Σάββατο, 24 Μαΐου 2025

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Απόκτηση ακαδημαϊκής εμπειρίας για νέους κατόχους διδακτορικών ΕΣΠΑ: Συμπερίληψη στο Πρόγραμμα ως εντεταλμένοι διδάσκοντες ζητούν Δ.Υ.

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +
Απόκτηση ακαδημαϊκής εμπειρίας για νέους κατόχους διδακτορικών ΕΣΠΑ: Συμπερίληψη στο Πρόγραμμα ζητούν Δ.Υ. ως εντεταλμένοι διδάσκοντες – Ανοιχτή επιστολή προς τον Υπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού κο Κυριάκο Πιερρακάκη.

Απόκτηση ακαδημαϊκής εμπειρίας

Εν όψει και της νέας πρόσκλησης για το πρόγραμμα απόκτησης ακαδημαϊκής εμπειρίας για νέους κατόχους διδακτορικών ΕΣΠΑ, Δημόσιοι Υπάλληλοι ζητούν με ανοικτή επιστολή από τον Υπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού την επίσπευση των διαδικασιών ώστε να μπορούμε να συμπεριληφθούν χωρίς εξαίρεση ως εντεταλμένοι διδάσκοντες.

Υπενθυμίζουν δε την παράγραφο από την εισήγηση του Συνηγόρου του Πολίτη όπου αναφέρει “προκειμένου να διασφαλιστούν ισότιμες και δίκαιες προοπτικές πρόσβασης σε θέσεις διδακτικού προσωπικού στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα για όλες τις κατηγορίες εργαζομένων, με κριτήριο την προσωπική αξία και ικανότητά τους”.

Ακολουθεί η επιστολή
Αξιότιμε κ. Υπουργέ,
εκ μέρους όλων των συναδέλφων Δημοσίων Υπαλλήλων δημοσιεύουμε ανοιχτή επιστολή σχετικά με την δυνατότητα απασχόλησης των Δημοσίων Υπαλλήλων ως εντεταλμένων διδασκόντων, σε συνέχεια των διατάξεων της παρ.9 περίπτωση ε) του άρθρου 173 του Ν.4957/2022.
Από τον Αύγουστο του 2023 η Γενική Διεύθυνση Ανώτατης Εκπαίδευσης, Διεύθυνση Προσωπικού Ανώτατης Εκπαίδευσης, Τμήμα Α’ Κύριου Διδακτικού Προσωπικού απαντάει σε όλα τα ερωτήματα των συναδέλφων ακριβώς το ίδιο κείμενο, το οποίο αναφέρει ότι το εν λόγω ζήτημα έχει τεθεί υπόψη της Πολιτικής Ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού.
Εν όψει και της νέας πρόσκλησης για το πρόγραμμα απόκτησης ακαδημαϊκής εμπειρίας για νέους κατόχους διδακτορικών ΕΣΠΑ παρακαλούμε την επίσπευση των διαδικασιών ώστε να μπορούμε να συμπεριληφθούμε χωρίς εξαίρεση όπως αυτό έχει οριοθετηθεί στο άρθρο 173.
Υπενθυμίζουμε την παράγραφο από την εισήγηση του Συνηγόρου του Πολίτη όπου αναφέρει “προκειμένου να διασφαλιστούν ισότιμες και δίκαιες προοπτικές πρόσβασης σε θέσεις διδακτικού προσωπικού στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα για όλες τις κατηγορίες εργαζομένων, με κριτήριο την προσωπική αξία και ικανότητά τους”.
Οι θιγόμενοι Δημόσιοι Υπάλληλοι
Δείτε επίσης
Πριν φύγετε
Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply