παιδείας

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση