Παρασκευή, 14 Φεβρουαρίου 2025

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Αποτύπωση οργανικών κενών ΕΕΠ-ΕΒΠ για Μεταθέσεις έως και Παρασκευή 3 Μαρτίου 2023 | Εγγραφο

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Αποτύπωση οργανικών κενών ΕΕΠ-ΕΒΠ σε περιοχές μετάθεσης, ΚΕΔΑΣΥ και ΣΔΕΥ των ΚΕΔΑΣΥ έως και Παρασκευή 3 Μαρτίου 2023 – Εγγραφο ΥΠΑΙΘ.

Αποτύπωση οργανικών κενών ΕΕΠ-ΕΒΠ

Με το υπ. αριθμ. πρωτ.: 22188/Ε4/28-2-2023 έγγραφο του ΥΠΑΙΘ προς τις ΠΔΕ της χώρας, ζητείται η αποτύπωση των οργανικών κενών μελών ΕΕΠΕΒΠ σε περιοχές μετάθεσης, ΚΕΔΑΣΥ και ΣΔΕΥ των ΚΕΔΑΣΥ, στο πλαίσιο της επικείμενης διαδικασίας των Μεταθέσεων μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ και προκειμένου για την καταχώριση του συνόλου των οργανικών (ΣΜΕΑΕ, ΚΕΔΑΣΥ, ΣΔΕΥ) στο πληροφοριακό σύστημα e- Datacenter.

Οι Διευθύνσεις Εκπαίδευσης θα πρέπει να καταχωρίσουν τα οργανικά κενά των ΣΜΕΑΕ σε περιοχές μετάθεσης από την Τρίτη 28/2 έως και την Τετάρτη 1/3.

Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης θα πρέπει να καταχωρίσουν τα οργανικά κενά των ΣΔΕΥ και των ΚΕΔΑΣΥ από την Τρίτη 28/2 έως και την Παρασκευή 3/3 στις 14.00΄ καθώς επίσης να επιβεβαιώσουν τα κενά των Δ/νσεων από την Πέμπτη 2/3 έως την Παρασκευή 3/3 (με ίδια λήξη).

Για να διευκολυνθεί ο έλεγχος από τις ΠΔΕ, ΔΙΠΕ, ΔΙΔΕ, ΚΕΔΑΣΥ, το ΥΠΑΙΘ απέστειλε τα εξής:

Α. Αρχείο excel με τίτλο ΣΜΕΑΕ_ΘΕΣΕΙΣ-ΜΕΛΗ-ΚΕΝΑ στο οποίο περιέχονται τα εξής φύλλα:

  1. ΘΕΣΕΙΣ ms με τις οργανικές θέσεις ανά ΣΜΕΑΕ από την αναφορά 6 του myschool (στις 22/2). Σημειώνεται ότι δεν έχει επέλθει καμία αλλαγή οργανικών θέσεων από πέρυσι.
  2. ΜΕΛΗ ms με το σύνολο των μόνιμων μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ από την αναφορά 4.1 του myschool (23/2). Τα μέλη με προσωρινή τοποθέτηση σημειώνονται με πορτοκαλί στην πρώτη στήλη. Στο τέλος και των δύο πινάκων έχει προστεθεί (από την υπηρεσία μας) στήλη εξειδίκευση όπου αναγράφεται Braille, ΕΝΓ και ΕΑΕ (για όλα τα υπόλοιπα).
  3. ΚΕΝΑ ΕΑΕ με την ένωση των πινάκων (σε μορφή λίστας) των φύλλων 1 & 2 όπου στους οργανικούς υπολογίζονται όλα τα μέλη ΕΕΠ-ΕΒΠ (με οριστική και προσωρινή τοποθέτηση) καθώς και τα δύο μέλη με παράταση ορκωμοσίας και με την αφαίρεση μεταξύ των δύο πινάκων προκύπτουν τα τελικά οργανικά κενά στις ΣΜΕΑΕ ανά περιοχή μετάθεσης.
  4. ΚΕΝΑ ΕΝΓ ΕΓΒ με την ένωση των πινάκων (σε μορφή λίστας) των φύλλων 1 & 2 στο μέρος που αφορούν τις εν λόγω εξειδικεύσεις (νοηματική και braille) και με την αφαίρεση μεταξύ αυτών προκύπτουν τα τελικά οργανικά κενά ΕΝΓ και ΕΓΒ

Β. Αρχείο excel με τίτλο ΚΕΔΑΣΥ_ΘΕΣΕΙΣ-ΜΕΛΗ-ΚΕΝΑ στο οποίο περιέχονται τα εξής φύλλα:

  1. ΘΕΣΕΙΣ ΥΑ με την κατανομή των θέσεων ΕΕΠ στα ΚΕΔΑΣΥ που πραγματοποιήθηκε στο ΦΕΚ 4070/Β΄/6-9-2021. (Σύμφωνα με τα στοιχεία που έλεγξε η υπηρεσία μας, στο myschool δεν έχει γίνει καταχώριση/διόρθωση των υφιστάμενων οργανικών θέσεων ΕΕΠ στα ΚΕΔΑΣΥ σύμφωνα με το ανωτέρω ΦΕΚ.)
  2. ΚΕΔΑΣΥ ΜΕΛΗ ms με το σύνολο των μόνιμων μελών ΕΕΠ όπως αντλήθηκαν από την αναφορά 4.1 του myschool (23/2). Τα δύο μέλη ΕΕΠ με προσωποπαγή θέση δεν περιλαμβάνονται και καταγράφονται κάτω από τον πίνακα.
  3. ΚΕΔΑΣΥ ΚΕΝΑ με την ένωση των πινάκων (σε μορφή λίστας) των φύλλων 1 & 2 και με την αφαίρεση μεταξύ αυτών προκύπτουν τα τελικά οργανικά κενά ανά ΚΕΔΑΣΥ.

Σημειώνονται ότι τέσσερις (4) θέσεις καλύπτονται αποκλειστικά από μέλη της μουσουλμανικής μειονότητας της Θράκης και ως εκ τούτου τα αντίστοιχα κενά πρέπει να αφαιρεθούν από το σύνολο των οργανικών κενών.

Γ. Αρχείο excel με τίτλο ΣΔΕΥ_ ΘΕΣΕΙΣ-ΜΕΛΗ-ΚΕΝΑ στο οποίο περιέχονται τα εξής φύλλα:

  1. ΘΕΣΕΙΣ ms με τις οργανικές θέσεις ΣΔΕΥ ανά ΚΕΔΑΣΥ από την αναφορά 6 του myschool (στις 22/2). Σημειώνεται ότι οι θέσεις συμφωνούν με την κατανομή στο ΦΕΚ 3842/Β΄/2021.
  2. ΣΔΕΥ ΜΕΛΗ ms με το σύνολο των μόνιμων μελών ΕΕΠ όπως αντλήθηκαν από την αναφορά 1 του myschool (23/2).
  3. ΣΔΕΥ ΚΕΝΑ με την ένωση των πινάκων (σε μορφή λίστας) των φύλλων 1 & 2 και με την αφαίρεση μεταξύ αυτών προκύπτουν τα τελικά οργανικά κενά ανά ΣΔΕΥ.

Σύμφωνα με το έγγραφο του ΥΠΑΙΘ

Ολοι οι προαναφερόμενοι πίνακες κενών είναι ταξινομημένοι αλφαβητικά ανά ΠΔΕ, Δ/νση Εκπαίδευσης ή ΚΕΔΑΣΥ και περιοχή μετάθεσης προς διευκόλυνσή σας.

Ύστερα από τον έλεγχο όλων των ανωτέρω στοιχείων θα πρέπει να καταχωρισθούν τα οργανικά κενά μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ στο πληροφοριακό σύστημα e-Datacenter ως εξής:

Οι Διευθύνσεις Εκπαίδευσης να καταχωρίσουν τα οργανικά κενά των ΣΜΕΑΕ σε περιοχές μετάθεσης από την Τρίτη 28/2 έως και την Τετάρτη 1/3.

Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης να καταχωρίσουν τα οργανικά κενά των ΣΔΕΥ και των ΚΕΔΑΣΥ από την Τρίτη 28/2 έως και την Παρασκευή 3/3 στις 14.00΄ καθώς επίσης να επιβεβαιώσουν τα κενά των Δ/νσεων από την Πέμπτη 2/3 έως την Παρασκευή 3/3 (με ίδια λήξη).

Επίσης, επισυνάπτεται αρχείο word με οδηγίες σχετικά με την καταχώριση στο σύστημα.

Σε περίπτωση μη συμφωνίας με τα στοιχεία των πινάκων θα πρέπει να ενημερωθεί το ΥΠΑΙΘ άμεσα, είτε στο email είτε στα τηλέφωνα επικοινωνίας.

Δείτε σχετικά

Ενημέρωση για Μεταθέσεις ΕΕΠ και ΕΒΠ-Ενιαίο Σύστημα Κινητικότητας-Νέες οργανικές-2η συνεδρίαση ΚΥΣΕΕΠ 

Δείτε επίσης

Αναστολή προσλήψεων και υπηρεσιακών μεταβολών κατά την προεκλογική περίοδο | Τι ισχύει 

Τοποθέτηση Συμβούλων Εκπαίδευσης Κεντρ. Μακεδονίας-ΑΜΘ-Δυτ. Μακεδονίας-Ηπείρου-Ιονίων Νήσων | Ε΄ και ΣΤ΄ ΠΣΕΣΕ 

Οδηγίες αξιολόγησης στις Διευθύνσεις ΑΜΘ, Ηπείρου, Ιονίων Νήσων, Κεντρ. Μακεδονίας, Δυτ. Μακεδονίας 

Νομοσχέδιο για σχολικό εκφοβισμό: Που εμπλέκονται τα ΚΕΔΑΣΥ και οι ΕΔΥ-Παράθεση διατάξεων

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply