Πέμπτη, 22 Μαΐου 2025

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Αποτίμηση Α’ φάσης αναπληρωτών 2024-2025 από τον Σύλλογο Αναπληρωτών Φιλολόγων (ΣΑΦ)

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Αποτίμηση Α’ φάσης αναπληρωτών 2024-2025 από τον Σύλλογο Αναπληρωτών Φιλολόγων (ΣΑΦ) – Ζητά από το ΥΠΑΙΘΑ να καλυφθεί η ειδικότητα των ΠΕ02 στο 100% χωρίς συμβιβασμούς.

Αποτίμηση Α’ φάσης αναπληρωτών 2024-2025

Σε αποτίμηση της Α’ φάσης προσλήψεων αναπληρωτών 2024-2025 προβαίνει ο Σύλλογος Αναπληρωτών Φιλολόγων (ΣΑΦ), αναφέροντας ότι στους μεν Φιλολόγους Γενικής Αγωγής, ακάλυπτα έμειναν περίπου 300 κενά, στους Φιλολόγους Ειδικής Αγωγής δε, παρά τις ελαφρώς αυξημένες προσλήψεις, τα κενά υπερβαίνουν τα 800.

Ο ΣΑΦ ζητά από το ΥΠΑΙΘΑ να καλυφθεί η ειδικότητα των ΠΕ02 στο 100% χωρίς συμβιβασμούς και εκπτώσεις, αλλά  και τον σχεδιασμό του αναφορικά με την επόμενη φάση αναπληρωτών.

Ακολουθεί το έγγραφο του ΣΑΦ

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ (ΣΑΦ)

Αριθμός Αναγνώρισης: 27/2023/21-7-2023 απόφαση Ειρηνοδικείου Άρτας Έδρα: Άρτα, Τηλ.: 6932275565, 6941408865, Email: saf.syllogos@gmail.com

Άρτα, 01/9/2024

Αρ.Πρωτ.:22, 01/9/2024

Αποτίμηση Α’ φάσης αναπληρωτών 2024-2025

Γι’ άλλη μια φορά, η σχολική χρονιά ξεκινά με πολύ άγχος και μεγάλη ανασφάλεια για όλους τους εμπλεκόμενους στην εκπαιδευτική διαδικασία. Τα σχολεία εφέτος, όπως και πέρσι, ξεκινούν με πολλά κενά, ενώ, παρά τις μεγάλες υπάρχουσες ανάγκες σε εκπαιδευτικό προσωπικό, παρατηρούμε να επαναλαμβάνεται το φαινόμενο των τετράωρων, καθώς το αρμόδιο Υπουργείο δεν έχει μεριμνήσει ώστε να καλυφθούν εγκαίρως.

Για πιο σαφή συμπεράσματα, παραθέτουμε ότι, στους μεν Φιλολόγους Γενικής Αγωγής, ακάλυπτα έμειναν περίπου 300 κενά, στους Φιλολόγους Ειδικής Αγωγής δε, παρά τις ελαφρώς αυξημένες προσλήψεις, τα κενά υπερβαίνουν τα 800.

Αναμένεται, επίσης, εκτόξευση των κενών στη Γενική Αγωγή μόλις τρέξουν τα προγράμματα Μ ΝΑΕ, ΖΕΠ και το πρόγραμμα Ενισχυτικής Διδασκαλίας. Ραγδαία, παράλληλα, αναμένεται να είναι η αύξηση των κενών και στην Ειδική Αγωγή με την ενσωμάτωση των νέων γνωματεύσεων από τα ΚΕΔΑΣΥ. Η κατάσταση, λοιπόν, στα σχολεία προοιωνίζεται δύσκολη, εφόσον η τρέχουσα σχολική χρονιά ξεκινάει με πολλές ελλείψεις, παρά τους αυξημένους διορισμούς στην ειδικότητά μας.

Οι συνάδελφοί μας, που παραμένουν εκτός σχολείων, παρά τη μεγάλη τους συνεισφορά τα χρόνια της κρίσης, είναι πολλοί. Ο σχεδιασμός του Υπουργείου κρίνεται και φέτος προβληματικός.

Ζητήσαμε και ζητάμε απαρέγκλιτα να καλυφθεί η ειδικότητα των ΠΕ02 στο 100% χωρίς συμβιβασμούς και εκπτώσεις.

Αιτούμαστε:

– να «τρέξουν» στην αμέσως επόμενη φάση τα προγράμματα ΜΝΑΕ, ΖΕΠ, Ενισχυτικής Διδασκαλίας χωρίς καμία περαιτέρω καθυστέρηση – να ενσωματωθούν και να καλυφθούν με αναπληρωτές όλες οι άδειες, μη αναλήψεις και παραιτήσεις των συναδέλφων μας.

Ως ειδικότητα με τις περισσότερες ώρες στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, η αξία της διδασκαλίας των μαθημάτων μας είναι αδιαμφισβήτητη για τους μαθητές μας.

Παρακαλούμε όπως μάς ενημερώσετε για τον σχεδιασμό του Υπουργείου αναφορικά με την επόμενη φάση αναπληρωτών. Αποτελεί επιτακτική ανάγκη να διεξαχθεί άμεσα η β’ φάση αναπληρωτών με πλήρη κάλυψη της ειδικότητάς μας (ΠΕ 02).

Με τιμή

Σύλλογος Αναπληρωτών Φιλολόγων

Δείτε επίσης

Α Φάση 2024-25: 8.553 προσλήψεις Δευτεροβάθμιας-ειδικοτήτων Α/θμιας-Τα ονόματα των αναπληρωτών-Σύγκριση με πέρσι 

Ημερομηνίες Α Φάσης πρόσληψης αναπληρωτών-Μονιμοποίηση και υπηρ. μεταβολές-Συγχωνεύσεις Τμημάτων | Ενημέρωση 

Να καλυφθούν τα κενά της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στη Β Φάση προσλήψεων ζητά η Πρωτοβουλία Φιλολόγων 

Τα κενά των προσλήψεων Α Φάσης 2024-25 αναπληρωτών Β/θμιας, ειδικοτήτων Α/θμιας και ΕΕΠ-ΕΒΠ | Πίνακες 

Ποσοστό κάλυψης κενών στις ΣΜΕΑΕ και Παράλληλη Β/θμιας και στις ΣΜΕΑΕ Α/θμιας ειδικοτήτων στις σημερινές προσλήψεις 

Ποσοστό κάλυψης κενών Γενικής Δευτεροβάθμιας και Γενικής Α/θμιας ειδικοτήτων στις σημερινές προσλήψεις αναπληρωτών 

Από την αίτηση στη σχολική μονάδα: Τα 10 βασικά σημεία της διαδικασίας πρόσληψης αναπληρωτών

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply