Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Απόσυρση τροπολογίας “μπιγκ μπραδερ στην τάξη” ζητούν οι Τομεάρχες Παιδείας ΣΥΡΙΖΑ Νίκος Φίλης και Μερόπη Τζούφη

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Απόσυρση τροπολογίας “μπιγκ μπραδερ στην τάξη” ζητούν οι Τομεάρχες Παιδείας ΣΥΡΙΖΑ Νίκος Φίλης και Μερόπη Τζούφη με Ανακοίνωσή τους.

Απόσυρση τροπολογίας

Ανακοίνωση εξέδωσαν ο Τομεάρχης Παιδείας ΣΥΡΙΖΑ Ν. Φίλης και η αναπλ. Τομεάρχης Παιδείας Μ. Τζούφη αναφορικά με την Τροπολογία, η οποία παρέχει τη δυνατότητα παροχής εξ αποστάσεως εκπαίδευσης με απευθείας διδασκαλία και μετάδοση μαθήματος σε πραγματικό χρόνο σε μαθητές της Πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

Την Τροπολογία κατέθεσε εχθές Παρασκευή 08-05-2020 στο υπό ψήφιση νομοσχέδιο του Υπουργείου Μετανάστευσης και Ασύλου, η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων Ν. Κεραμέως.

Οι δυο Βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ ζητούν από την Υπουργό να αποσύρει την εν λόγω Τροπολογία και λόγω περιεχομένου αλλά και λόγω τρόπου κατάθεσης της, όπως χαρακτηριστικά αναφέρουν.

Δείτε αναλυτικά

Αμεση απόσυρση της τροπολογίας «μπιγκ μπραδερ στην τάξη»

Η τροπολογία που κατέθεσε αιφνιδιαστικά η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως για τη ζωντανή αναμετάδοσή του μαθήματος της σχολικής τάξης μέσω διαδικτύου, αποτελεί παγκόσμια πρωτοτυπία και άκρως επικίνδυνη ακροβασία που διαρρηγνύει την παιδαγωγική σχέση εμπιστοσύνης και εμπιστευτικότητας μεταξύ εκπαιδευτικών και μαθητών.

Ταυτόχρονα, υποβαθμίζει την ποιότητα της εκπαιδευτικής διαδικασίας, ενώ θέτει μείζονα ζητήματα προστασίας των προσωπικών δεδομένων.

Καμία έκτακτη νομοθεσία, ακόμη και σε συνθήκες πανδημίας, δεν είναι δυνατό να καταστρατηγεί το εθνικό και ενωσιακό δίκαιο όπως αυτό αποτυπώνεται στον κανονισμό GDPR για τα προσωπικά δεδομένα.

Η ρύθμιση αποτελεί μνημείο κακής νομοθέτησης.

Κατατέθηκε δίχως διαβούλευση και συζήτηση με την εκπαιδευτική κοινότητα, η οποία έχει ήδη εκφράσει τις έντονες διαφωνίες της και φυσικά, χωρίς διάλογο στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων.

Τίποτα από τα παραπάνω δε θα είχε συμβεί εάν η κυβέρνηση δεν είχε προχωρήσει στο βεβιασμένο και αχρείαστο άνοιγμα των σχολείων που για μια ολιγοήμερη διδασκαλία, τινάζει στον αέρα ολόκληρη την εκπαιδευτική διαδικασία, την εξ αποστάσεως εκπαίδευση, που στήθηκε χάρη στη σκληρή εργασία και το μεράκι των εκπαιδευτικών.

Είναι σαφές πως ο εκπαιδευτικός δεν μπορεί να διδάσκει ταυτόχρονα στη φυσική και την εικονική τάξη. Προκειμένου να επιλυθεί αυτή η αντίφαση, η υπουργός Παιδείας αποφάσισε, κόντρα σε κάθε εκπαιδευτική λογική, να ενώσει τις δύο αυτές διαδικασίες σε μία, εφευρίσκοντας σε κάποιο τηλεοπτικό παράθυρο την ιδέα της live αναμετάδοσης από τα κινητά τηλέφωνα των εκπαιδευτικών. Τόσο επιτελικά!

Η υπουργός Παιδείας, επιστρατεύοντας για μια ακόμη φορά την τακτική της στρεψοδικίας και της παραπλάνησης της ελληνικής Βουλής, ζητά την εν λευκώ υιοθέτηση της τροπολογίας που κατέθεσε και ισχυρίζεται πως διαβουλεύτηκε με την Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων.

Ωστόσο δεν κατέθεσε κανένα σχετικό έγγραφο στην εθνική αντιπροσωπεία.

Κατά την ομιλία της στη Βουλή ανακοίνωσε πως έχει έτοιμη την υπουργική απόφαση για την εφαρμογή της ζωντανής αναμετάδοσης. Γιατί αποφεύγει να παρουσιάσει το περιεχόμενό της και ζητά λευκή επιταγή από τη Βουλή;

Το περιεχόμενο και ο τρόπος κατάθεσης της τροπολογίας, εκθέτει την υπουργό και την κυβέρνηση. Οφείλει αμέσως να την αποσύρει.

Νίκος Φίλης, τομεάρχης Παιδείας ΣΥΡΙΖΑ & βουλευτής Α’ Αθήνας

Μερόπη Τζούφη, αναπλ. τομεάρχης Παιδείας ΣΥΡΙΖΑ & βουλευτής Ιωαννίνων

Δείτε σχετικά

Τροπολογία για εξ αποστάσεως εκπαίδευση σε πραγματικό χρόνο ταυτόχρονα με τη φυσική τάξη και άδεια ειδικού σκοπού

Δείτε επίσης

Διαχείριση ύποπτου κρούσματος κορονοϊού στην εκπαιδευτική μονάδα | Οδηγίες 
Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply