Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Απορριφθέντες ΕΒΠ Πίνακα 1ΕΑ/2022 ΑΣΕΠ για τον σχεδιασμό του Υπουργείου Παιδείας ενόψει της νέας σχολικής χρονιάς

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Απορριφθέντες ΕΒΠ Πίνακα 1ΕΑ/2022 ΑΣΕΠ για τον σχεδιασμό του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων ενόψει της νέας σχολικής χρονιάς.

Απορριφθέντες– μέλη Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) – από τον αξιολογικό  πίνακα της Προκήρυξης 1ΕΑ/2022 του ΑΣΕΠ, λόγω “‘έλλειψης τίτλου σπουδών”, κοινοποίησαν απαντητική επιστολή που αφορούν σε δηλώσεις του Γ.Γ. ΥΠΑΙΘ κου Α. Κόπτση, όπως αναφέρουν, για τον προγραμματισμό και σχεδιασμό του ΥΠΑΙΘ ενόψει της νέας σχολικής χρονιάς.

Ακολουθεί η επιστολή

Απάντηση των ΕΒΠ στον κύριο Κόπτση σχετικά με τη δήλωσή του για τον προγραμματισμό της νέας σχολικής χρονιάς

Σε απάντηση του μηνύματος σχετικά με τον προγραμματισμό και σχεδιασμό του ΥΠΑΙΘ ενόψει της νέας σχολικής χρονιάς, θα θέλαμε να επισημάνουμε ότι ένα μεγάλο τμήμα του ανθρώπινου δυναμικού – για το οποίο επαίρεστε ότι επενδύσατε – προέκυψε από τους προσωρινούς, λανθασμένους και μη επικυρωμένους πίνακες αναπληρωτών, όπως του διαγωνισμού 1ΕΑ/2022 στη δική μας περίπτωση.

Η ολιγωρία – απροθυμία του ΑΣΕΠ να εκδώσει οριστικούς πίνακες, καθώς και η εμμονή του ΥΠΑΙΘ να γίνουν οι προσλήψεις αναπληρωτών όσο το δυνατόν πιο σύντομα, ώστε να δοθεί τάχα η εντύπωση πως η σχολική χρονιά θα ξεκινήσει με τα λιγότερα δυνατά κενά εκπαιδευτικών, έχουν ως συνέπεια να μείνει στην ανεργία το ανθρώπινο δυναμικό εκείνο που τόσα χρόνια στελεχώνει τα σχολεία μας.

Ο ΑΣΕΠ αρνείται να μας δώσει συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα για την εξέταση των ενστάσεών μας, το ΥΠΑΙΘ αρνείται να παρέμβει, κι εμείς βρισκόμαστε εκτός πινάκων λόγω τεχνικού λάθους και υπαιτιότητας του ΑΣΕΠ. Για μία ακόμη φορά, λοιπόν, απαιτούμε την ΑΜΕΣΗ ΕΚΔΟΣΗ των οριστικών πινάκων, και τη ΔΙΚΑΙΗ ΕΠΑΝΕΝΤΑΞΗ των απορριπτέων αναπληρωτών ΕΒΠ.

Δε θα δεχθούμε οποιαδήποτε περαιτέρω καθυστέρηση και εμπαιγμό, ούτε αστείες δικαιολογίες περί αναρμοδιότητας του ΑΣΕΠ να επιλύσει το ζήτημά μας, όπως και ότι το ΥΠΑΙΘ δε δύναται να παρέμβει σε μια ανεξάρτητη αρχή όπως το ΑΣΕΠ. Πολιτική βούληση χρειάζεται, την οποία δυστυχώς εσείς δεν έχετε, ή ακόμη χειρότερα, δεν θέλετε να επιδείξετε.

Δείτε επίσης

Νέα επιστολή απορριφθέντων ΕΒΠ λόγω “έλλειψης τίτλου σπουδών”, στο ΑΣΕΠ 

Απορριφθέντες ΕΒΠ-ΑΣΕΠ: Ζητούν άμεση ένταξη στον Οριστικό Πίνακα 

Απορριφθέντες ΕΒΠ: Να εξετάσει το ΑΣΕΠ τις ενστάσεις κατά προτεραιότητα 

Απορριπτέοι Προκήρυξης 1ΕΑ/2022: Απαιτούμε την άμεση έκδοση Οριστικών Πινάκων και τη συμπερίληψή σ αυτούς 

Επιστολή απορριφθέντων ΕΒΠ 1ΕΑ/2022 προς ΠΟΣΕΕΠΕΑ για συνέχιση προσπαθειών επίλυσης του ζητήματος 

Συνάντηση ΑΣΕΠ-ΠΟΣΕΕΠΕΑ: Τι ειπώθηκε για τα λάθη στους Προσωρινούς Πίνακες ΕΕΠ-ΕΒΠ 

ΣΕΕΠΕΑ Αττικής-ΑΣΕΠ: Τι συζητήθηκε με τη διοίκηση κατά την Παράσταση Διαμαρτυρίας 

Νέα ορθή επανάληψη Προσωρινού Πίνακα ΕΒΠ από το ΑΣΕΠ

Ποσοστά απορριπτέων 2ΕΑ/2022 και 1ΕΑ/2022 στους Προσωρινούς Πίνακες ΑΣΕΠ 

Απορριφθέντες Λογοθεραπευτές ΠΕ21 ζητούν ένταξη στους οριστικούς πίνακες ΑΣΕΠ εφόσον πληρούν όλες τις προϋποθέσεις

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply