Κυριακή, 22 Ιουνίου 2025

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Αποτελέσματα κλήρωσης Α Φάσης επιμόρφωσης Β2 επιπέδου ΤΠΕ και εκκίνηση Β Φάσης αιτήσεων

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Αποτελέσματα κλήρωσης Α Φάσης επιμόρφωσης Β2 επιπέδου ΤΠΕ και εκκίνηση Β’ φάση υποβολής και επικαιροποίησης αιτήσεων – Ανακοίνωση.

Αποτελέσματα κλήρωσης Α Φάσης επιμόρφωσης Β2 επιπέδου ΤΠΕ

Ανακοινώθηκαν τα αποτελέσματα της κλήρωσης της Α’ φάσης υποβολής αιτήσεων για τα προγράμματα της 3ης περιόδου επιμόρφωσης Β2 επιπέδου Τ.Π.Ε.

Καλούνται οι ενδιαφερόμενοι εκπαιδευτικοί να ενημερωθούν σχετικά με το αποτέλεσμα της αίτησής τους, με χρήση των κωδικών τους, επιλέγοντας «Αίτηση Επιμόρφωσης -> Προβολή Αίτησης – Α Φάση» ή/και «Αίτηση Επιμόρφωσης -> Προβολή Αποτελεσμάτων Κλήρωσης» από το περιβάλλον του Πληροφοριακού Συστήματος (MIS) της Πράξης, στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://e-pimorfosi.cti.gr/mis.

Ταυτόχρονα, ξεκινά η Β’ φάση υποβολής και επικαιροποίησης αιτήσεων, με στόχο τη συμπλήρωση προγραμμάτων που δεν έλαβαν τον απαιτούμενο αριθμό αιτήσεων για να υλοποιηθούν.

Στο πλαίσιο αυτό, από σήμερα, Δευτέρα 17 Φεβρουαρίου 2025, καλούνται:

  • οι εκπαιδευτικοί που δεν κληρώθηκαν ή είναι επιλαχόντες σε προγράμματα (ιδίως, εκείνοι που είναι σε θέσεις του καταλόγου επιλαχόντων με μικρή πιθανότητα επιλογής), καθώς και
  • άλλοι ενδιαφερόμενοι εκπαιδευτικοί, όπως για παράδειγμα, όσοι δεν πρόλαβαν να υποβάλουν αίτηση κατά την Α’ φάση,

έως και την Πέμπτη 20 Φεβρουαρίου 2025, να ενημερωθούν για τα προγράμματα αυτά και να καταλάβουν (με σειρά χρονικής προτεραιότητας) μία από τις διαθέσιμες, κενές θέσεις, επικαιροποιώντας την αίτησή τους ή υποβάλλοντας νέα αίτηση.

Επισημαίνεται ότι, τα προγράμματα υλοποιούνται με το βάση το μεικτό μοντέλο επιμόρφωσης, ενώ πολλά από τα διαθέσιμα προγράμματα που μπορούν να επιλέξουν οι ενδιαφερόμενοι στη φάση αυτή περιλαμβάνουν μόνο σύγχρονες εξ αποστάσεως συνεδρίες και ασύγχρονες εξ αποστάσεως δράσεις, που λαμβάνουν χώρα μέσω ειδικής πλατφόρμας. Στα προγράμματα αυτά (κατηγορίας IIb), οι επιμορφούμενοι θα παρακολουθήσουν το πρόγραμμα εξ αποστάσεως (από το χώρο τους, μέσω του υπολογιστή τους), χωρίς να χρειάζεται να μεταβαίνουν στο Κέντρο Στήριξης Επιμόρφωσης (ΚΣΕ), το οποίο μπορεί να βρίσκεται σε άλλη γεωγραφική περιοχή, οπουδήποτε στη Ελλάδα. Σημειώνεται επίσης ότι, σε ορισμένες συστάδες (Β2.12 Επαγγέλματα Γης, Β2.13 Ειδική Αγωγή) λόγω μεγάλης ζήτησης εκ μέρους των εκπαιδευτικών, που εκφράστηκε με την υποβολή μεγάλου πλήθους αιτήσεων, δεν διατίθενται καθόλου προγράμματα προς συμπλήρωση στη φάση αυτή.

Οδηγίες για την υποβολή της αίτησης συμμετοχής σας στη Β’ φάση, θα βρείτε ΕΔΩ (σελ 31, Ενότητα 6 “Αίτηση Επιμόρφωσης – Β’ Φάση”).

Η υποβολή αίτησης συμμετοχής πραγματοποιείται ΕΔΩ.

Μετά την ολοκλήρωση της Β’ φάσης αιτήσεων επιμόρφωσης, με νέα ανακοίνωση θα ενημερωθούν τα ΚΣΕ σχετικά με την υλοποίηση των προγραμμάτων που έχουν υποβάλει και τις απαραίτητες ενέργειες για την έναρξη των μαθημάτων (εγγραφές επιμορφούμενων κλπ.), καθώς επίσης και οι εκπαιδευτικοί σχετικά με τη συμμετοχή τους.

Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την Επιμόρφωση Β2 επιπέδου Τ.Π.Ε., τις προϋποθέσεις συμμετοχής και τη διεξαγωγή των επιμορφωτικών προγραμμάτων, είναι διαθέσιμες ΕΔΩ.

Για τυχόν διευκρινίσεις που θα χρειαστείτε, μπορείτε να ανατρέξετε στις «Συχνές Ερωτήσεις» της παρούσας πύλης https://e-pimorfosi.cti.gr και συγκεκριμένα ΕΔΩ ή να χρησιμοποιήσετε το «Έντυπο Υποβολής Ερωτήματος» (επιλογή: «Υποστηρικτικές δομές» -> «Help Desk») για να υποβάλετε ηλεκτρονικά το ερώτημά σας στην Υπηρεσία Help Desk της Πράξης «Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών για την Αξιοποίηση και Εφαρμογή των Ψηφιακών Τεχνολογιών στην Διδακτική Πράξη (Επιμόρφωση Β’ επιπέδου Τ.Π.Ε.)/ Μεταφερόμενη πράξη της ΠΠ 2014-2020» του Προγράμματος «Ανθρώπινο Δυναμικό και Κοινωνική Συνοχή», που συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο, ΕΣΠΑ 2021-2027) και το Ελληνικό Δημόσιο και η οποία υλοποιείται από το Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών και Εκδόσεων (Ι.Τ.Υ.Ε.) – «Διόφαντος», ως δικαιούχο φορέα, σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.).

Δείτε επίσης

Επιμορφωτικά προγράμματα Β2 επιπέδου ΤΠΕ: Κατατέθηκαν 7.285 αιτήσεις-Πρόσκληση για επιμορφωτές 

Χρονοδιάγραμμα Μεταθέσεων Πρωτοβάθμιας 2025: Ολοκλήρωση διαδικασιών μέσα Μαρτίου-Κατατέθηκαν 6.092 αιτήσεις

Πρόγραμμα «Μαριέττα Γιαννάκου»: 100 εκ. ευρώ από τις 4 συστημικές Τράπεζες για τη βελτίωση σχολικών υποδομών 

 Ανιση μεταχείριση νεοδιόριστων εκπαιδευτικών ειδικών κατηγοριών – Ερώτηση στη Βουλή

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply