Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Αποσπάσεις ΕΕΠ-ΕΒΠ σε περιοχές και όχι σε σχολεία: Οι Αποσπάσεις σε ΚΕΣΥ με το υφιστάμενο καθεστώς | Διάταξη

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Αποσπάσεις ΕΕΠ-ΕΒΠ σε περιοχές και όχι σε σχολεία: Οι Αποσπάσεις σε ΚΕΣΥ με το υφιστάμενο καθεστώς | Διάταξη στο νομοσχέδιο του ΥΠΑΙΘ.

Αποσπάσεις ΕΕΠ-ΕΒΠ σε περιοχές

Στο άρθρο 48 στο υπό Διαβούλευση σχέδιο νόμου του ΥΠΑΙΘ, προβλέπεται αναφορικά με τις Αποσπάσεις ΕΕΠ και ΕΒΠ ή ίδια διαδικασία με την των Μεταθέσεων και των Διορισμών.

Αναλυτικά

Σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 62 του ν. 4589/2019 (Α΄ 13), όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 66 του ν. 4653/2020 (Α΄ 12), τα μέλη ΕΕΠ και ΕΒΠ διορίζονται/μετατίθενται πλέον σε περιοχές διορισμού/μετάθεσης και όχι σε σχολικές μονάδες και ακολούθως γίνεται η τοποθέτησή τους στις κενές θέσεις των σχολείων.

Κρίνεται, επομένως σκόπιμο, σύμφωνα με το ΥΠΑΙΘ, να ακολουθηθεί η ίδια διαδικασία και για τις Αποσπάσεις των μελών ΕΕΠ και ΕΒΠ

Ετσι, όπως αναφέρει το ΥΠΑΙΘ, αφενός διευκολύνεται η συνολική διαδικασία και αφετέρου επιτυγχάνεται καλύτερη ρύθμιση των αναγκών σε τοπικό επίπεδο.

Αποσπάσεις σε ΚΕΣΥ

Οι Αποσπάσεις στα Κέντρα Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης (ΚΕΣΥ) γίνονται απευθείας σε αυτά, σύμφωνα με το υφιστάμενο πλαίσιο.

____________________

Δείτε το άρθρο 48
Διορισμός μόνιμων εκπαιδευτικών, μελών Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π.

Στην παρ. 5 του άρθρου 62 του ν. 4589/2019, προστίθεται περ. γ) ως εξής:

«γ) Τα μέλη Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π. αποσπώνται σε περιοχές μετάθεσης με απόφαση του αρμοδίου οργάνου του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, που εκδίδεται ύστερα από γνώμη του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.).

Η τοποθέτησή τους στις κενές θέσεις γίνεται με απόφαση του οικείου Διευθυντή Εκπαίδευσης, ύστερα από γνώμη του Περιφερειακού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Π.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.).

Οι αποσπάσεις στα Κ.Ε.Σ.Υ. διενεργούνται απευθείας σε αυτά, με απόφαση του αρμοδίου οργάνου του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, που εκδίδεται ύστερα από γνώμη του Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.».

Δείτε

Διαβούλευση νομοσχεδίου “Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις” έως Τετάρτη 6 Μαΐου 2020

Δείτε σχετικά

Πρόβλεψη 5.800 προσλήψεων εκπαιδευτικών-ΕΕΠ-ΕΒΠ από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων
Ειδική πρόσκληση πρόσληψης Οκτώβριο από Νοέμβριο για αναπληρωτές-Διετής ποινή σε περίπτωση μη ανάληψης υπηρεσίας
Μοριοδότηση εκπαιδευτικής υπηρεσίας ανά κλάδο και διπλή για δυσπρόσιτα | Ανάλυση
Διετής Ισχύς Πινάκων ΑΣΕΠ από τριετής: Το σκεπτικό του Υπουργείου Παιδείας
Τοποθετήσεις σε Ειδικά Σχολεία πρώτα και μετά σε Τμήματα Ενταξης | Διάταξη
Διατάξεις θεμάτων διορισμού-πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών-ΕΕΠ-ΕΒΠ στο σχέδιο νόμου του ΥΠΑΙΘ

Δείτε επίσης

Αύξηση μαθητών ανά τμήμα: Ρύθμιση προς αντιμετώπιση πλασματικών κενών κατά το ΥΠΑΙΘ
 Εισαγωγή θεσμού Εκπαιδευτικού Εμπιστοσύνης: Για ποιους λόγους κρίνεται αναγκαίος από το Υπουργείο Παιδείας
Εγγραφές στα ΕΠΑΛ: Το Υπουργείο καθορίζει μέγιστο ηλικιακό όριο λόγω ενδοσχολικής βίας
Χαρακτηρισμός διαγωγής στους τίτλους σπουδών: Aμιγώς παιδαγωγικό μέτρο κατά το Υπουργείο
Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply