Δευτέρα, 27 Μαρτίου 2023

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Αποσπάσεις εντός περιοχής νεοδιορισμένων εκπαιδευτικών-ΕΕΠ-ΕΒΠ: Είναι δυνατό να ικανοποιηθούν οι αιτήσεις

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Αποσπάσεις εντός περιοχής νεοδιορισμένων εκπαιδευτικών-ΕΕΠ-ΕΒΠ: Είναι δυνατό να ικανοποιηθούν οι αιτήσεις σύμφωνα με έγγραφο του ΥΠΑΙΘ.

Αποσπάσεις εντός περιοχής

Εγκύκλιο κοινοποίησε το ΥΠΑΙΘ προς τις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και τις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης αναφορικά με την διαδικασία απόσπασης εντός περιοχής των νεοδιορισμένων εκπαιδευτικών ΕΑΕ και των μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ.

Σύμφωνα με το έγγραφο είναι δυνατό να ικανοποιηθούν αιτήσεις εκπαιδευτικών περί απόσπασης από το σχολείο οριστικής τοποθέτησης σε άλλο σχολείο της ίδιας περιοχής διορισμού τους για το διδακτικό έτος 2021-2022.

Δείτε την Εγκύκλιο

Μαρούσι, 20-7-2021

Αρ. Πρωτ.: 88045/E2

ΘΕΜΑ: «Απόσπαση εντός Π.Υ.Σ.Π.Ε./Π.Υ.Σ.Δ.Ε. εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης που διορίστηκαν με το ΦΕΚ αρ. 1289/Γ’/19-08-2020»

 Σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 62 του ν. 4589/2019 όπως τροποποιήθηκε με τις διατάξεις του άρθρου 42 του ν. 4722/2020, η περ. α) της παρ. 5 του άρθρου 62 του ν. 4589/2019 (Α΄ 13) αντικαθίσταται ως εξής

«5. α) Οι νεοδιοριζόμενοι τοποθετούνται προσωρινά σε κενή θέση σχολικής μονάδας της περιοχής διορισμού με απόφαση του οικείου Διευθυντή Εκπαίδευσης, που εκδίδεται ύστερα από πρόταση του οικείου Περιφερειακού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (Π.Υ.Σ.Π.Ε. ή Π.Υ.Σ.Δ.Ε.) ή του Περιφερειακού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Π.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.), κατά περίπτωση, σύμφωνα με τις παρ. 1 και 2 του άρθρου 3 του π.δ. 154/1996 (Α΄ 115).

Η οριστική τοποθέτησή τους πραγματοποιείται κατά τη διαδικασία των μεταθέσεων, στο πλαίσιο της οποίας συγκρίνονται, κατά περίπτωση, με τους λοιπούς εκπαιδευτικούς, μέλη Ε.Ε.Π. ή Ε.Β.Π. του κλάδου τους.

Με την επιφύλαξη του τελευταίου εδαφίου,

οι νεοδιοριζόμενοι υποχρεούνται να παραμείνουν στην περιοχή διορισμού τους για χρονικό διάστημα τουλάχιστον δύο (2) σχολικών ετών και οποιαδήποτε υπηρεσιακή μεταβολή που επιφέρει μεταβολή της τοποθέτησης αυτής, όπως απόσπαση ή μετάθεση, βάσει γενικής ή ειδικής διάταξης κατά το ως άνω χρονικό διάστημα, δεν επιτρέπεται…»

 Λαμβάνοντας ωστόσο υπόψη το γεγονός ότι

σε ορισμένες Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης υποβλήθηκαν αιτήσεις απόσπασης εντός Π.Υ.Σ.Π.Ε. για το διδακτικό έτος 2021-2022 εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης που διορίστηκαν με το ΦΕΚ αρ. 1289/Γ’/19-08-2020 και τα οικεία Π.Υ.Σ.Π.Ε. τις ικανοποίησαν, ερμηνεύοντας ως υποχρέωση την παραμονή των εκπαιδευτικών στα Π.Υ.Σ.Π.Ε. όχι όμως και στο σχολείο οριστικής τοποθέτησης, κατά την άποψη της Υπηρεσίας μας, για λόγους ίσης μεταχείρισης των εκπαιδευτικών απέναντι στις ίδιες διατάξεις νόμου, είναι δυνατό να ικανοποιηθούν από τα αρμόδια Π.Υ.Σ.Π.Ε./Π.Υ.Σ.Δ.Ε. αιτήσεις των ως άνω εκπαιδευτικών περί απόσπασης από το σχολείο οριστικής τοποθέτησης σε άλλο σχολείο της ίδιας περιοχής διορισμού τους για το διδακτικό έτος 2021-2022.

Η ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΗ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ

ΜΑΡΙΑ ΔΟΚΟΥ

Δείτε σε μορφή pdf το έγγραφο Απόσπαση εντός περιοχής εκπαιδευτικών-ΕΕΠ-ΕΒΠ νεοδιόριστων

Δείτε σχετικά

Αποσπάσεις εντός περιοχής ΕΕΠ-ΕΒΠ: Ενημέρωση για τη διαδικασία-Τι ισχύει για τους νεοδιόριστους

Δείτε επίσης

Αποδοχές νεοδιόριστων εκπαιδευτικών-Ποσά ταμείου ανεργίας ΟΑΕΔ-Οικογενειακή παροχή
Αποσπάσεις εκπαιδευτικών στα Γενικά Αρχεία του Κράτους για το 2021-22
Αποσπάσεις Εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας 2021: Σε ΣΜΕΑΕ, ΚΕΣΥ, από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΔΕ, Μουσικά, Καλλιτεχνικά
Μετατάξεις και αποσπάσεις Ενιαίου Συστήματος Κινητικότητας: Εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας
Τοποθέτηση 258 εκπαιδευτικών σε Πρότυπα και Πειραματικά σχολεία Δευτεροβάθμιας
Πρότυπα Επαγγελματικά Λύκεια: Προγραμματισμός έναρξης της νέας σχολικής χρονιάς

Δείτε ακόμη

Αποσπάσεις εκπαιδευτικών εξωτερικού | Ονόματα
Αποσπάσεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας 2021-22 από ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΠΕ | Ονόματα
Οριστικοί Πίνακες 2ΓΕ/2019 Προκήρυξης ΑΣΕΠ: Κλάδων εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

4 Σχόλια

Γράψτε μία απάντηση